Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa osa II

Vierailija
18.03.2022 |

Keskustelua Salatut elämät -tv sarjasta!

Kommentit (4498)

Vierailija
2101/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi että on kaikki paikat herkillä. On tuo Noel sitten kone, ai että.

T. Susu

Voiks lainaa?

T. Eva

Vierailija
2102/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä salaisuus ei toistaiseksi leviä eteenpäin. Muistini palautui silloin, kun Lauri kaappasi minut kartanoon. Siitä asti olen esittänyt. Odottakaa vain, kohta alkaa nahkatakki natista ja perunakellarihumppa soida!

P.S. Noel on ensimmäinen, joka saa tanssia perunakellarihumppaa. Jutta on seuraava. En koskaan rakastanut Juttaa, vaan Dahliaa. Dahlia on ikuinen rakkauteni. Onneksi olkoon Mira ja Viola avioliiton johdosta!

T. Aaro

Suuni pysyy supussa. Voit luottaa minuun.

T. Ulla

HÄIVY SINNE MALAGAAN!

T. Helena

Senkin Heluna, pitikö sun ilmestyä tänne raakkumaan?

Ulla

NO PITI! HAJOTIT SEN TAULUN! EI SAA TA NA!

T. Mafiamummo

Se taulu oli Viipurin torilta ostettu, kun käytiin Sepon kanssa ryhmämatkalla siellä. Ei haittaa yhtään, että hajotin sen. Kyllä tuollanen rupikonna sai arvoisensa kehykset naamalleen. Että mä nauroin muistatko?

Että me taas naurettiin ku sait tietää että sua on huijattu ku selvis et Sebastian on mun poika. Ja mul oli kyl parempi ase siinä keittiön taistos.

T. Hullu Hellu

Senkin korppikotka, kyllä mä olisin sut kyniny jollei Iida ja Tale ei ois tullu siihen länkyttää.

Ulla

Hah, mulla on lakritsipyssy, mitä sulla on?

T. Hellu

Ai mulla vai? Kyllä meillä tauluja riittää.

Ulla

Mä ja Irma viedään ne antiikkikauppaan. Meillä on kato Sepon kanssa yhteinen harrastus. Teillä ei taas ollu mitään yhteistä.

T. Hella

Vain minun kuolleen ruumini yli.

T. Ulla

Kyllä se niinkin käy.

T. Hullu

Sitä en epäile senkin murhamamma!

Ulls

JUORUÄMMÄ! MURTAUTUJA!

T. Helle

Phtyi, yks hauki vessanpöntössä mitään ole. Ja talkkarin oikeudella minä asunnoissa olen käynyt.

Ulla

Pah! Älä yritä oikeuttaa omia rikoksiasi!

T. Hellu

Poikas on autovarkaita ja diilereitä.

Ulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tuotanto soittaa minulle ja pyytää epätoivoisena paluutani, jotta voin pelastaa sarjasta sen, mitä on vielä pelastettavissa?

T. Roosa

Vierailija
2104/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä salaisuus ei toistaiseksi leviä eteenpäin. Muistini palautui silloin, kun Lauri kaappasi minut kartanoon. Siitä asti olen esittänyt. Odottakaa vain, kohta alkaa nahkatakki natista ja perunakellarihumppa soida!

P.S. Noel on ensimmäinen, joka saa tanssia perunakellarihumppaa. Jutta on seuraava. En koskaan rakastanut Juttaa, vaan Dahliaa. Dahlia on ikuinen rakkauteni. Onneksi olkoon Mira ja Viola avioliiton johdosta!

T. Aaro

T. Ulla

HÄIVY SINNE MALAGAAN!

T. Helena

Ulla

T. Mafiamummo

Se taulu oli Viipurin torilta ostettu, kun käytiin Sepon kanssa ryhmämatkalla siellä. Ei haittaa yhtään, että hajotin sen. Kyllä tuollanen rupikonna sai arvoisensa kehykset naamalleen. Että mä nauroin muistatko?

Että me taas naurettiin ku sait tietää että sua on huijattu ku selvis et Sebastian on mun poika. Ja mul oli kyl parempi ase siinä keittiön taistos.

T. Hullu Hellu

Senkin korppikotka, kyllä mä olisin sut kyniny jollei Iida ja Tale ei ois tullu siihen länkyttää.

Ulla

T. Hellu

Ulla

Mä ja Irma viedään ne antiikkikauppaan. Meillä on kato Sepon kanssa yhteinen harrastus. Teillä ei taas ollu mitään yhteistä.

T. Hella

T. Ulla

Kyllä se niinkin käy.

T. Hullu

Ulls

JUORUÄMMÄ! MURTAUTUJA!

T. Helle

Phtyi, yks hauki vessanpöntössä mitään ole. Ja talkkarin oikeudella minä asunnoissa olen käynyt.

