Ystäväni 17v tyttö tarjosi seksiä..!?
Oli aika outo tilanne. Olin ystäväni asunnossa yötä ilman että ystäväni oli kotona. Illalla telkkaria katsellessani ovi kävi ja hänen 17v tyttö tuli sisään (ei asu enää kotona). Olen nähny tämän tytön usein vieraillessani ystäväni luona. Tyttö jutteli aluksi niitä ja näitä ja meni sitten huoneeseensa (joka hänelllä on myös tässä ystänäni asunnossa). Tuli sieltä noin tunnin päästä takaisin ja oli laittanut seksihepenet päälle :) ja sanoi ihan pokkana että hän haluaa seksiä kanssani !! Menin ihan sanattomaksi ja änkytin sitten hetken päästä että olen kyllä aivan liian vanha sinulle, olen naimisissa, olet ystäväni tyttö eli ei todellakaan voida harrastaa seksiä. Sinun pitää etsiä oman ikäisiä poikia. Tyttö sitten kehui minua ja kertoi kuinka pitkään hän on haaveillut minusta jne.. Sanoin että olen toki vanhana miehenä otettu huomiostasi mutta yksinkertaisesti tämä on mahdoton ajatus. Tämän jälkeen tyttö suuttui, meni huoneeseensa ja tui sitten farkut yms päällä ja sanoi että hän kertoo Isälleen (ystävälleni) että minä olen ehdottanut seksiä !! Sanoin takaisin ettei hänen isänsä ikinä uskoisi tätä. Nyt mietin tässä että pitäisikkö minun kertoa tästä Isälleen ? Vai olenko vain hiljaa ? t. Mies50v
Kommentit (43)
No huh. Jos on totta niin onpa hankala tilanne sulla! Riippuu varmaan sinun ja ystäväsi väleistä, koska kyse on kuitenkin hänen tyttärestään. Jos hieman vähemmän tuttu ystävä kertoisi minulle poikani lähennelleen, en luultavasti uskoisi ystävää jos poikani sanoisi toista. Jos taas kyse olisi pitkäaikaisesta ystävättärestä, niin uskoisin ystävää. Tässä on tosiaan se tilanne, että harva vanhempi haluaa ajatella oman lapsensa ehdottelevan tuollaisia omille ystävilleen. Voi tulla epäusko sen lapsen käytöksestä ja ajatukset kiertää, että jos se tekee tuollaista niin mitä kaikkea muutakin sitten.
AP
Kyllähän tämä hankalatilanne on. Toki tunnen ystänäni lapsuudesta saakka eli uskoisin että jos tämä hänen tyttönsä jotain kertoisi niin kyllä minua ainakin kuultaisiin ja jopa uskottaisiin ettei asia todella mennyt minun puoleltani niin. Mutta tällaisen asian ns esilleottaminen jo tarkoittaa sitä että "mikään ei ole ennallaan". Toki nytkin jo jännitän tilannetta että kun olen siellä seuraavan kerran ja tämä tyttö paikalla niin miten jännittynyt/kireä on ilmapiiri silloin. Tähän saakka olen voinut käydä tämän tytön kanssa lenkillä ja salilla (joskus isänsä on mukana, joskus ollaan kaksin tai sitten on hänen pikkuveli mukana) mutta tuntuu että haluan nyt välttää kaikki tällaiset tilanteet. Harmittaa kun yksi tuollainen tapahtuma voi aiheuttaa näin paljon pohtimista.
Teinillä joskus heittää vähän yli. Olet tuttu ja luotettava aikuinen, niin hän uskalsi asiaa sinulle esittää. Ihastuminen sinuun on ihan ok. Tosi hienoa että sinä aikuisena ihmisenä ymmärsit toimia oikein . Tyttö varmasti rauhoituu tuota pikaa. Koita olla jatkossa mahdollisimman normaali tytön seurassa.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:37"]
Oli aika outo tilanne. Olin ystäväni asunnossa yötä ilman että ystäväni oli kotona. Illalla telkkaria katsellessani ovi kävi ja hänen 17v tyttö tuli sisään (ei asu enää kotona). Olen nähny tämän tytön usein vieraillessani ystäväni luona. Tyttö jutteli aluksi niitä ja näitä ja meni sitten huoneeseensa (joka hänelllä on myös tässä ystänäni asunnossa). Tuli sieltä noin tunnin päästä takaisin ja oli laittanut seksihepenet päälle :) ja sanoi ihan pokkana että hän haluaa seksiä kanssani !! Menin ihan sanattomaksi ja änkytin sitten hetken päästä että olen kyllä aivan liian vanha sinulle, olen naimisissa, olet ystäväni tyttö eli ei todellakaan voida harrastaa seksiä. Sinun pitää etsiä oman ikäisiä poikia. Tyttö sitten kehui minua ja kertoi kuinka pitkään hän on haaveillut minusta jne.. Sanoin että olen toki vanhana miehenä otettu huomiostasi mutta yksinkertaisesti tämä on mahdoton ajatus. Tämän jälkeen tyttö suuttui, meni huoneeseensa ja tui sitten farkut yms päällä ja sanoi että hän kertoo Isälleen (ystävälleni) että minä olen ehdottanut seksiä !! Sanoin takaisin ettei hänen isänsä ikinä uskoisi tätä. Nyt mietin tässä että pitäisikkö minun kertoa tästä Isälleen ? Vai olenko vain hiljaa ? t. Mies50v
[/quote]
Hmm. Ihankun olis naispuolisen käsialaa...;)
Yksikään mies ei käytä sanaa "seksihepenet". Ei jatkoon...
