Ystäväni 17v tyttö tarjosi seksiä..!?
Oli aika outo tilanne. Olin ystäväni asunnossa yötä ilman että ystäväni oli kotona. Illalla telkkaria katsellessani ovi kävi ja hänen 17v tyttö tuli sisään (ei asu enää kotona). Olen nähny tämän tytön usein vieraillessani ystäväni luona. Tyttö jutteli aluksi niitä ja näitä ja meni sitten huoneeseensa (joka hänelllä on myös tässä ystänäni asunnossa). Tuli sieltä noin tunnin päästä takaisin ja oli laittanut seksihepenet päälle :) ja sanoi ihan pokkana että hän haluaa seksiä kanssani !! Menin ihan sanattomaksi ja änkytin sitten hetken päästä että olen kyllä aivan liian vanha sinulle, olen naimisissa, olet ystäväni tyttö eli ei todellakaan voida harrastaa seksiä. Sinun pitää etsiä oman ikäisiä poikia. Tyttö sitten kehui minua ja kertoi kuinka pitkään hän on haaveillut minusta jne.. Sanoin että olen toki vanhana miehenä otettu huomiostasi mutta yksinkertaisesti tämä on mahdoton ajatus. Tämän jälkeen tyttö suuttui, meni huoneeseensa ja tui sitten farkut yms päällä ja sanoi että hän kertoo Isälleen (ystävälleni) että minä olen ehdottanut seksiä !! Sanoin takaisin ettei hänen isänsä ikinä uskoisi tätä. Nyt mietin tässä että pitäisikkö minun kertoa tästä Isälleen ? Vai olenko vain hiljaa ? t. Mies50v
Kommentit (43)
^ Olin siis henkisesti kehittymätön, kropaltani toki valmis nainen.
M38
Yleensä pidän suuni kiinni mutta, vahingossa muuta infoa netin ihmeellisestä maailmasta tuli haettua ja päätin lukea loppuun, kun linkki tuli avattua muiden joukossa.
Uskon että monella tuo alkaa ruksuttamaan aivoissa fantasialta. Itse en epäile hetkeäkään kyseistä tilannetta. Ainoa mikä tuossa on yli-ampumista tarinalle seksihepeneet :D Voihan sekin olla tavallaan totta, mutta veikkaisin kyseessä olevan suht. normaalit alusvaatteet, jotka nyt näyttävät mummokalsareiden jälkeen seksikkäiltä:) Tarkoitus ei ole pilkata, vaan heittää vähän rankenmpaa huumoria :D
No mutta asiaan. Kun ollaan paljon nuorten kanssa tekemisissä, näitä tilanteita sattuu. Toki miedommassa muodossa kuten onkin jo mainuttu. (ihastuminen jne.) Valitettava totuus on että, nuorelle kun ollaan rento ja hauska oma itsensä. Jotkut tytöt alkavat haaveilemaan isä hahmoksi ja useammalla sisältäen muutakin kuin halia vaatteet päällä. 80% lukijoista ajattelee tällä hetkellä yök, mutta se on totuus.
Itse en lähde listaamaan omia kokemuksia aiheesta sen tarkemmin. Kuitenkin lohdutuksena voin sanoa ettei halia suurempaa ole tapahtunut. Ja ei ihme olen naimisissa 10v nuoremman kanssa, joka näyttää silmissäni vieläkin paljon paremmalta kuin alle 20v tytöt;)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:31"]M38
Yleensä pidän suuni kiinni mutta, vahingossa muuta infoa netin ihmeellisestä maailmasta tuli haettua ja päätin lukea loppuun, kun linkki tuli avattua muiden joukossa.
Uskon että monella tuo alkaa ruksuttamaan aivoissa fantasialta. Itse en epäile hetkeäkään kyseistä tilannetta. Ainoa mikä tuossa on yli-ampumista tarinalle seksihepeneet :D Voihan sekin olla tavallaan totta, mutta veikkaisin kyseessä olevan suht. normaalit alusvaatteet, jotka nyt näyttävät mummokalsareiden jälkeen seksikkäiltä:) Tarkoitus ei ole pilkata, vaan heittää vähän rankenmpaa huumoria :D
No mutta asiaan. Kun ollaan paljon nuorten kanssa tekemisissä, näitä tilanteita sattuu. Toki miedommassa muodossa kuten onkin jo mainuttu. (ihastuminen jne.) Valitettava totuus on että, nuorelle kun ollaan rento ja hauska oma itsensä. Jotkut tytöt alkavat haaveilemaan isä hahmoksi ja useammalla sisältäen muutakin kuin halia vaatteet päällä. 80% lukijoista ajattelee tällä hetkellä yök, mutta se on totuus.
