Lue keskustelun säännöt.
Miksi olo vetämätön?
25.08.2015 |
Mikä minua vaivaa? Kotona en jaksa tehdä kotitöitä,töissä en saa tartuttua töistä kiinni(projektien aloittaminen).Työrintamalla on tulossa isoja haasteita,en tiedä miten selviydyn.Nukun aika hyvin,syön vitamiineja,mutta en vaan jaksa tarttua asioihin.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luulenpa että syynä on valtava työmäärä ja paine töissä.Olen esimiesasemassa.Haaveilen alan vaihdosta,mutta koulutukseni on suppea.Kieltämättä mielialakin on aika matalalla,vaikka elämässäni on perusasiat kunnossa.
Taidan olla sairasloman tarpeessa,mutta suoraan sanottuna häpeäisin jäädä pois töistä...
Ap
Mulla kans... Olen lukenut että masennus voi aiheuttaa tuollaista.
Itselläni on lisäksi uni-ja keskittymisongelmia. Kaikkien päätöksien tekeminen on tosi vaikeaa, ihan pientenkin, esimerkiksi vihannesten valitseminen kaupassa voi kestää 10 min, enkä silti ole varma oliko se kuitenkaan oikein valittu.
En muista että olisin aiemmin ollut tälläinen. Taisin vuosi sitten kokea burm outin, en muista viime syksystä mitään. En ole toipunut siis vieläkään. Meidän perheessä on ollut "kiellettyä" myöntää psyykeongelmia, varmaan siksi en ole hakenut apua. Sinnitellyt vain vatsahaavan ja muiden oireiden kanssa, jotka johtuvat henkisestä ahdistuksesta.
Kannattaa ap seurailla tilannetta ettei mene yhtä pahaksi kuin omani.