Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyykkietikka

Vierailija
17.03.2022 |

Mikä motivoi ihmisiä ostamaan pyykkietikkaa/siivousetikkaa. Tavallista etikkaa saa murto-osalla hinnasta ruokakaupoista ja jos kokee tärkeäksi eteerisen öljyn tuoksun niin nekään ei ole kovin kalliita ja sen kun tiputtaa sen verran tippoja etikkapulloon, kun haluaa. Kohta joku myy siivousruokasoodaa pieni purkki 15e…

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi joku haluaa haista etikalta. Eihän sitä toki itse haista kun hajuun tottuu, mut… muut kyllä haistaa suolakurkun.

Ei sitä niin paljon panna pyykkiin, että haju jää.

Niin se oma nenä tottuu.

Ei, kun jos sitä laittaa liikaa, sen haju jää. Jos laittaa sopivasti, ei jää.

Valkosipulin syöjien mielestä valkosipuli ei haise.

Ja oma pieru haisee hyvälle.

No, haise sitten suolakurkulle jos haluat.

1) Suolakurkussa ei ole etikkaa.

2) Kun sitä etikkaa laittaa vain vähän, sen haju ei jää pyykkiin, vaikka kuinka toisin jankkaat. Voit vaikka ihan itse kokeilla todeta tämän.

Jo vain suolakurkku säilötään etikkaan, ja kyllä vaan etikka haisee. Jos sitä laittaa vähän, se haisee vähän vähemmän, mutta se haisee ja se haju on inhottava. Esim työkaveri pienessä toimistohuoneessa.

Suolakurkkua ei säilötä etikkaan. Maistekurkku kyllä.

Vierailija
22/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytätte haisevaa etikkaa, eikös se puhdas pyykki olisi hajuton.

Etikka sulkee tekstiilien kuidut ja pidentää näin niiden käyttöikää. Tekee muuten saman hiuksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etikkaa voisi laittaa ihan reilustikin ja haju haihtuu

Nenä tottuu omiin hajuihin.

Kaikki hajut haihtuvat. Pierun haju haihtuu. Silti en halua piereskellä koska kuitenkin se haju on jonkin aikaa.

Vierailija
24/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etikka sulkee tekstiilien kuidut ja pidentää näin niiden käyttöikää. Tekee muuten saman hiuksille.

En halua hiustenikaan haisevan pahalle,

Vierailija
25/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolakurkussa ei ole etikkaa, etikkakurkuissa ja maustekurkuissa on etikkaa.

Vierailija
26/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hajut haihtuvat. Pierun haju haihtuu. Silti en halua piereskellä koska kuitenkin se haju on jonkin aikaa.

Etikkaa ei kaadeta pestyjen vaatteiden päälle, vaan sitä laitetaan huuhteluun, eli se on huuhteluveden joukossa. Eikä sen haju jää vaatteisiin.

Vierailija
27/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua hiustenikaan haisevan pahalle,

Ei hiuksiin jää etikan hajua. Mä just kuivatan hiuksia, johon tein etikkahuuhtelun, eivätkä ne haise millekään.

Vierailija
28/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun työkaverillasi on tuoksu, jonka aistit suolakurkkuna. Ei mikään harvinainen ilmiö. Fragranticassa oud ja kumina ovat monelle pickle-nuotteja.

Vierailija
29/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä haistan esim. pyykinpesuaineen tuoksun vaatteissani ja shampoon, dödön ja suihkugeelin tuoksut. Eikö mun sun logiikalla pitäisi olla tottunut niihin niin etten haista niitä ollenkaan?

Vierailija
30/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhien ongelmat. Ei maksa nähdä vaivaa.

Mikä on köyhien ongelma? Käyttää etikkaa, ei käyttää etikkaa vai maksaako etikastaan 40 senttiä vai 18e/ 500ml?

Vierailija
31/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa tehdä kuten haluan, minä käytän hyväntuoksuista huuhteluainetta, koska haistan kyllä etikan eikäs se ole hyvä tuoksu. Tässä vielä suolakurkkuresepti teille,

https://kotiliesi.fi/resepti/mummin-suolakurkut/

Vierailija
32/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä haistan esim. pyykinpesuaineen tuoksun vaatteissani ja shampoon, dödön ja suihkugeelin tuoksut. Eikö mun sun logiikalla pitäisi olla tottunut niihin niin etten haista niitä ollenkaan?

Nuo onkin yleensä tuoksullisia ja ne on tehty tuoksuviksi. Etikka ei ole tuoksu vaan se etikan pistävä tuoksu on kadonnut jo kun ottaa pyykin kokeesta kuivuun. Hajusteellisen pyykinpesuaineen tuoksu on vahva, ja sen haisee vaatteissa usean hajusteettoman pesun jälkeen.

Vierailija
33/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa tehdä kuten haluan, minä käytän hyväntuoksuista huuhteluainetta, koska haistan kyllä etikan eikäs se ole hyvä tuoksu. Tässä vielä suolakurkkuresepti teille,

Hyväntuoksuisia huuhteluaineita ei ole olemassa.

Vierailija
34/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytät niitä liikaa. Ikävä muita kohtaan laittaa noin paljon, että ne haisee ympäriinsä.

Vierailija
35/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin etikka on pahanhajuinen.

Vierailija
36/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se pikku loraus etikkaa muka oikein tekee jossain 5 litrassa vettä? Sehän laimenee olemattomiin.

Vierailija
37/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inttäminen on aina fiksu keskustelutyyli.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4442365/narsistin-keskustelutyyli

Vierailija
38/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inttäminen on aina fiksu keskustelutyyli.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4442365/narsistin-keskustelutyyli

Suostuisiko narsisti myöntämään, että etikka haisee pahalle, jos hän sitä itse on päättänyt käyttää? Ei.

Vierailija
39/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytät niitä liikaa. Ikävä muita kohtaan laittaa noin paljon, että ne haisee ympäriinsä.

Se että itse haistan esim. dödöni tunkemalla nenän kiinni kainaloon ei tarkoita että se tuoksuisi "ympäriinsä". Pyykinpesuainekin on miedosti hajustettua.

Vierailija
40/83 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vähän aiheen vierestä mutta pystyykö joku kertomaan onko suolakurkuissa etikkaa ja jääkö etikan haju vaatteisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi