Minkälaiset hiukset teillä on? :D
Hiusten väri, pituus ja ikä?
Itselläni on keskivaaleat yli olkapään ulottuvat hiukset, ja ikää löytyy 23vuotta
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:25"]
Miten olis kuvat?
[/quote]Mitä jos ei.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:30"]
Miten olis kuvat?
[/quote]Mitä jos ei.
[/quote]
Niin, sanoin kuvailemalla saa mistä tahansa reuhkasta upean kuuloisen. Yksi kuva kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa. Tämä on ihan sama kuin sellainen "kuvaile ulkonäköäsi/tyyliäsi"-ketju. Vain hölmö uskoo kaiken, mitä netissä lukee, koska siitä usein puuttuu se toinen puoli - totuus.
Olen 36v, ja leikkuutin äskettäin puoleen selkään ulottuneet ihan vaaleat hiukset tällaisiksi pitkäpolkkaisiksi (ihan saman näköiset ja sävyiset hiukset tuossa kuvassa, en siis ole minä :D) ja kasvatan vielä latvoista loppua vanhaa kulahtanutta vaalennusta pois, ja omaa tumman vaaleaa hiusta tilalle. Minulla on edessä päältä hieman auringon vaalentamaa hiusta mutta niskassa on jo se oma väri, kuten tuossa.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/02/8b/4a/028b4a70023e8be67d452acf3b475726.jpg
Tulee edullisemmaksikin kun latvat ei tarvitse kaiken maailman erikoishoitotippoja eikä vaalennus tarvitse mitään erikoisshampoita ja -naamioita, hopeashampoista puhumattakaan jotka kuivattaa vaalennettuja hiuksia älyttömästi. Panthenen volumeshampoolla ja -hoitoaineella olen saanut pidettyä hiukset tosi kuohkeina, jenkkikaveri suositteli, hänellä aina kuohkea kampaus.
Kun palasin töihin lomalta tuolla kampauksella ja tummemmalla sävyllä niin moni luuli että olin samalla käynyt ottamassa kasvoihin fillereitä ja happihoitoja koska (hius)muutos piristi kasvojani kuulemma selvästi.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:33"]
Miten olis kuvat?
[/quote]Mitä jos ei.
[/quote]
Niin, sanoin kuvailemalla saa mistä tahansa reuhkasta upean kuuloisen. Yksi kuva kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa. Tämä on ihan sama kuin sellainen "kuvaile ulkonäköäsi/tyyliäsi"-ketju. Vain hölmö uskoo kaiken, mitä netissä lukee, koska siitä usein puuttuu se toinen puoli - totuus.
[/quote]
No mä jo uppasin kuvan, mutta ei tuosta kyllä kovin hyvää kuvaa saa. Läppärin kameralla hieman haastavaa ottaa.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:33"]
Miten olis kuvat?
[/quote]Mitä jos ei.
[/quote]
[/quote]Älä sitten usko. Mullakin välillä vaikea uskoa omia silmiäni. :)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:39"]
No mä jo uppasin kuvan, mutta ei tuosta kyllä kovin hyvää kuvaa saa. Läppärin kameralla hieman haastavaa ottaa.
[/quote]
Mahtavan kupariset ja ihanan paksut :)))
Olen kade, sillä minulla ei pysy mitkään punasävyt hiuksissa... :(
Unelmana olisi tällaiset näyttävät hiukset kuin Kosto-sarjassa näytelleellä Elena Satine:lla, ja sinulla on kuvan perusteella sellaiset
http://data.whicdn.com/images/54254945/original.jpg
t. tusinariviblondi vaan
Sellaset, joista jokainen nainen on kateellinen. Kuten myös kropastani.
Toiset vaan on parempia, kuin toiset.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:39"]
[/quote]
Mahtavan kupariset ja ihanan paksut :)))
Olen kade, sillä minulla ei pysy mitkään punasävyt hiuksissa... :(
Unelmana olisi tällaiset näyttävät hiukset kuin Kosto-sarjassa näytelleellä Elena Satine:lla, ja sinulla on kuvan perusteella sellaiset
http://data.whicdn.com/images/54254945/original.jpg
t. tusinariviblondi vaan
[/quote]
Tosiaan, mun hiukset näyttävät aika punaisilta tuossa kuvassa, mutta oikeasti ne eivät ole kupariset tai punaiset, vaikka punapigmenttiä niissä kyllä jonkin verran varmaan onkin. Mulla on semmoiset... ööö... keskiruskeat hiukset - en tiedä, onko oikea sana. Oma väri kuitenkin. Mutta paksut ovat kyllä, vaikka kärsivätkin hirveän sulkasadon lapsensaannin jälkeen. Nyt mulla on pää täynnä sellaisia 10 - 5 cm:n pituisia hiuksia :) Näyttääpä ainakin hauskalta trampoliinilla!
2
Paksut, runsaat puolipitkät ja aina huolitellusti leikatut ja laitetut. Väri karamellinsävyinen, vivahtaa punertavaan luonnostaan. Muutama harmaa/valkoinen hius.
n55v
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:53"]Paksut, runsaat puolipitkät ja aina huolitellusti leikatut ja laitetut. Väri karamellinsävyinen, vivahtaa punertavaan luonnostaan. Muutama harmaa/valkoinen hius.
n55v
[/quote]
Oli millaset oli, se ei poista sitä tosiasiaa, että sä oot vanha luuska.
Punaiset, hieman yli olkapään, kerrostettu ja sivuotsis :) 17v tyttö.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:53"]Paksut, runsaat puolipitkät ja aina huolitellusti leikatut ja laitetut. Väri karamellinsävyinen, vivahtaa punertavaan luonnostaan. Muutama harmaa/valkoinen hius. n55v [/quote] Oli millaset oli, se ei poista sitä tosiasiaa, että sä oot vanha luuska.
[/quote]
Sinustakin tulee vanha luuska ennen kuin ehdit huomaamaankaan :)
Terv. 35-vuotias luuska ;)
Alaselkään, vaaleahkot, suorat hiukset. 27v