Suomen täydelliset veиäläisиaiset -official online ketju
Av-raati valmiina!! Annetaan taas kyseiselle sarjalle lisäpotkua ruotimalla jaksojen tapahtumia reaaliaikaisesti (ja miksei taannehtivastikin) tähän ketjuun. Pidetään keskustelu asiallisena, mutta älä ihmeessä vaikene pienimmästäkään huomiostasi ;)
Kommentit (310)
Ja nyt jännämusiikki: Miksi et tullut juhliin? Tästä se kissatappelu alkaa :D :D
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:32"]
Ja heti alkuun draamaa, ku yks ei tullu synttäreille! Onkohan tämänki sarjan lopussa se tyypillinen riitojen yms puinti, missä kaikki istuu yhdessä keskustelemassa et miten meni mikäkin?
[/quote]
No mut hei, se ei saanu teemaa :D
Alisa on ainakin nuoruutensa asunut kouvolassa eikä silloinkaan ollut muistaakseni mitään aksenttia. Samoin ääni on aina ollut aika matalahko. Mutta täytyy kyllä sanoa, että en olisi tunnistanut samaksi tytöksi ellei kaverit olisi maininnut, sen verran on tuo naama osasto muuttunut.
Valeria ja Regina vaikuttavat oikein mukavilta ja herttaisilta naisilta sen perusteella, mitä nyt on nähty. Muiden kanssa minulla ei olisi mitään yhteistä.
Mä ihmettelen tätä "suomalaiset naiset, ottakaa oppia"-menoa. Yhtälailla Venäjällä, kun Suomessakin, on naisia, jotka ei osaa pukeutua ja naisia, jotka osaa. Ei voi yleistää noin.
Ihmetyttää myös tää suomalaisten sorsiminen. Jos venäläiset ja Venäjä on niin jees, niin miksi asua Suomessa?
Aaah voi ei toi Sofian(?) "joo mä olen itsekkin asunut keskisuomessa" sen jälkeen kun toinen kertoo asuneensa Kotkassa :D:D
Toi Sofian naama pelottaa mua. Kuten joku tuolla sanoi, näyttää vähän Putinilta - tai ehkä Putinin ja Suski Penttilän rakkauslapselta.
Eikö toi Alisa ollut Viidakon Tähtösissä?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:39"]Mä ihmettelen tätä "suomalaiset naiset, ottakaa oppia"-menoa. Yhtälailla Venäjällä, kun Suomessakin, on naisia, jotka ei osaa pukeutua ja naisia, jotka osaa. Ei voi yleistää noin.
Ihmetyttää myös tää suomalaisten sorsiminen. Jos venäläiset ja Venäjä on niin jees, niin miksi asua Suomessa?
[/quote]
No ei tässä kehoitetakaan ottamaan oppia kaikista venäläisnaisista vaan juuri näistä. Tosin sen voisi muotoilla että "juntit suomalaiset ja venäläiset naiset ottakaa oppia".
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:31"]Mulle ei jäänyt vielä nimet mieleen mutta tuo pullukka nainen, siitä tulee mieleen American Pien Stifflerin äiti...
[/quote]
Stiflers mum... tää oli hyvä, niin onkin :)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:39"]Aaah voi ei toi Sofian(?) "joo mä olen itsekkin asunut keskisuomessa" sen jälkeen kun toinen kertoo asuneensa Kotkassa :D:D
[/quote]
Ja Reginan reaktio tähän :D
Elena voitti 16-vuotiaana seiskan tähtityttökisan http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Suomen-taydelliset-venalaisnaiset-kaunotar-poseerasi-16-vuotiaana-alusvaatteissa-Seiskan-Tahtityttona/1073012
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:33"]
Onko tuo yleinenkin tapa jossain paremmissa piireissä, että ostetaan kaverille syntymäpäivälahjaksi vaatteita? Eipä tulisi itselleni mieleenkään.
[/quote]
Tosi glamouria ja ylellistä ostella vaatteita Guessiltä ja ferreriltä...
Suomalaiset naiset ovat mielestäni tyylikkäämpiä. Verratkaapa mielessänne suomalaisia, varakkaita naisia ja sitten vaikka näitä ohjelman naisia. Kummassa porukassa enemmän tyyliä?
Varakkaat suomalaiset eivät tollaiseen ohjelmaformaattiin suostuisi. Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu jenkkimäinen rahojen levittely ja tuollainen, köh, itsensä kotkaksi leikkely.
Ohjelmassa suosikkini on ihanan oloinen Valerie.
Elenan tukka on kyllä upea taitaa olla jopa aito ?
Alisa on kuin Venäjän Michael Monroe
Alisa vaikuttaa höpsöltä, tosi kivan oloinen :) Valeria ja Regina kans symppiksiä!
Hitto toi Sofia on rasittava