Ulla

T. Hellu

Ulla

Paraski puhuja! Kalle kuulemma joutu kerran sairaalaan huumeiden takia. Kukas niitä huumeita anto. Ja mun vanhan rakastajan Rafaelin veli kerto myös kivoja juttuja sun pojastas! Ja entäs tyttäres? Sekaisin kuin seinäkello!

Vierailija
2105/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi että on kaikki paikat herkillä. On tuo Noel sitten kone, ai että.

T. Susu

Äitiii, ei tarvi kertoo tommosii.

T. Laila

Vierailija
2106/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, Sauli pelastettu. Vein piilopaikkaan missä myös Oona on. Jouduin Miron kolkkamaan, mut se oli väistämätöntä et sain Oonan mukaan.

Nyt voin keskittyy Aaroon...

T. Laura

Vierailija
2107/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS MÄ RAKASTAN TÄTÄ NELJÄNNEN SEINÄN RIKKOMISTA!

T. Jaana

Vierailija
2108/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikiii, tuu panee mua!

T. Eva

Vierailija
2109/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se happy hourin aika? Eihän tässä oo ku kohta enää tunti jäljellä bileitä.

T. Markus

Vierailija
2110/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsi, mutsi herää. Vesa on jotenki outo. Minne Kalle meni?

T. Sofia

Vierailija
2111/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa ylläpitäjä ja sitä kautta näkisi tuleeko oikeasti viestit yhdestä vai muutamasta ip-osoitteesta. Täällä on monesti niin hyvää keskustelua. Vaikea uskoa, että koko poppoo on lähtenyt tohon mukaan. Etenkin kun osa viesteistä on ihmeellistä seksifantasiaa tai sisältää perhesuhteita, joita ei ole olemassa. Luulenpa, että me muut ollaan päätetty olla hiljaa ja odottaa parempia aikoja. Ei munkaan viesteihin olla vastannut ollenkaan.

Vierailija
2112/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas se Honkasten poika kävi ahdistelemassa. Ahdistaa. Tekisi mieli kaataa viinaa kurkkuun.

T. Kalle

Tuuppa "hik" äipän luo niin kaikki murheet unohtuu.

T. MaaritTI

Onks punkkuu

Kalle

Äidin kultsille on kaikkee "hik" mitä haluut. Kyllä ne "hik" mieshuolet hoituu.

T. MaaritTI

Meillä onkin paljon puhuttavaa. Pakko ottaa viinaa ei sua selvinpäin kestä erkkikään.

Kalle

Juu-u, ei äipältä taikajuomat "hik" lopu.

T. MaaritTI

Meidän dokaus-sessio ei sit saa päätyä kenenkään ulkopuolisen tietoon tai mä menen sillankaiteelle.

T. Kalle

"Hik" Äiti vaikenee kuin muuri.

T. MaaritTI

Otettaisko Amandasta huone?

Kalle

Otetaan "hik" vaan. Soitan Sofian ja Aleksin messiin. Seppo "hik" tuo pontikkapannun ehkä.

T. MaaritTI

Riskinä on et Seppo käy ensin Delismossa ja möläyttää Ismolle meidän suunnitelmista.

Kalle

Voi poikani "hik". Luulis sun tietävän että ainoa vaara on se juoru ämmä "hik". Sofia sit muuten tuo jonkun Vesan mukanaan. Ei kai "hik" haittaa?

T. MaaritTI

Aivan, eikä tod. haittaa kukaan Sofian kaveri. Tiedä vaikka noh, antaa olla. Tässä rupee mielikuvitus laukkaa.

Kalle

Voi poikani. Mitä tahansa voi käydä kun tarpeeks "hik" ottaa. Otetaan varulta toinen huone jos tarvii "hik".

T. Äippä

Tuskin maltan odottaa et pääsen ottaa.

Kalle

Oot niin äidin poika. "Hik" mut ollaan varuillaan jos Jukka tulee riehuu. Ja jos Ismo saa kuulla, niin se vasta riehuukin enkä jaksa kuunnella sen säälittävää lässytystä.

T. MaaritTI

No älä, Jukka on niin ihanan tempperamenttinen. Sori mutsi, mut mä olin sillo teininä vähä ihastunu Jukkaan. Etkai pahastu!

Kalle

No en, osaahan se Jukka olla sexy, varsinkin kun "hik" sai partaa. Jopa kamomil... "hik" siis Camillakin vähän ihastu Geelis.

T. MaaritTI

Näin Jukan vehkeen vahingossa kun luulin ettei suihkussa ollu ketään. Olin sillon teillä Sakun kutsumana yökylässä.

T. Kalle

Siinä olikin varmasti "hik" vähän ihmeteltävää.

T. MaaritTI

Eniten ihmettelin ku Jukka pyysi mua pesee sen selän etukautta. En jääny pesee.