Itse en lähde listaamaan omia kokemuksia aiheesta sen tarkemmin. Kuitenkin lohdutuksena voin sanoa ettei halia suurempaa ole tapahtunut. Ja ei ihme olen naimisissa 10v nuoremman kanssa, joka näyttää silmissäni vieläkin paljon paremmalta kuin alle 20v tytöt;)
[/quote]
Hyi, himoitset lapsia. Jos tykkäät siitäkin, että vaimosi näyttää paljon teinejä nuoremmalta. Yh...
AP
Nro 22. Juuri itsekkin näin asiaa tulkitsin eli tuon ikäinen tyttö on hyvin usein itsetunnossaan "hapuilevassa" vaiheessa ja näin ollen pyrkii testaamaan omaa viehätysvoimaansa kaikin mahdollisin keinoin..jopa Isänsä kaveria vikittelemällä :) Tämän tytön pukeutuminen ja tyyli on kuin napattuna joltakin "popin maailmantähdeltä" :) Erittäin paljastavaa ja provosoivaa. Olen hänelle muutaman kerran salilla käydessäni sanonutkin että "hei, eikö tollasten mikroshortsien asemasta perinteiset verkkarit olis täällä mukavemmat ?" :) Mutta ymmärrän kyllä tuohon ylläkerrottuun viitaten että huomiotahan sillä haetaan.
Nro 24 ja muutkin ihmettelijät. Seksihepenet = sukkanauhat, stringit, korkkarit ja läpikuultava vaalea, löysä paita ilman rintsikoita.
Siis "seksiasuhan" tuo on mutta en jotenkin osannut käyttää sitä sanaa kun kyse on 17 vee tytöstä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:31"]M38
[/quote]
Hyi, himoitset lapsia. Jos tykkäät siitäkin, että vaimosi näyttää paljon teinejä nuoremmalta. Yh...
[/quote]
Luetun ymmärtäminen ei taida olla vahvimpia puoliasi?
M38
Aika jännä juttu! Piti oikein lukee kirjoitus uudelleen, vaikka olikin pikaisesti naputeltu. :)
Vierailija kirjoitti:
AP
Noh en tiedä sitten jos tuo käyttämäni sana "seksihepenet" tekee minusta naisen niin olkoon sitten niin:) Olen useasti sanonut kyllä tämän tytön Isälle että katsoisi nyt hiukan (siis noin yleisesti) että miten tuollainen teinityttö pukeutuu. On niiiin minihametta, farkkuperseshortsia ja sitten aivan älyttömän provosoivia kuvia esim FB:ssä. Yllätys oli kyllä suuri kun näki hänen päällään sellaisia vaatekappaleita että mitään ei jäänyt kyllä paitsi :) Mutta itse toki olen ihan normaalisti tästäkin eteenpäin hänen ja heidän seurassaan. Täytyy nyt vaan toivoa että jäi tuohon yhteen kertaan nuo yritykset. Muussa tapauksessa on kyllä kerrottava hänen Isälleen ja etsittävä sitten itse yöpaikkaansa ihan muualta :)
Siis oletko sä joku työtön, asunnoton, köyhä loinen, joka asuu kavereidensa nurkissa?
Mä pelastin kerran Helsingissä kadulta itkevän tytön, jolta oli bileissä kadonnut kaikki kamat rahoineen eikä kavereita löytynyt mistään. Oli Kotkasta, ehkä 18-20v. En tiedä miten olisin auttanut, mutta selvisikin sattumalta että meillä oli Kotkassa yhteinen tuttu. Sanoin siinä hetken tilannetta tunnusteltuani, että voi tulla mun luokse yöksi, niin selvitetään tilanne aamulla. Laitoin sen vierashuoneeseen ja kaikki ok. Aamulla heräsin siihen, että se tunki mun peiton alle... Siitä lähtien tapasimme aina välillä kunnes hän rupesi seurustelemaan ja muutti myöhemmin sen vuoksi vielä kauemmas. M55
Alkuperäinen tarina valetta. Tarinasta puuttuu uskottavuus. Luottakaa vain ensivaikutelmaan. Ja kertoja - olet säälittävä valehtelija, joka haluaa fantasiansa olevan totta...
