Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä v*tuttaa ihmisten ilmoilla ollessa?

Vierailija
25.08.2015 |

Aloitan: 

- Hitaasti edessä, keskellä tietä kävelevät ihmiset. Nää on myös niitä, jotka ei yleensä katso taakseen, kun vaihtavat kadullla puolta tai tulevat vaikka kaupan ovesta ulos. Tuloksena useimmiten törmäys joko pyöräilijään tai toiseen jalankulkijaan.

- Ihmiset jotka tuijottaa arvostelevasti. Tavallinen katsominen on ok, mutta varpaista päälakeen skannaus ärsyttää. Varsinkin jos se tehdään vertailumielessä.

- Kerjääjät. Muuten ihan ok, mutta rahat on itelläki tiukilla...

- Ihmiset, jotka kilahtelevat tyhjästä. Kerran istuin rappusilla kauppakeskuksessa (en varmastikaan kenenkään tiellä, tilaa oli paljon.). Takaa alas oli kävellyt mies, joka alkoi tökkimään minua KENGÄLLÄ, että meehän siitä alas, helvetti. Vain suomessa!!?

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 03:07"]

Tuijottelen Naisten perseitä ja tissejä autosta käsin, silmäkarkkia saa katsoa ei koskea

[/quote]

Alapeukuttajat ovat aivan oikeassa. Tottakai saa koskea, kouria ja ahdistella muna kovana. Sen takiahan on baarit olemassa.

Vierailija
122/133 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiskuttajat ja räkää nenään kirnuavat uniikit pikku lumihiutaleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaetanat, eli ne jotka toiminnallaan hidastavat muidenkin asiointia. Seisovat keskellä käytävää, tai ainakin jättävät kärryt poikittain. Jos tapaavat/ovat liikkeellä tutun kanssa jäävät tietysti keskelle käytävää vaihtamaan kuulumisia tai miettimäänmitä tällä kertaa ostettaisiin, bonuksena taas niiden kärryjen lykkääminen vinottain muiden eteen. Kassalla ei mitenkään voi kaivaa lompakkoa esiin ennen kuin jokainen tavara on piipattu, vaan vasta sen jälkeen voi ruveta etsimään lompakkoa, bonuskorttia ja laskemaan saisko näistä kymmensenttisistä kerättyä euron. Huippuetanat ajattelevat olevansa tehokkaita ja menevät pakkaamaan niitä 2 kuukauden ostoksiaan sillä aikaa kun kassa piippailee loppuja tuotteita, mutta eivät tule maksamaan ennen kuin ovat pakanneet loppuun. Ja taas jono seisoo...

Vierailija
124/133 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittyjen tupakkapaikkojen liepeillä nyrpistelevät ja tekoyskivät "paremmat ihmiset"

Vierailija
125/133 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää suomalaisten hiljaisuus! Hyssyttelijä- ja tuijottajakansaa! Bussissa kukaan ei uskalla puhua. Kaupassakin kytätätään puhumattomina toisiaan. Sitten vallan järkytytään, jos joku puhuu puhelimeen jopa omista asioistaan tai keskustelee normaalilla äänellä, ei kuiskaten. 

Minä en huuda, enkä puhunu intiimiasioistani julkisesti. Muista kyllä ihan normaalisti. Saatan joskus jopa huutaa lapsiani kaupassa vähän isommalla äänellä, että tulisivat luokseni, hui kauhistus! Olen ilonen ja reipas ja haluan olla oma itseni, sekä välittää tällaisen mallin lapsillenikin. Pärjäävätpähän paremmin maailmallakin.

Vierailija
126/133 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:49"]

Mua ärsyttää suomalaisten hiljaisuus! Hyssyttelijä- ja tuijottajakansaa! Bussissa kukaan ei uskalla puhua. Kaupassakin kytätätään puhumattomina toisiaan. Sitten vallan järkytytään, jos joku puhuu puhelimeen jopa omista asioistaan tai keskustelee normaalilla äänellä, ei kuiskaten. 

Minä en huuda, enkä puhunu intiimiasioistani julkisesti. Muista kyllä ihan normaalisti. Saatan joskus jopa huutaa lapsiani kaupassa vähän isommalla äänellä, että tulisivat luokseni, hui kauhistus! Olen ilonen ja reipas ja haluan olla oma itseni, sekä välittää tällaisen mallin lapsillenikin. Pärjäävätpähän paremmin maailmallakin.

[/quote]

Huutamisella tarkoitin, että en huuda kuin silloin, kun kutsun jotakin, varoitan jostakin yms. luonnollista. En puhu huutamalla.....

Vierailija
127/133 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:46"]

Aloitan: 

- Hitaasti edessä, keskellä tietä kävelevät ihmiset. Nää on myös niitä, jotka ei yleensä katso taakseen, kun vaihtavat kadullla puolta tai tulevat vaikka kaupan ovesta ulos. Tuloksena useimmiten törmäys joko pyöräilijään tai toiseen jalankulkijaan.