AP
Noh en tiedä sitten jos tuo käyttämäni sana "seksihepenet" tekee minusta naisen niin olkoon sitten niin:) Olen useasti sanonut kyllä tämän tytön Isälle että katsoisi nyt hiukan (siis noin yleisesti) että miten tuollainen teinityttö pukeutuu. On niiiin minihametta, farkkuperseshortsia ja sitten aivan älyttömän provosoivia kuvia esim FB:ssä. Yllätys oli kyllä suuri kun näki hänen päällään sellaisia vaatekappaleita että mitään ei jäänyt kyllä paitsi :) Mutta itse toki olen ihan normaalisti tästäkin eteenpäin hänen ja heidän seurassaan. Täytyy nyt vaan toivoa että jäi tuohon yhteen kertaan nuo yritykset. Muussa tapauksessa on kyllä kerrottava hänen Isälleen ja etsittävä sitten itse yöpaikkaansa ihan muualta :)
AP
Ei tullut mieleenkään panna vaikka fyysiseltä olemukseltaan ko tyttö on kuin aikuinen nainen. Mutta lapsen "päähän" tuollaisella vielä on ja uskon että myöhemmin ensimmäiset seksikokemukset jonkun 50v ukon kanssa tuskin auttavat hänen seksuaalista (ja muutakaan) kehitystä tulevaisuudessa. Eli siis jotain rajaa näissäkin asioissa :)
Tämähän on aivan uskomaton tilanne. Suoraan kauhuleffasta. Narttu jäi kiinni kullin himostaan. Pukki jäi kiinni pillun himostaan. (huomaa yhtä monta kirjoitusvirhettä).
Kuka pystyy asettamaan kenetkin, ja mihin. Hitto, kun on vaikeaa. Käännyn kuitenkin miehen puolelle, ja perusteluni ovat seuraavat.
Nainen/tyttö voittaa yleensä aina tällaiset konfliktit, vaikka ei olisi mitään, siis mitään perusteita väitteilleen. Nainen voi sanoa miehelle esim. "sä katsoit sekunninsadasosan mun pillua" ja poistua voittajana kehästä. Nainen tuijottaa monta kertaa päivässä suurta kulliani, mitä hän siitä saa??? Tyydytystä. Eniten ihmettelen tätä yhteiskunnan epäkohtaa siinä, että miehet ovat päättäjiä. Todistaako tämä sen faktan, että jos naiset olisivat ........, tämä yhteiskunta olisi hmmmm....., missähän.
AP
Nro13...nyt meni korkeelta ja kovaa ??
Vilkas on mielikuvitus jos tuollaisia unia näet.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:27"]
Tämähän on aivan uskomaton tilanne. Suoraan kauhuleffasta. Narttu jäi kiinni kullin himostaan. Pukki jäi kiinni pillun himostaan. (huomaa yhtä monta kirjoitusvirhettä).
Kuka pystyy asettamaan kenetkin, ja mihin. Hitto, kun on vaikeaa. Käännyn kuitenkin miehen puolelle, ja perusteluni ovat seuraavat.
Nainen/tyttö voittaa yleensä aina tällaiset konfliktit, vaikka ei olisi mitään, siis mitään perusteita väitteilleen. Nainen voi sanoa miehelle esim. "sä katsoit sekunninsadasosan mun pillua" ja poistua voittajana kehästä. Nainen tuijottaa monta kertaa päivässä suurta kulliani, mitä hän siitä saa??? Tyydytystä. Eniten ihmettelen tätä yhteiskunnan epäkohtaa siinä, että miehet ovat päättäjiä. Todistaako tämä sen faktan, että jos naiset olisivat ........, tämä yhteiskunta olisi hmmmm....., missähän.
[/quote]
mitä
Harmittaa myöhemmin ettet nussinu. Ihanan hunajaista vakoa
Kenellekään miehelle ei tapahdu tuommoista, ellei kyse ole omasta tyttöystävästä/vaimosta. 17v tyttö ei ole noin itsevarma.
Juu ei oo voinut tapahtua.
t. 17v tyttö.
Täyttä paskapuhetta..mielikuvitus valloillaan taas jollain.
AP
Usein sanotaankin että totuus on tarua ihmeellisempää :) Näköjään tässä tapahtumassa tuo pitää varsin hyvin paikkansa.
Kerroppa ihan perustellusti nr 19 että miksi tätä ei olisi voinut tapahtua ? Tarkoitat varmaan että sinä et olisi koskaan toiminut noin..mikä on hienoasia ! Mutta sinunkin ikäisiä on moneenlähtöön ja tämä nykyinen hyvinkin seksiätuputtava maailmanmeno tällaisia tapauksia ainakaan vähentää vaan päinvastoin.
Kerro isälle ennen kuin tyttö ehtii. Ehkä tyttö ei kerrokaan, uhkaili vaan, mutta et voi olla varma. Kerro kuitenkin hieman "kevyemmässä" muodossa.....ei ihan tarkalleen mitä tapahtui.