Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti! Yllätyitkö kun Marin sanoi

Vierailija
17.03.2022 |

Ettei Suomeen mahdollisesti tuleviin venäläisiin voi suhtautua sinisilmäisesti? Itse yllätyin.

Toki positiivisesti, eli uhkakuvat on huomioitu ja historiankirjat luettu.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JA taas Sannaa solvataan. Lopettakaa jo. Antakaa olla. Tällaisena aikana pitäisi edes hetkeksi teidänkin jättää vihanne Marinia kohtaan ja tukea Niinistön lisäksi myös häntä! Pelaatte Putinin pussiin kun pilkkaatte meidän omaa pääministeriä.

"Tällaisena aikana"... Tuolla itänaapurissahan juuri se on ongelma, että on tuettu sokeasti Johtajaa, eikä eri mieltä oleminen ole sallittua. Kuvaavasti valtapuolueen nimi onkin Yhtenäinen Venäjä, ja nyt ilmeisesti eri mieltä olemisesta alkaa tulla rkos.

Arvostelu, vapaa lehdistö ja valtakausien rajoittaminen, niihin minä uskon! Tuo viimeinen ihan riippumatta siitä, kuka on vallassa. Olen ollut tähän hallitukseen tyytyväinen ja toisen kauden voisin heille suoda vielä (sitä tuskin tulee), mutta sitten viimeistään joku muu combo johtoon.

Vierailija
22/22 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea. Kaikki huijaa. On piraattia. Mutta Krim Venäjälle venäläiset viedään Venäjälle ja tulee rauha. Valko venäläiset viedään Valko Venäjälle kurdit Kurdistaniin Iraniin rikolliset poistuu tulee rauha. Ukraina saa itsenäisyyden siivoaa jätteensä. Turkkilaiset huume väkivalta ongelmineen turkkiin .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän