Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina yksin

Vierailija
24.08.2015 |

Ahdistaa. Jään aina yksin ja ulkopuoliseksi. Syy on varmaan siinä, että pitkän ja rankan koulukiusaamisen seurauksena itsetunto on 0 ja en usko itseeni yhtään. Pelkään tuppautuvani muiden seuraan enkä halua olla kenellekään vaivaksi.
Silti ahdistaa olla aina yksin. Ja sitten kun joskus ylittää itsensä ja tekee kaikkensa tutustuakseen, niin tuleekin torjutuksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa joka kokee tätä! Olisiko siitä mitään apua että joku perustaisi jonkun kiusatuille/ yksinäisille ihmisille suunnatun ryhmän jossa voisi vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia ihan kasvokkain? Itse olen ollut koko aikuisiän kiusattu ja se on aiheuttanut eristäytymisen työelämästä ja ihmissuhteista..olen hyvin itseinhoinen, yksinäinen ja hyljeksitty. Minulla on esimerkiksi huoran maine (vaikka en ole mikään maksullinen nainen tai harrasta yhdenillan juttuja) ja siksi saamani kohtelu on hyvin ihmisarvoa loukkaavaa:(. Minusta puhutaan niin paljon pahaa ihan missä tahansa näyttäydynkin tai liikun ettei missään ole hyvä olla..ei edes omassa kodissa neljän seinän sisällä..ahdistaa kaikki. T:N82

Vierailija
2/2 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu, että olen pitkän yksinäisyyden jälkeen muiden mielestä outo enkä oikein osaa enää luontevasti keskustella ihmisten kanssa töissä, mikä on ainut paikka missä tapaan nykyään muita ihmisiä.

toinen yksin oleva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla