Mikä v*tuttaa ihmisten ilmoilla ollessa?
Aloitan:
- Hitaasti edessä, keskellä tietä kävelevät ihmiset. Nää on myös niitä, jotka ei yleensä katso taakseen, kun vaihtavat kadullla puolta tai tulevat vaikka kaupan ovesta ulos. Tuloksena useimmiten törmäys joko pyöräilijään tai toiseen jalankulkijaan.
- Ihmiset jotka tuijottaa arvostelevasti. Tavallinen katsominen on ok, mutta varpaista päälakeen skannaus ärsyttää. Varsinkin jos se tehdään vertailumielessä.
- Kerjääjät. Muuten ihan ok, mutta rahat on itelläki tiukilla...
- Ihmiset, jotka kilahtelevat tyhjästä. Kerran istuin rappusilla kauppakeskuksessa (en varmastikaan kenenkään tiellä, tilaa oli paljon.). Takaa alas oli kävellyt mies, joka alkoi tökkimään minua KENGÄLLÄ, että meehän siitä alas, helvetti. Vain suomessa!!?
Kommentit (133)
Laahustajat, matelijat, vetelehtijät ja syljeskelijät.
- Julkisissa asioitaan puhelimeen kailottavat. Ja erityisesti he, jotka esim pitkänmatkan junissa iskevät tarinaa puhelimissaan. Ketään ei kiinnosta, joten voitko mennä kännykkäänpuhujille tarkoitettuun koppiin.
Ärsyttää kaikki naiset jotka katsoo mua. Vaikka en näytäkään miltään hirviöltä, niin en yksinkertaisesti jaksa sitä että nainen arvioi mielessään ulkonäköäni ja viehättävyyttäni koska ei se nainen kuitenkaan minua treffeille pyydä vaikka kuinka pitäisi ulkonäöstäni, joten en saa mitään irti niistä kiusallisista sekunneista.
Pitäisi kai vaihtaa kadunpuolta aina kun nainen tulee vastaan.
-mies-
- Ihmiset, jotka tukkivat tien ja matelevat eteenpäin hi-taas-ti.
- Feissarit
- Ihmiset, jotka käyttävät hissiä vaikka voisivat käyttää liukuportaita. (Lastenvaunujen tai pyörätuolin kanssa pääsee vain hissillä, koska liukuportaisiin vaunuja ei saisi viedä. V*tuttaa, kun hissi on täynnä liikuntaesteettömiä ihmisiä, ettei itse mahdu kyytiin lastenvaunujen kanssa...)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:46"]
- Ihmiset, jotka kilahtelevat tyhjästä. Kerran istuin rappusilla kauppakeskuksessa (en varmastikaan kenenkään tiellä, tilaa oli paljon.). Takaa alas oli kävellyt mies, joka alkoi tökkimään minua KENGÄLLÄ, että meehän siitä alas, helvetti. Vain suomessa!!?
[/quote]
Istuitko ihan reunassa niin, ettei se mies päässyt alas kaiteesta pitämällä?
Olen ylipainoinen, joten
- Haukkujat ja naureskelijat, joo tiedän kyllä olevani ylipainoinen, mut ei sun tarvii hirnua ku mikäki aasi ja osotella mua.
- Maleksijat muaki ottaa pannuun, milloin tulitaan kauppojen käytävät tai oviaukot.
- Idiootit asiakaspalvelijat. Kävin kerran katselemassa itselleni tietynlaista paitaa ja myyjä tuli kysymään haluanko apua. Pyysin häntä ottamaan mulle ylhäältä haluamani paidan, niin myyjän kommentti oli "Siis nää meidän plus koon vaatteet on kaikki tässä yhessa rekissä. Ei toi paita ole plus kokoa." Sanoin haluavani siltikin katsoa ko paitaa isoimmasta koosts mitä löytyy, niin myyjä ei suostunut ottamaan sitä edes katseltavaksi, koska "plus koon vaatteet ovat tuossa myymälän keskellä olevassa yhdessä rekissä".
Toisesta liikkeestä sain samaisen paidan hyvällä asiakaspalvelulla varustettuna ja halvemmalla.
Ruokakaupoissa ns. jutteluringit. Yleensä porukat parkkeeraa maito- tai leipähyllyjen eteen ja voi että, kun on taas kiva nähdä pitkästä aikaa ja juttu luistaa. Kaakatus kuuluu kilometrin päähän.
Joukko mamupoikia jotka suurin piirtein lipovat huuliaan kun teinityty kävelee ohi
Ostoskärryillä ja vaunuilla hyllyt tukkivat ihmiset, jotka eivät suostu siirtämään sitä kärryä/vaunua, vaikka nätisti pyydät, että anteeksi pääsisinkö ottamaan tästä X tuotteen. Mulkaistaan vaan ja ei tehdä mitään :o
Vanhempiensa liepeillä ympäristöään terrorisoivat lapsilaumat. Lapsia aina vähintään 4, noin vuoden ikäerolla. Kiljuvat, vinkuvat, tönivät toisiaan sekä sekoittavat kaupoissa hyllyjä tms, vanhemmat eivät kiellä tai muutenkaan puutu.
Olet ostoskärryjen kanssa tulossa ulos oven kohdalla ja sisälle tulija vaan runnoo päälle.
Liukuportaiden yläpäähän jumittaminen
Ihmiset jotka eivät ymmärrä esim junassa tai metrossa että junasta tulijat kuuluisi päästää ensin pois ja sitten mennä itse sisään. Mutta ei, kun on pakko oikein rynniä sinne heti kun ovet aukeaa ettei varmastikkaan jäisi kyydistä
Eniten kiehuttaa juuri nuo maleksijat ja mikä siinä on, että nämä raahustajat kulkevat aina keskellä kulkuväylää jolloin ohi meneminen on mahdollisimman haastavaa. Eikä tietenkään voida ympärille vilkuilla, että kippaskappas sieltähän saattaa joku toinenkin tulla.
