Kuinka monta hyvää ystävää teillä OIKEASTI on?
Siis sellaisia joille voi kertoa kaiken eikä tarvitse esittää mitään?
Kommentit (50)
Yksi nainen johon olen myös ihastunut ajan saatossa. On varattu. m37
Kaksi. Ja mieheni siihen lisäksi kolmantena.
Yksi, jolle voin kertoa kaiken. Kaksi, jos mieheni lasketaan mukaan, hän on tietysti kaikkein läheisin ystäväni.
Itsellä on yksi sellainen, ollut lapsuudesta saakka. Lisäksi oma äiti ja anoppi ovat sellaisia, joille voin kertoa oikeastaan kaikki asiat. Ja tietysti oma aviomies.
Sitten on ystäviä muutama kpl, joita voin sanoa ystäviksi, mutta joille en juttele henkilökohtaisimpia asioitani.
No ei kyllä yhtään. Eniten kerron miehelle ja äidilleni.
Apua en kyllä voisi jakaa kaikea mieheni ja äitini kanssa. Mies ei ymmärtäisi kaikkia naisten juttuja ja äitini vaan huolestuisi.
En kerro kenellekään kaikkea. Itse määrittelen hyvän ystävän enemmin niin, että keneen voi turvautua myös huonona päivänä, kuka on valmis tekemään uhrauksia puolestani. Luultavasti äiti on lähinnä tuollaista.
Olen ulkosuomalainen, mutta kaksi Suomessa, ja uudessa kotimaassani kaksi opiskelukaveria ja kaksi vähän kauempana asuvaa. Siskoni kanssa ollaan myös hyvin läheisiä, joten kuuluu samaan sarjaan. Koen itseni aika onnekkaaksi itseasiassa :)
Mulla on periaatteessa kolme. Äiti ja mies ovat parhaimmat ystävät ja siihen lisäksi on kyllä yksi naispuolinen ystävä, jonka kanssa voi jutella kaikesta. Hänen kanssaan ei kuitenkaan voi olla NIIN vapautunut ja rento kuin äidin ja miehen kanssa.
5, jos lasken mukaan äitini ja mieheni.
Ei yhtään. Tällä iällä on vaikea löytää ystäviä. Jäin ilman sellaisia muuton myötä 11 vuotta sitten. N44
Yksi. En seurustele ja tämän ystävän kanssa olemme olleet "bff" melkein 12 vuotta. Tutustuimme 13-vuotiain ja siitä lähtien ollaan pidetty yhtä.