No mitä sitten?
Jos asiasta puhutaan joskus olet vain että HÄH. Et ole koskaan kuullut mitään aiheeseen liittyvää.
Älä nyt ainakaan itse mene ottamaan asiaa puheeksi, sehän näyttää selittelyltä. Tyttö ei todennäköisesti koskaan toteuta uhkaustaan ja vaikka toteuttaisi niin mitä sitten, ensten laitat leikiksi että joopa joo ja sitten jos asia jatkuu niin kiellät jyrkästi.
Menkää ukot kirjoittamaan näitä fantsujanne jonnekin tarinapalstalle...naurettavaa settiä. Teinit oksentais jos ne joutuis jotain vaarien kikkeleitä näkemään.
Kun tyttö on nyt vähän vanhempi, niin voisit ehkä kysyä haluaako hän yhä.
Itse kertoisin vaimolle asiasta ensin.jos tulisi jotain tietoa että tyttö on puhunut ystävälle niin kertoisin oman version ja olisi hyvä pohja uskoa minua koska olen heti vaimolleni kertonut.ystävyyttä en lähtisi pilaamaan heti kertomalla koska niinkuin aijemmin joku sanoi...teinit on teinejä.
luultavasti olisi napannut kännykällään ensin kuvan millä runkata viikolla mälliä kehiin
ei uskottavaa
mulle ei ole kukaan tullut tarjoileen tolleen itteään
kyllä ne on joutunut puhumaan alle
ja nyt puhutaan siis 16-18 ikäisistä tötterötisseitä
Tuskin on totta mutta aika hyvä juttu.
Lopuksi heräsin ja päästin kissan ulos.
-ap
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:19"]
Kenellekään miehelle ei tapahdu tuommoista, ellei kyse ole omasta tyttöystävästä/vaimosta. 17v tyttö ei ole noin itsevarma.
[/quote]
Eipä olekaan, juuri siksi tuollaista voi tapahtua. Olin itse ihan täysin kehittymätön ankanpoikanen tuon ikäisenä, lapsena koulukiusattu, sitten murrosiässä tapahtui jotain, musta tulikin kaunis ja haluttu ja se se vasta pistikin pään sekaisin. Miten yhtäkkiä kelpaa "kelle vaan", ulkonäöstäni tuli joku valttikortti ja ne pahimmat koulukiusaajatkin piiritti. Miten siinä voi nuori tyttö ymmärtää, mitä haluaa ja keneen luottaa. Ensin tuntui että muutaman rauhallisen vuoden jälkeen ne vaan jatkaa kiusaamista, tää kaikki on jotain sairasta peliä, mutta sitten kun miehet siellä sun täällä halusi mua niin kai sitä sitten alkoi uskoa, että on jotenkin universaalin kaunis (heh), että IHAN kaikki miehet haluaa mua, kun ei vaan mitenkään osannut järjellä käsitellä sitä nuoren nätin tytön suosion määrää. Tervettä itsevarmuutta ei ollut ehtinyt koskaan koulukiusaamiselta rakentua ja yhtäkkiä tyyliin yhdessä yössä sitä oli ihan perusteettoman paljon.
Juuri sellaisesta syystä olisin voinut ihan hyvin tarjoutuakin jollekin luotettavan tuntuiselle ihmiselle. Testata sitäkin, haluaako sekin, pakko sen on haluta. Ja jos ei halua, niin olisi ollut mielestäni varmaan ihan paska tyyppi, vaikka näin aikuisena ihmisenä ajateltuna ainoa järkevä teko, tästä kiitos ap:lle. Olet ihan oikeassa, että teit tytön kehityksen kannalta sellaisen hyvän teon, jonka harva aikuinen mies ymmärtäisi tehdä (ymmärrettävistä syistä).