Kissa oli viestitellyt jonkun hiiren kanssa Facebookissa
Oli esiintynyt hiirenä. Kunnon catfish. Oli sopinut treffit, jonkun cityhiiren kanssa tuonne meidän takapihan nurkkaan. Nyt naukuu tuossa ulospääsyä. Mitä teen?
Kommentit (24)
Mene itse sinne odottamaan muka sattumalta. Mahtaa kisulla mennä häntä solmuun :)
Narauta ne kimpassa ja sano " cheese" , kamerakännykkä valmiina.
Päivän naurut, ihana :D miten ois hiirenloukku?
Ihan kamala :O jätä se sika. Heti!!
Mitähän sen hiiren äidin päässä on liikkunut kun ei ole opettanut lastaan, että netissä kuka tahansa voi väittää olevansa mitä tahansa??
Nyt teet lopun tuollaisesta. Teeskentelet itse hiirtä ja odotat että kissa jää kiinni rysän päältä.
Vakavasta asiasta kyse; todennäköisesti on murhaamassa hiirtä->poliisiasia. Älä päästä lähtemään. Opasta hiirtä hankkimaan lähestymiskielto.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:48"]Vakavasta asiasta kyse; todennäköisesti on murhaamassa hiirtä->poliisiasia. Älä päästä lähtemään. Opasta hiirtä hankkimaan lähestymiskielto.
[/quote]
Varmuudeksi kannattaa myös soittaa poliisille epäilyistään.
Mun kissa taas iskee narttuja tinderissä. Aattelin luoda itse sinne tunnukset, tehdä oikein tinder-ansan ja varastaa laittomasti instagramista jonkun hottisjenkkikissan kuvat ja saada sen satimeen. Vinkkejä?
On kyllä mennyt kasvatus pieleen. Ei kyllä meidän kissa noin kieroa keksisi. Kannattaa katsoa peiliin.
Mun kissa on salaa selaillu myyrien kuvia facebookissa, iltapäivällä huomasin kun selasin puhelinta. :( Ja nyt yritän olla kuin en tietäiskään mitään ja asia pyörii mielessä. :/ Mitä vittua teen?!
Meillä kissa väitti menevänsä reviiriään merkkailemaan, mutta oli jättänyt facen auki ja niin sieltä paljastui useita viestejä eri hiirille...
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:28"]Oli esiintynyt hiirenä. Kunnon catfish. Oli sopinut treffit, jonkun cityhiiren kanssa tuonne meidän takapihan nurkkaan. Nyt naukuu tuossa ulospääsyä. Mitä teen?
[/quote]
Paras
Tuo "hiiri" voi oikeasti olla toinen KISSA!! Joka siis on esiintynyt hiirenä. Tuosta voi seurata todellinen KISSATAPPELU! Kissa voi saada turpiinsa ja pahasti. Olehan valppaana ja katso mitä tapahtuu. Somessa ei kaikki todellakaan ole miltä näyttää :(
Mun kissa karkas toisen hiiren perään. t. mhiiri