Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos huomaat että joku on ihastunut suhun, alatko ruokkia toisen ihastusta tahallasi?

Vierailija
17.03.2022 |

Olen ihastunut ja varmaankin ihastus on yksipuolista. Näkyy selvästi läpi.

Ihastuksen kohteeni on alkanut flirttailla. Se olisi muuten kivaa mutta tuntuu kurjalta, jos se on "kiusaamista".

Voitteko ystävällisesti lopettaa toisten tunteilla leikkimisen?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, miten tulkitsen toisen kiinnostuksen. Jos ajattelen sen olevan kepeää flirttiä, jolla hän pyrkii vain viihdyttämään itseään ja minua, flirttailen takaisin. Jos toinen taas vaikuttaa olevan vakavissaan ihastunut, otan yleensä etäisyyttä ja olen korostetun asiallinen, jotta en ruoki tyhjään toisen tunteita. 

Tiedän kyllä ihmisiä, jotka viihdyttävät itseään nimenomaan koettamalla saada toisen ihastumaan itsensä, vaikkei itseä kiinnostaisi tippaakaan. Ihan vain, kun tykkäävät leikkiä toisilla ja toisten reaktioilla.

Vierailija
22/31 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellisiä, eli en missään tapauksessa flirttaa, jos en itse ole kiinnostunut. Ajatus on fyysisesti mahdoton.

Olen aina ollut aika hyvä lukemaan ihmisiä tämän osalta - näen, jos joku on ihastunut, ja asia yleensä vahvistuu myöhemmin, kun toinen tunnustaa tunteensa. Nyt näyttää eräs mies työkuvioista näitä vaaran merkkejä. Olen juuri sen verran kohtelias ja mukava kuin hyviin tapoihin kuuluu, kun on pakko olla tekemisissä. Vaikuttaa innostuvan jopa tästä. Oksennan vähän suuhuni, kun kuulenkin hänestä.

Jos itseä taas kiinnostaa, niin se on ihan toinen juttu. Silloin se flirtti ei pysy sisällä millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tykkään flirtata, se on sellainen mukava päivän piristys. Jos olen oikeasti kuollakseni ihastunut johonkin, en silloin todellakaan flirttaile vaan tuijotan häntä mykkänä ja kauhistuneena, iltaisin unelmoiden häistämme.

Vierailija
24/31 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itseä taas kiinnostaa, niin se on ihan toinen juttu. Silloin se flirtti ei pysy sisällä millään.

Minulla on yksi naispuolinen kaveri, joka aina surkuttelee, ettei osaa flirttailla ja miehet siksi kuvittelevat ettei hän ole kiinnostunut. Tekisi mieli parkaista, että onko hän todella sitten ollut näistä miehistä kiinnostunut! Iselläni ainakin se flirtti todellakin tulee luonnostaan, jos joku mies yhtään miellyttää, enkä mitenkään ajattele että teenpä nyt jonkun flirttiliikkeen.

Ystävä sanoi joskus, että häntä suorastaan hävettää olla seurassani silloin kun joku minua kiinnostava mies on läsnä, koska aloitan kuulemma heti jonkinlaisen soidintanssin. Jos jostakusta on kiinnostunut, niin se kai vain tulee, selkärangasta tai jostakin.

Vierailija
25/31 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tykkään flirtata, se on sellainen mukava päivän piristys. Jos olen oikeasti kuollakseni ihastunut johonkin, en silloin todellakaan flirttaile vaan tuijotan häntä mykkänä ja kauhistuneena, iltaisin unelmoiden häistämme.

Sama täällä. Olen suorastaan töykeä miehille, joista olen kiinnostunut. :D

Vierailija
26/31 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä pinkoon pakoon, jos huomaan jonkun ihastuneen minuun.

Kemiat eivät ole molemminpuolisia.

M30

Vierailija
27/31 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua, mä nyt vasta tajuan tämän luettuani, että mä olen tehnyt tätä elämäni aikana paljon. En oikein osaa selittää miksi enkä ole ymmärtänyt, että voisin loukata jotain ihmistä. Pyydän anteeksi, enkä aio jatkaa toimintaa.

Vierailija
28/31 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhen voileivän voin antaa ensi hätään.

Vierailija
29/31 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva pystyy flirttailemaan kiusallaan ihmisen kanssa, josta ei ollenkaan pidä.

Kyllä se flirttailu on sen merkki, että sulla olis mahikset.

Vierailija
30/31 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailemalla antaa luvan ehdottaa treffejä yms. Jos sitä käyttää väärin, niin se on sitten oma moka mutta jotenkinhan sinkkujen pitää ilmaista kiinnostus toiselle.

Vierailija
31/31 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan flirttailisi kenenkään kiusaksi.

Vaan omaksi huviksi.