Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet seksistä aina lähestyssaarnaajassa?

Vierailija
25.08.2015 |

Meillä seksi käytännössä aina samalla tavalla, omassa sängyssä pusuttelua ja koskettelua jonka jälkeen muutaman minuutin yhdyntä lähessaarnaajassa. Laukeaminen naisen sisään ja se siitä.

Mitä ajattelet tällaisesta seksistä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsää. Mulla ei ainakaan yleensä lähetyssaarnaajassa tunnu miltään, joten en tuollaisesta seksistä saisi mitään tyydytystä.

Vierailija
2/11 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähis on asennoista paras, ainoa jossa saan emätinorkun. Siksi meilläkin "aina" se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähis on asennoista paras, ainoa jossa saan emätinorkun. Siksi meilläkin "aina" se.

Vierailija
4/11 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! ja minulla kanssa tuo asento on melkeinpä ainoa jossa kunnolla nautin ja voin saada orgasmin. Muut asennot tuntuvat lähinnä väkisinväännetyiltä. 

Enkä todellakaan muuten ole seksissä tylsä, mulla on monia fetissejä ja parafilioista aina kusifetissistä lähtien mitä olen myös toetuttanut, mutta seksiasennoista lähis on vaan paras! :D 

Vierailija
5/11 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä melkein aina takaapäin

Vierailija
6/11 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:00"]

Meillä melkein aina takaapäin

[/quote] Meilläkin ennen, kun oli helppo ylettyä omalle klitorikselle samalla. Mut se oli ennen se. t: 3

Vierailija
7/11 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:20"]Meillä seksi käytännössä aina samalla tavalla, omassa sängyssä pusuttelua ja koskettelua jonka jälkeen muutaman minuutin yhdyntä lähessaarnaajassa. Laukeaminen naisen sisään ja se siitä.

Mitä ajattelet tällaisesta seksistä?
[/quote]
Mitä väliä jos edes saa seksiä.

Vierailija
8/11 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin, mutta ei se nyt ole että se siitä, yhdynnän jälkeen ollaan kauan sylikkäin, hyväillään toisiaan ja pusutellaan, ja jopa jutellaan jotain. Ennen kun seksiä oli useammin, se yhdyntä kesti kauemman, joskus jopa liian kauan, nyt kun seksiä on harvemmin, ei mieskään pysty jyystämään liian kauan, ja multa tulee todella nopeasti, yhdynnän aikana saan 2-4 orgasmia, ja se yksikin mulle riittäisi vallan mainiosti, koska se ensimmäinen on se paras, joskus mun orgasmi kestää koko yhdynnän ajan, kaipa se johtuu siitä kun on oikein puutteessa ollut liian kauan. Ei siinä lähetyssaarnaajassa mitään vikaa ole, minä vaihdan jalkojen paikkaa ym. kyllä siinä tulee erilaisia tuntemuksia kun mieskin vaihtaa tahtia välillä.

Vierailija
9/11 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan molemmat nauttii ja seksiä on tarpeeksi usein niin ei asennolla ole väliä.

Vierailija
10/11 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Sillä jokainen pari hotaa nuo homma omalla tavallaan. Ja jos he ovat tyytyväisiä niin mitäpä siitä olla mitään mieltä. Ja oma mielipiteenihän ei kenellekkään kuulu.

Vierailija
11/11 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että seksi kuuluu jokaisen pariskunnan omaksi asiaksi. En voisi kuvitella että kirjottelisin täällä edes nimettömänä parisuhteen intiimiä asioita. Olen ällistynyt vaikka en estoinen.