Finnairilta tyly päätös penkkipesun uhreille
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011575258.html
Finnair ei aio maksaa matkustajille korvauksia kaikista penkkien vuoksi perutuista lennoista
Kommentit (50)
Ei ole mikään yllätys että Finski on Euroopan huonoin lentoyhtiö :(
Vierailija kirjoitti:
Finnair has been ranked the worst airline in Europe by a new consumer index after months of flight cancellations, delays, and customer complaints.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finnair has been ranked the worst airline in Europe by a new consumer index after months of flight cancellations, delays, and customer complaints.
Tuosta ei suomalainen media ole paljoa puhunut, yritetään salata loppuun asti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on puhunut.
Finski tekee aina kaikkensa, ettei euroakaan maksaisi korvauksia mistään. Ihme venkoilija-pulju 👎
Myös täällä on puhuttu
Ei auta kuin pistää YT:t pystyyn, potkia puolet henkilökunnasta vttuun ja tuplata lippujen hinnat. Ja maksaa johtajille lihavat poonukset hyvin tehdystä työstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse et vain lue suomalaista mediaa. Kyllä tuosta on uutisoitu.
Minulla oli muokattavissa oleva lentolippu, mutta Finnair ei silti palauttanut minulle matkan hintaa, vaikka en voinut matkustaa ja he itse kehottivat minua perumaan matkan. En saanut myöskään takaisin menetettyjä pisteitäni. He eivät ole vastanneet viimeisimpään sähköpostiini asiasta aiemmin he vain sanoivat, etteivät voi palauttaa edes lentoveroa, koska asian käsittely maksaa heille 50 euroa, mikä on enemmän kuin veron määrä. En ymmärrä, mitä olen tehnyt väärin tämän lipun kanssa. Olen todella surullinen tästä. Olen nyt menettänyt työni, ja tämän lentomatkan summa olisi riittänyt ruokaan useiksi viikoiksi. En enää luota Finnairiin, vaikka olen ollut heidän uskollinen asiakkaansa koko elämäni ajan. En ymmärrä, miten Finnair ei ymmärrä, että kaikella tällä oudolla toiminnallaan he vain karkottavat matkustajat.
Miksi pitäisikään maksaa korvauksia, harva lento enää onnistuu mihinkään aikataulussa tai muuten, en halua veroillanii maksaa lenteljiöiden korvauksia. Lentää sitten, kun koneet on korjattu.
Onkohan tuollakin kilpailutettu HALVIN siivoufirma mitä löytyy noiden penkkien pesuun?
Näin on ainakin tehty täällä meidän koulussa ja sen takia täällä kusee kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli muokattavissa oleva lentolippu, mutta Finnair ei silti palauttanut minulle matkan hintaa, vaikka en voinut matkustaa ja he itse kehottivat minua perumaan matkan. En saanut myöskään takaisin menetettyjä pisteitäni. He eivät ole vastanneet viimeisimpään sähköpostiini asiasta aiemmin he vain sanoivat, etteivät voi palauttaa edes lentoveroa, koska asian käsittely maksaa heille 50 euroa, mikä on enemmän kuin veron määrä. En ymmärrä, mitä olen tehnyt väärin tämän lipun kanssa. Olen todella surullinen tästä. Olen nyt menettänyt työni, ja tämän lentomatkan summa olisi riittänyt ruokaan useiksi viikoiksi. En enää luota Finnairiin, vaikka olen ollut heidän uskollinen asiakkaansa koko elämäni ajan. En ymmärrä, miten Finnair ei ymmärrä, että kaikella tällä oudolla toiminnallaan he vain karkottavat matkustajat.
Eikö muokattavissa oleva lippu tarkoita sitä, että voit siirtää matkaasi eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuollakin kilpailutettu HALVIN siivoufirma mitä löytyy noiden penkkien pesuun?
Satavarmasti 💯
Vierailija kirjoitti:
HALVIN on aina PARAS. Onneksi säästettiin euroja pesussa, perutut lennot olivat ilmaisia. Eiku....
No, saisivat olla onnellisia, että eivät palaneet poroksi jossain onnettomuudessa, kun penkit loimuaisivat ilmiliekeissä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin on toimittu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisikään maksaa korvauksia, harva lento enää onnistuu mihinkään aikataulussa tai muuten, en halua veroillanii maksaa lenteljiöiden korvauksia. Lentää sitten, kun koneet on korjattu.
Minua kiinnostaisi tietää onko lentoyhtiö vaatinut korvauksia niiltä i..ooteilta, jotka pilasivat istuimet väärällä pesutavalla? Kuinka sellaista edes voi tapahtua? Ei ollut kyseessä minkä tahansa pienen odotushuoneen muutama tuoli, jotka olisi käytännössä helppo korvata uusilla. Eli miten sellaista edes tapahtuu? Tottapa joltakin syylliseltä peritään ISOT korvaukset kaikesta haitasta, jota tapahtuma on aiheuttanut yhtiölle ja asiakkaille? Vai oliko siinä taustalla tahallinen suunnitelmallilnen sabotaasi?
Edelleen lennän Finnairilla