Myönnätkö olevasi riippuvainen älypuhelimesta?
Hommia olisi. Tarvis tehdä sitä ja tätä.
Lähtiskö lenkille? Lähden kohta... katon vaan yhden jutun netistä... vai lähtikö vasta huomenna lenkille... ja niin sitä vaan menee koko päivä luuria tuijottaessa!
Liikenteessä autoilijat selaa puhelinta. Pyöräilijöitä näkee tien sivussa kun on pakko kattoo luuria..
Täysin huumeisiin verrattava asia.
Kommentit (13)
Joo, maksan esim. laskut puhelimella.
En missään tapauksessa voi myöntää sellaista, koska minulla ei ole älypuhelinta. Joudun turvautumaan vain omaan, rajalliseen älyyni.
Periaatteessa, koska sähköpotkulaudan monet toiminnot kuten lukitus tapahtuu älypuhelimella.
Vierailija kirjoitti:
En missään tapauksessa voi myöntää sellaista, koska minulla ei ole älypuhelinta. Joudun turvautumaan vain omaan, rajalliseen älyyni.
tietokone riippuvuus
En. Kävin tänään aamupäivällä asioilla, kotiin tultuani laitoin käsilaukusta puhelimen eteisen pöydälle ja siellä se on vieläkin. Minulla ei ole mitään tilejä enkä siten ole rekisteröitynyt käyttäjäksi mihinkään somepalveluun. Puhelinta käytän lähinnä soittamiseen ja viesteihin, niitäkään ei tapahdu edes päivittäin. Luen mm. päivän lehdet ja muut kiinnostavat jutut läppärillä, samoin satunnaisesti selaan Toria ja Huuto.nettiä.
En, koska käytän nettiä pääsääntöisesti muulla laitteella. Ja nettiriippuvainen olen tietenkin, mutta en pidä sitä pahana asiana - elämänhallinta on kunnossa. (En silti luopuisi älypuhelimesta, onhan se kätsy kun on muualla kuin kotona.)
En ole riippuvainen. Voin vaikka pitkän junamatkankin möllöttää vain ajatuksineni. Mutta en ole ihmisenä parempi sen vuoksi.
Tänne vastaa vain ne jotka ei ole riippuvaisia, eihän alkoholistitkaan myönnä, että se juominen olisi ongelmallista.
En ole, pääsääntöisesti joutava kapistus.
M60
E. Se älypuhelin on ökyrikkaitten leikkikalu. Onnekseni oma älyni riitävä.
Olen, mutten onneksi niin pahasti kuin moni muu.
Kyllä. Nytkin puhelimella täällä, vaikka ei tosiaankaan pitäisi.