- Ihmiset jotka tuijottaa arvostelevasti. Tavallinen katsominen on ok, mutta varpaista päälakeen skannaus ärsyttää. Varsinkin jos se tehdään vertailumielessä.

- Kerjääjät. Muuten ihan ok, mutta rahat on itelläki tiukilla...

- Ihmiset, jotka kilahtelevat tyhjästä. Kerran istuin rappusilla kauppakeskuksessa (en varmastikaan kenenkään tiellä, tilaa oli paljon.). Takaa alas oli kävellyt mies, joka alkoi tökkimään minua KENGÄLLÄ, että meehän siitä alas, helvetti. Vain suomessa!!?

[/quote] Kovaääniset ihmiset. Eteenpäin puskevat ihmiset jotka eivät katso eteensä vaan tulevat päälle... Vanhat kyyläävät ämmät. Kärttyisät vanhat äijät. Likaiselta tai muuten vain haisevat ihmiset. Ihmiset jotka tuppaavat väkisin jutustelemaan.

Vierailija
128/133 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:23"]Se, kun ihmiset on ihan paniikissa jos joku menee bussipysäkillä seisomaan metriä lähemmäs. Askel poispäin välittömästi..
[/quote]
No mä astun poispäin epävakaan oloisista ihmisistä, esim. humaltuneet tai väkivaltaisen oloiset. Lisäksi hajuvesiläträäjät, axehullut ja kusihoususpurgut saisi pysyä etäämmällä.

Vierailija
129/133 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaupoilla ärsyttää penikat, jotka juoksee ympäriinsä ja aukoo sovituskopin verhoja. Kiva siellä just vaihtaa vaatetta... Tapahtunut mulle monta kertaa.

Liian lähellä jonottajat. Miksi täytyy tulla niin lähelle, etten voi hievahtaakaan osumatta takana olevaan! Liikun tuolloin tahallaan oikein paljon, jotta älyäisi mennä kauemmaksi, kaivan muka jotain kassista tms. Sitten kun koitat itse ottaa etäisyyttä ja otat muutaman askelen eteenpäin, niin tämä tollo tulee perässä.

Vitsi kun alkaa ärsyttää jo näiden kirjoittaminen :D

Samoin mua ärsyttää nuo jalankulkijat, jotka ei yhtään seuraa mitä ympärillä tapahtuu ja kävelee miten sattuu.

Vierailija
130/133 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 10:23"]

Vaatekaupoilla ärsyttää penikat, jotka juoksee ympäriinsä ja aukoo sovituskopin verhoja. Kiva siellä just vaihtaa vaatetta... Tapahtunut mulle monta kertaa.

Liian lähellä jonottajat. Miksi täytyy tulla niin lähelle, etten voi hievahtaakaan osumatta takana olevaan! Liikun tuolloin tahallaan oikein paljon, jotta älyäisi mennä kauemmaksi, kaivan muka jotain kassista tms. Sitten kun koitat itse ottaa etäisyyttä ja otat muutaman askelen eteenpäin, niin tämä tollo tulee perässä.

Vitsi kun alkaa ärsyttää jo näiden kirjoittaminen :D

Samoin mua ärsyttää nuo jalankulkijat, jotka ei yhtään seuraa mitä ympärillä tapahtuu ja kävelee miten sattuu.

[/quote]

Mua ärsyttää liian kaukana jonottavat! Jono on tämän takia valtavan pitkä, kun jokaisella metrin hajurako kumpaankin suuntaan! Osa porukasta vielä seisoskelee jonon vieressä ja niiltä saa aina kysyä, että "anteeksi, oletko jonossa" ja saa vain vihaisen mulkauksen takaisin! Ei ne ihmiset sua syö, jos menet vähän lähemmäksi! Kiinni ei tartte tietenkään liimautua.

Vierailija
131/133 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huitomisesta vielä. Jotkut kuljettavat pitkää piikillistä sateenvarjoa poikittain vaakatasossa. Reippaasti kädet laajassa kaaressa heiluen. Eikä tietenkään hajuakaan mihin se piikki osuu takana. Ruuhkassa portaissa se piikki on vaarallinen.

Vierailija
132/133 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttaa autoilijat, jotka jättää liikennevaloissa seistessä kahden auton mittaisen turvavälin seuraavaan. Eikö ne tajua, että joskus lyhyemällä kääntyvien kaistalla seistessä jono tukki myös suoraan menijöiden kaistan, kun ollaan niin harvassa.

Kaikki muut ärsytykset onkin täällä jo lueteltu; oviaukoissa seisoskelijat ja selkäreput muun muassa.

Vierailija
133/133 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat. Hyi että pitää joka paikkaan änkeä käryttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi