Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni 17v tyttö tarjosi seksiä..!?

Vierailija
25.08.2015 |

Oli aika outo tilanne. Olin ystäväni asunnossa yötä ilman että ystäväni oli kotona. Illalla telkkaria katsellessani ovi kävi ja hänen 17v tyttö tuli sisään (ei asu enää kotona). Olen nähny tämän tytön usein vieraillessani ystäväni luona. Tyttö jutteli aluksi niitä ja näitä ja meni sitten huoneeseensa (joka hänelllä on myös tässä ystänäni asunnossa). Tuli sieltä noin tunnin päästä takaisin ja oli laittanut seksihepenet päälle :) ja sanoi ihan pokkana että hän haluaa seksiä kanssani !! Menin ihan sanattomaksi ja änkytin sitten hetken päästä että olen kyllä aivan liian vanha sinulle, olen naimisissa, olet ystäväni tyttö eli ei todellakaan voida harrastaa seksiä. Sinun pitää etsiä oman ikäisiä poikia. Tyttö sitten kehui minua ja kertoi kuinka pitkään hän on haaveillut minusta jne.. Sanoin että olen toki vanhana miehenä otettu huomiostasi mutta yksinkertaisesti tämä on mahdoton ajatus. Tämän jälkeen tyttö suuttui, meni huoneeseensa ja tui sitten farkut yms päällä ja sanoi että hän kertoo Isälleen (ystävälleni) että minä olen ehdottanut seksiä !! Sanoin takaisin ettei hänen isänsä ikinä uskoisi tätä. Nyt mietin tässä että pitäisikkö minun kertoa tästä Isälleen ? Vai olenko vain hiljaa ? t. Mies50v

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Ei kukaan täysjärkinen mies olisi ollut panemattta tuollaista ilmestystä, kun vielä jotenkin mystisesti oli ihan yksinään joutunut yöksi ystävänsä asunnolle.

Vierailija
42/43 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopuksi heräsin ja päästin kissan ulos.

-ap

Olisit nyt edes sitä kissaa vetäissyt persuuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että tytöt kehittyvät nopeammin kuin pojat. No minä ainakin nuorena panin yksityisopettajaani muutaman vuodenkin, eikä siitä mitään haittaa ollut... päin vastoin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän