Olen jumppaohjaaja. Haluatko kysyä jotakin?
Työskentelen pk-seudulla suuressa kuntokeskuksessa ja vedän useita eri ryhmäliikuntalajeja. Jos joku jumppaohjaajan arkeen liittyvä asia askarrutta anonyymisti, niin kysy, koetan vastailla tänään :)
Kommentit (86)
Nyt nukkumaan. Kiitos ja hyvää yötä! t.ap
Montako jumppaa yksi ihminen pystyy vetämään päivässä?
Kiitos Ap vastauksista! :) En ehtinyt kysymään, mutta paljon oli mielenkiintoisia kysymyksiä ja vastauksia! :)
Samaa mieltä kuin 86. Toivottavasti ap vastaat toistekin! :)
Kiitos Ap:lle! Olen intohimoinen jumppaaja ja PowerStep on suosikkini :) Useimmat ohjaajat ovat ainakin mun salilla superhyviä ja mukavia. Yksi on sellainen jonka tunnilta olen joutunut poistumaan kesken kaiken kamalan kaakattamisen ja tekopirteyden vuoksi. Huih..
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 00:39"]
miten eri ketjut eroaa toisistaan?
[/quote]81: Mun mielestäni meillä on karkeasti ottaen kolmenlaisia ketjuja:
Jäsenyyssalit, joihin pitää ottaa vuosijäsenyys. Sats/Elixia, Esport, Forever, P & T, Lady Line jne. Näissä on kuntosalit, ohjattuja tunteja, pt-palveluita...
Sitten on ei-vuosijäsenyyssaleja, joissa on ihan samantyyppiset palvelut, mutta pääsee myös kertamaksuilla. Fix-keskukset(useimmiten uimahallien yhteydessä), Motivus, Töölö Gym jne. Näihin saa kk-jäsenyyden, muttei ole pakko.
Sitten kuukausimaksulliset "halpisketjut", joissa on hyvinvarustellut peruskuntosalihommat, mutta vähemmän tai ei yhtään ryhmäliikuntaa, jotain tunteja voi olla, mutta osa virtuaalitunteja. EasyFit, 24/7, Evo. Toki on vaikka mitä muutakin...