Kalle

Hetkinen. Minkä ikäinen olit?

T. Maarit, joka hiukan ryhdistäytyi

17. Voi olla et Jukka luuli mua Sakuks, kun Jukalla ei ollu rillejä suihkussa.

Kalle

No huh. Ehdin "hik" jo säikähtää et olit nuorempi. Ja "hik" onko Saku siis pessyy Jukkaa joskus?

T. Maarit

Eikö ole ihan normaalia et isät ja pojat pesee toisiaan? Meillä vain isän nyrkki heilui.

Kalle

No ei todellakaan "hik" oo! Jukka PER KE LE! SAKU? KERRO VAAN MITÄ ISÄS LAITTO SUT TEKEMÄÄN!

T. Maarit

Mutsi älä ragee! Yleensä faija pyllisti ja mä hinkkasin vessaharjalla sen pyllyvaon puhtaaks. No big deal.

Saku

Broidi mitä hittoo?

T. Silja

Ei faija tienny sen olevan vessaharja. Vähä pränkkäsin sitä.

Saku

Saku. Minä pitää sinua hyvänä tyyppinä. Miks olla tuommoinen?

T. Chiqita

Eiks sul oo asiakkaita?

Vierailija
2113/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa ylläpitäjä ja sitä kautta näkisi tuleeko oikeasti viestit yhdestä vai muutamasta ip-osoitteesta. Täällä on monesti niin hyvää keskustelua. Vaikea uskoa, että koko poppoo on lähtenyt tohon mukaan. Etenkin kun osa viesteistä on ihmeellistä seksifantasiaa tai sisältää perhesuhteita, joita ei ole olemassa. Luulenpa, että me muut ollaan päätetty olla hiljaa ja odottaa parempia aikoja. Ei munkaan viesteihin olla vastannut ollenkaan.

Voin selvittää syyllisen tai syylliset.

T. Susanne Viita

Vierailija
2114/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapan teidät, Kuulakallot! Poikani Heiskasen henki on mukana myös!

Vierailija
2115/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä olet sanomaan mikä on hyvää keskustelua. Sen kun keskustelet mitä tykkäät. Ja voin sanoa että ainakin kolmesta osoitteesta noita viestejä tulee. Tämän on vain hauskan pitoa, ei mitään tahallista ärsyttämistä. Olisitte iloisia että monistajat ja ilmiantajat ovat poissa.

Vierailija
2116/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Aaro

T. Ulla

HÄIVY SINNE MALAGAAN!

T. Helena

Ulla

T. Mafiamummo

T. Hullu Hellu

Ulla

T. Hellu

Ulla

T. Hella

T. Ulla

Kyllä se niinkin käy.

T. Hullu

Ulls

JUORUÄMMÄ! MURTAUTUJA!

T. Helle

Ulla

T. Hellu

Ulla

Paraski puhuja! Kalle kuulemma joutu kerran sairaalaan huumeiden takia. Kukas niitä huumeita anto. Ja mun vanhan rakastajan Rafaelin veli kerto myös kivoja juttuja sun pojastas! Ja entäs tyttäres? Sekaisin kuin seinäkello!

Kari ei oo ainakaan lavastanu kuolemaansa niinku erään huijarimamman poika.

Ulla

Vierailija
2117/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset omaavat oikeuden kirjoittaa mitä lystävät. Kunhan noudatetaan lakia eikä kirjoiteta nyt jotain mikä menee todella yli.

Vierailija
2118/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin näitä roolileikkejä seurailee ja vastailee, kun keskustelee typeristä nykyjaksoista.

Vierailija
2119/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä olet sanomaan mikä on hyvää keskustelua. Sen kun keskustelet mitä tykkäät. Ja voin sanoa että ainakin kolmesta osoitteesta noita viestejä tulee. Tämän on vain hauskan pitoa, ei mitään tahallista ärsyttämistä. Olisitte iloisia että monistajat ja ilmiantajat ovat poissa.

Enkai mä mikään idiootti ole. Tajuaa sen tyhmäkin mikä tässä on pelinhenki. Jos trollaajia on monta niin täällä varmaan ois kaikki muodot samaan aikaan. Eikä aina mikään kierros. Nyt on tätä ja ensi viikolla varmaan monistetaan ja sitten poistellaan ja ollaan hetki pois kunnes sama hemmetin kierros alkaa alusta.

Vierailija
2120/4498 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suoraan myöntää että minua harmittaa ettei kukaan halua puhua mun kanssa. Eli olen kateellinen kun ketään ei kiinnosta. Kukaan ei ottanut kuuleviin korviin sitä roolipeliketjua. Ois just hauskaa osallistua itsekin mutta en halua tähän spämmää sivu kauppa. Kaksikymmentä sivua yhtä syöttä melkein 12h on pikkusen liikaa.

Ketju on lukittu.