Kaikki muut ihmiset. Pysyisivät v***u kotonansa.
Kailottajat ja hitalukset. Erittäin kiusallista ja noloa kuunnella toisen henkilökohtaisia asioita vierestä, olkoon vaikka reissukuulumisia tai työpäivän asioita niin EN HALUA KUUNNELLA. Ja miksi vitussa pitää HUUTAA siihen puhelimeen, käsittämätöntä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:58"]- Ihmiset, jotka käyttävät hissiä vaikka voisivat käyttää liukuportaita. (Lastenvaunujen tai pyörätuolin kanssa pääsee vain hissillä, koska liukuportaisiin vaunuja ei saisi viedä. V*tuttaa, kun hissi on täynnä liikuntaesteettömiä ihmisiä, ettei itse mahdu kyytiin lastenvaunujen kanssa...)
[/quote]
Tyypillinen minäminä-mamma av:lta. :)
Ehkä sinäkin opit joku päivä, että ne hissit ovat kaikkien käytettävissä, eivät pelkästään sinun.
- Kaksoisovista vasemmanpuoleisesta ovesta menevät ärsyttävät ihan sikana! Jos paljon ihmisiä kulkee samoista ovista, on paljon sujuvampaa, että käytetään oikeaa puolta, samoin kun kadullakin. Erityisesti ärsyttää, jos itse on menossa oikealta puolelta ulos, mutta sitten joku törppö änkeekin samalta puolelta sisään ja joudun väistämään, että mahtuu ovista läpi...
- Äijät jotka tuijottavat avoimesti.
- Kommentoijat, jotka ovat väärässä. Helsingissä tapasin kerran ihan hemmetin ärsyttävät pyöräilijät, jotka soittivat kelloa ja kommentoivat minun olevan pyörätiellä. Muuten ihan hyvä, mutta olin jalkakäytävällä, oikeassa reunassa ja tie oli muutenkin lähes tyhjä (ei keskustassa). Edellinen tienpätkä oli jaettu siten, että siinä oli osiot pyöräilijöille ja jalankulkijoille, joten ymmärrän erehdyksen, mutta kommentillaan vaan aiheuttivat ärsytystä ja nolasivat itsensä, kun eivät huomioineet pyörätien loppumista... Onko pakko sanoa mitään, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa???
- Samalla teemalla jatkuu: julkisilla paikoilla toisten lastenkasvatukseen / äitiyteen puuttuminen. En edes itse ole äiti, mutta varmaankin jokainen tuntemani äiti on saanut tätä osakseen. Ja jokaikinen kommentti on ollut täysin asiaton. Edelleen, pitäkää ne turpanne kiinni, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa!! Jos on kyseessä joku oma läheinen, niin hänelle voi huolensa ilmaista, tarvittaessa tehdä vaikka lasun, mutta jos jonkun lapsi itkee kassajonossa, ei sinulla ole mitään oikeutta arvostella ja lytätä kyseistä äitiä! Jos lapsi on akuutissa fyysisessä vaarassa, on tilanne eri ja silloin toki tulee puuttua, mutta toimimalla, ei arvostelemalla.
- Feissarit. Miksi ne aina valitsee mut... En halua olla tyly, joten joudun aina jotenkin rimpuilemaan irti heidän kiristyvästä otteestaan, kun en vain kävele ohi kuin olisivat ilmaa. Kerran jopa huudeltu asiattomia perään. Ymmärrän että tekevät vain työtään, mutta mielestäni ei on ei. Pysähdyn kyllä jos asia on ajankohtainen ja minulla on aikaa.
- Roskaajat. Kauhistun aina kun näen yhtään minkään lentävän kadulle. Viimeksikin joku kävelijä pudotti kädestään puun lehden ja olin jo tuijottamassa häntä silmät järkytyksestä selällään, kunnes tajusin mistä oli kyse.
- Kerjääjät kanssa. Hävettää jopa, mutta kyllä ne vaan vähän ärsyttää. Säälittää ja harmittaa samalla, mutta joku suomalainen ajattelutapa minutkin on vallannut, kun en ymmärrä, miksi kerjääminen on ainut vaihtoehto. Joudun aina kerjääjää ohittaessani käymään monologin pääni sisällä, miksi tuo ihminen kerjää, eikä tee mitään muuta ja yleensä löydän sille ihan hyvä selityksen. Aina sen joutuu silti toistamaan. Katusoittajat on eri, oli etninen tausta mikä tahansa. Heille saatan antaa kolikonkin, kun ilahduttavat päivääni.
- Bussikuskit, jotka ei tervehdi takaisin tai huonot asiakaspalvelijat yleensä.
Huh, ei ihme etten tykkää liikkua kaupungilla kovin mielellään... :D
Ihmiset, jotka tulevat hissiin sisään ennen kuin ulostulijat ovat poistuneet.
Ihmiset, jotka eivät ilmaise itseään sanallisesti kun olisi tarve: jos joku haluaa ohi tai haluaa, että väistän, ei hän suinkaan aukaise suutaan vaan hiipii viereen ja toivoo parasta, että ymmärrän jollakin telepatialla hänen haluavan minun siirtyvän.
- Maleksijat, joiden on pakko aina kuhnailla ihan keskellä tietä tai sitten jäävät juttelemaan porukalla oviaukkoon tai näpräämään puhelinta...
- Feissarit. Ei kiinnosta, en maksa.
- Roskia ympäriinsä heittelevät ihmiset.