Suomen täydelliset veиäläisиaiset -official online ketju
Av-raati valmiina!! Annetaan taas kyseiselle sarjalle lisäpotkua ruotimalla jaksojen tapahtumia reaaliaikaisesti (ja miksei taannehtivastikin) tähän ketjuun. Pidetään keskustelu asiallisena, mutta älä ihmeessä vaikene pienimmästäkään huomiostasi ;)
Kommentit (310)
Millon seuraava jakso? Onko uutta keskustelua jossain?
Alisa kieltämättä puhuu tosi voimakkaasti murtaen kun puhuu venäläisille. Ja ihan tavallista suomea eloisasti kun puhuu yksin kameralle tai innostuu
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:05"]Alisa kieltämättä puhuu tosi voimakkaasti murtaen kun puhuu venäläisille. Ja ihan tavallista suomea eloisasti kun puhuu yksin kameralle tai innostuu
[/quote]
Joillakin riippuu oikeasti aksentti siitä kenen kanssa on. Itse puhun 2 kieltä äidinkielenä, suomea ja espanjaa, ja olen huomannut että mulle tulee todella vahva aksentti englannin kieleen riippuen kummassa maassa olen :D hankala selittää, mutta siis tyyliin Suomessa = "rallienglanti", Perussa = latinoaksentti. Tai jos vietän paljon aikaa vaikkapa amerikkalaisten kanssa, omaksun nopeasti heidän tapansa puhua.
En kuitenkaan tiedä onko Alisan kohdalla kyse tästä vai pelkästä showsta.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:05"]Alisa kieltämättä puhuu tosi voimakkaasti murtaen kun puhuu venäläisille. Ja ihan tavallista suomea eloisasti kun puhuu yksin kameralle tai innostuu
[/quote]
Joillakin riippuu oikeasti aksentti siitä kenen kanssa on. Itse puhun 2 kieltä äidinkielenä, suomea ja espanjaa, ja olen huomannut että mulle tulee todella vahva aksentti englannin kieleen riippuen kummassa maassa olen :D hankala selittää, mutta siis tyyliin Suomessa = "rallienglanti", Perussa = latinoaksentti. Tai jos vietän paljon aikaa vaikkapa amerikkalaisten kanssa, omaksun nopeasti heidän tapansa puhua.
En kuitenkaan tiedä onko Alisan kohdalla kyse tästä vai pelkästä showsta.
[/quote] Oletko lesbo ja onko sun lapsi poikamainen?
Elena on paras. Pisin, komein ja älykkäin. Valeria on hyvä kakkonen.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:00"]Elena on paras. Pisin, komein ja älykkäin. Valeria on hyvä kakkonen.
[/quote]
Pituusko tässäkin ratkaisee?
Eikö sarja enää herätä minkäänlaista keskustelua?
Tämän iltainen jakso sai taas haluamaan lomalle Pietariin. Kaunis kaupunki, upea kulttuuri ja joku joka vetää puoleensa. Valeria on lempparini. :) Kiva, yritteliäs, huumorintajuinen ja empaattinen.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:58"]
Valitettavasti ainakin itselle tulee mieleen drag queen sofian ja alisan ulkonäöstä.. Elena todella kaunis nainen, mutta vaikuttaa luonteeltaan jotenkin hitaalta. Regina ja valeria ihan normeja, ei herätä oikeastaan tunteita mihinkään suuntaan. Kyllä uskon että alisa tuo eniten viihdettä tuohon ohjelmaan.
[/quote]
Onko Alisa edes venäläinen?