Kuinka monta hyvää ystävää teillä OIKEASTI on?
Siis sellaisia joille voi kertoa kaiken eikä tarvitse esittää mitään?
Kommentit (50)
1. Av:lle voin kertoa ihan kaiken.
Ei yhtään. En voi kertoa mitään kellekkää
7 + mieheni. Muunlaisia ystäviä/kavereita ei sitten olekaan.
En kerro kaikkia asioitani kenellekään. Mutta sanotaanko että minulla on noin 10 ystävää, joiden kanssa juttu jatkuu aina siitä mihin viimeksi jäi. Heidän jokaisen kanssa pidän hauskaa mutta keskustelen myös henkilökohtaisia, kipeitäkin asioita. Voimme istua vaikka koko yön napostelemassa herkkuja ja puhua ihan kaikesta, itkeä ja nauraa pissat housussa. Myös siskoni, mieheni ja kälyni kanssa voin olla aivan oma itseni. hitto mulla on kyllä upeita ystäviä!<3
Ei yhtään, ei edes kaveria tai tuttavaa. Olen yrittänyt etsiä ystäviä mutta ei onnistu :(
En mä koe minkäänlaista tarvetta "kertoa kaikkea" tai muutenkaan avautua kenellekään. Eikä kiinnosta muiden avautumiset pätkän vertaa, haukotuttaa lähinnä.
Eli ei minulla ole yhtään sellaista henkilöä, enkä tarvikaan.
Ei yhtään sellaista jolle IHAN kaiken kertoisin. Yksi aika hyvä on.
En ole kyllä kenellekään varmaan ihan kaikkea kertonut, vaikka periaatteessa voisinkin. Mutta todella hyviä ystäviä minulla on kolme naista ja yksi mies.
Sellaisia, joihin luotan täysin ja joille ei tarvitse esittää mitään, on parisenkymmentä. Sellaisia, joille kerron kaiken elämästäni, ei ole yhtään. Olen aika yksityinen ihminen enkä koe tarvetta vuodattaa ajatuksiani muille.