Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta hyvää ystävää teillä OIKEASTI on?

Vierailija
25.08.2015 |

Siis sellaisia joille voi kertoa kaiken eikä tarvitse esittää mitään?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:08"]

En kerro kenellekään kaikkea. Itse määrittelen hyvän ystävän enemmin niin, että keneen voi turvautua myös huonona päivänä, kuka on valmis tekemään uhrauksia puolestani. Luultavasti äiti on lähinnä tuollaista.

[/quote]Sama määritelmä minullakin. Mutta äiti ja sisko eivät ole sellaisia. Isäni oli mutta hän kuoli jo lähes 20 vuotta sitten ollessani alle kolmikymppinen.

Oikeasti hyviä ysätviä minulla on ehkä 1-2. Lisäksi oma mieheni nykyään, aiemmin hän oli kypsymätön huithapeli mutta on ryhdistäytynyt ja kasvanut aikuiseksi.

Vierailija
22/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi ystävä, jolle ehkä voisin kertoakin kaiken, mutta en halua avautua kenellekään. Muita ystäviä ei olekaan ja tämänkin sain kypsällä iällä, joten en ole tottunut koskaan kertomaan kenellekään mitään.

Vierailija
24/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mula on kaksi. Mun koirat. Niille en joudu esittämään ja ne kuuntelee ja rakastaa vaikka kuinka itkisin ja surisin.

Vierailija
25/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, ei ollenkaan ystäviä eikä sukulaisia joille mitään voisi kertoa.

Vierailija
26/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

O

Vierailija
27/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. En ole hankkinut, koska en ole keksinyt sellaiselle mitään käyttöä.

Vierailija
28/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sekä oma mies. Lisäksi viisi sellaista, joiden kanssa voi puhua lähes kaikesta, mutta on joitain ulkopuolelle rajattuja aiheita (esim. olen ateisti enkä juttele lestadiolaisystäväni kanssa uskonnosta henkilökohtaisella tasolla - kaikesta muusta kylläkin)

Vierailija
29/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko viisi? No, en mä niille kaikille nyt ihan kaikkea kerro, mutta periaatteessa voisin kertoa. Kolme näistä olen tuntenut ihan lapsesta asti, mutta vasta nyt lähiaikoina on yhden kanssa keskustelut siirtyneet henkilökohtaisemmalle tasolle.
Sitten on yksi uudehko ystävä jonka kanssa en usko koskaan pääseväni sille tasolle, että kaikesta voisi puhua. Kavereita mulla ei sitten kauheesti olekaan, kai mä oon enemmän kaikki tai ei mitään ihminen. Kaipaisin kyllä kavereita lisää.

Vierailija
30/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.

Vierailija
31/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään ja hyvin vähän muitakaan ystäviä, kavereita tai tuttavia. Ja hyvä näin. Monet ihmissuhteista aiheutuvat konfliktit jo tullut vältettyä, kun ei ole niitä ihmissuhteita.

Vierailija
32/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan yksi. Poikaystävä <3

Vierailija
33/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullista jos ei yhtään ystävää. Tuli kamalan paha mieli.

Vierailija
34/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:20"]Tosi surullista jos ei yhtään ystävää. Tuli kamalan paha mieli.
[/quote]

Paha mieli siitä, jos joku ei tarvitse ystäviä mihinkään? No kuule, voit alkaa mun ystäväksi, jos maksat siitä minulle vaikka 250€/kk. Ei sitten sullakaan paha mieli mun puolesta.

Vierailija
35/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa 3.

Lapsuudenystävä, jonka kanssa ei viimeaikoina olla hirveesti nähty, elämämme on melko erilaiset. Mutta aina kun nähdään niin ihan kuin ei olisi taukoa ollutkaan.

Mies.

Bestis. Parikymppisenä tapaamani mies, jonka kanssa meistä tuli parhaat kaverit samantien. Hän ehkä tuntee minut kaikista parhaiten.

Vierailija
36/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tunne esittäväni kenellekkään mitään, en tosin tykkää kertoa salaisuuksianikaan eteenpäin. Läheisiä ystäviä minulla kuitenkin on muutama, vaikka olen luonteeltani erakkomainen introvertti.

Vierailija
37/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään

Vierailija
38/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaikka kuinka monta taistelutoveria, mutta pistivät välit poikki heti kunlöysivät itselleen vitunreijän, jonka kanssa menivät naimisiin. Toivottavasti kärsivät tossun alla ja juovat lopulta itsensä hengiltä. Odotan sitä päivää kun joku niistä eroaa ja erehtyy soittamaan mulle.

Vierailija
39/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi. Ja sisko siihen päälle.

Vierailija
40/50 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi