Miksi Ikean pikakassalla seisoo työntekijä?
Kommentit (40)
Hän on siellä neuvomassa kaltaisiani tahvoja.
siksi kun sinne aina tuppaa niitä jotka ei kuitenkaan osaa sitä käyttää. tai joskus on itelle käynyt niin että vaikka teet kaiken oikein niin se kone menee jumiin ja sit tarvii työntekijää siihen. ja joskus ne tekee niitä kuittien tarkastuksia.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:36"]
Pika, ei itsepalvelu.
[/quote] Jos sen muuttaisi itsepalveluksi ei tarvitsisi maksaa työntekijälle palkkaa. Jotenkin niin hölmön oloista mies seisomassa kassan kulmalla.
Se valvoo ostotapahtumia. Ja esim. meille kävi kerran näppäilemässä lukumäärän kassaan, kun ostettiin 20 kpl samaa tuotetta. Muuten olisi pitänyt lukea 20 kertaan viivakoodi.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:37"]
Hän on siellä neuvomassa kaltaisiani tahvoja.
[/quote] Miksi edes käyttää pikakassaa, jos ei osaa sitä käyttää? Hmm.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:39"]
Se valvoo ostotapahtumia. Ja esim. meille kävi kerran näppäilemässä lukumäärän kassaan, kun ostettiin 20 kpl samaa tuotetta. Muuten olisi pitänyt lukea 20 kertaan viivakoodi.
[/quote] No sun ois pitänyt osata valita palveleva kassa eikä pikakassaa. :)
Millä tavalla se siis on pikakassa? Yksi hei ja näkemiin vähemmän?
Mua ärsytti, kun puhuin ääneen koneen ääressä niin tämä seisova mies alkoi antamaan ohjeita. En todellakaan puhunut hänelle. Olisin halunnut asioida rauhassa.
Valvoo, neuvoo tarvittaessa ja ohjaa vapaille kassoille, toiset kun ei tajua, että siinä on neljä kassaa yhdellä tyypillä ohjattavana, kuten ap:kaan ei ilmeisesti ole tajunnut.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:43"]
[/quote]
Se on paljon nopeampi kuin normaali kassa
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:43"]
[/quote] 5 tuotetta maksimi ja voi itse maksaa kortilla ostoksensa, mikäli olen oikein ymmärtänyt.
Hän kamppaa sinut, jos yrität juoksumööpeliä viedä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:43"]
[/quote] 5 tuotetta maksimi ja voi itse maksaa kortilla ostoksensa, mikäli olen oikein ymmärtänyt.
[/quote] Eikö se ole 15?
Ihmiset ei todellakaan ole vielä valmiita itsepalvelukassoihin. Ja noi koneet ei ole vielä valmiita täyttämään ihmisten paikkoja, koska ainahan noissakin vikoja on.
Pika kassa tuo on, koska yksi työntekijä hoitaa 4 kassaa samalla.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:45"]
Valvoo, neuvoo tarvittaessa ja ohjaa vapaille kassoille, toiset kun ei tajua, että siinä on neljä kassaa yhdellä tyypillä ohjattavana, kuten ap:kaan ei ilmeisesti ole tajunnut.
[/quote] No mun mielestä ohjeet olivat hyvin selkeät, enkä siihen olisi tarvinnut miestä seisomaan.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:46"]
Hän kamppaa sinut, jos yrität juoksumööpeliä viedä.
[/quote] Kuka hullu olisi niin idiootti, että edes moista yrittäisi.
kuulostaa kovin pikaiselta kassalta jos se kassa ei tee mitään. Missä ikeassa muuten on tämmönen pikakassa? Kuopiossa ei ole kun tavallisia ja itsepalvelukassoja
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:43"] Millä tavalla se siis on pikakassa? Yksi hei ja näkemiin vähemmän? [/quote] 5 tuotetta maksimi ja voi itse maksaa kortilla ostoksensa, mikäli olen oikein ymmärtänyt. [/quote] Eikö se ole 15?
[/quote] Tiedä sitten vaihteleeko myymälöittäin.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:45"]
[/quote] No mun mielestä ohjeet olivat hyvin selkeät, enkä siihen olisi tarvinnut miestä seisomaan.
[/quote]
Mutta mitä teet esimerkiksi kun ikea korttisi tai maksukorttisi ei jostain syystä toimikkaan? Tai viivakoodi jostain syystä jostain puuttuu tai viivakoodinlukija ei lue viivakoodia?
Pika, ei itsepalvelu.