Ärsyttää passiivis-aggressiiviset ihmiset, jotka eivät koskaan sano mitään
Siis eivät kokouksessa, eivät juhlissa, eivät kaupassa jos törmätään.
Mikä näitä mykkiä vaivaa?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kysyhän niiltä. Mietipäs miten sellaisten luona lapsetkin jaksavat. :(
Ei niillä ole lapsia 😂 Päätyvät palstainceleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niillä.
Enemmän kyllä ärsyttää joka paikan hölöttäjät ja mielipide automaatit. Suu käy kuin sivuleikkurit ja ulos tulee mitä tulee.
Olin joskus tuollainen että ärsyynnyin hirveästi muiden ihmisten vioista ja vinksaumista. Nykyään vaan kohautan olkiani ellei nyt jonkun ihan psykopaatilta vaikuttavan kanssa joudu olemaan tekemisissä
Ärsyttää sellaisetkin, jotka hölöttävät ihan missä ja mistä vaan, joskus on lupa nauttia hiljaisuudesta.
No, minua taas ärsyttää nokkansa jokaiseen asiaan tunkevat, ja yleensä se nokan tunkeminen on sitten pahassa tarkoituksessa tehty. Irvaillaan ja haetaan sitä passiivis-aggressiivisen reaktiota, yritetään saada se reaktio aikaan... ja sitten se, että vttu se on niin tyhmä kun se ei sano mitään!
ONKO PAKKO KAIVAA SITÄ REAKTIOTA!
sinä se agressiivinen olet kun menet puhuun ihmisille :D morjesta ensin ja jos näkyy jonkin moista kiinnostusta niin tuu jutulle. pitä muuten huolta omista asioistas, ei mua ainakaan kiinnosta tavata työkavereita työajan ulkopuolella.
Jos he ovat jossain aikaisemmassa inkarnaatiossaan olleet muneja (esim. Buddha: Gautama Shaakyamuni) ja on jäänyt mauna (vRddhi-johdos sanasta muni, siis vaikeneminen) päälle?
Wiki: In Hindu philosophy, Mauna (Silence), which has a voice of its own, refers to peace of mind, inner quietude, Samadhi and the Absolute Reality. The Hindu texts insist upon proper understanding of silence by experiencing it through control of speech and practice. [sotilasnaurua: honk-honk]
Aikuisten oikeesti niitä vaan ehkä veetuttaa aika mekosta, kuten A. Kivi ehkä asian ilmaisisi... ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valitettavasti ne lapsien kavereitten vanhemmatkin luulee että mua saa tulla jututtaan :D kui paljo on kustapäässä
AP, Sä olet niin vastenmielinen että kukaan ei halua puhua sinulle
Jokainen voi muuttua passiivis-aggressiiviseksi jos tarpeeksi kiusataan.
Mistä tiedät heidän olevan passiivis-aggressiivisia, jos eivät koskaan sano mitään?
Tuttavapiirissäni on joitakin turhanhöpöttäjiä. En vastaa heille enkä silti pidä itseni passiivisagressiivisena. En vastaa myöskään heidän puheluihinsa.
Vierailija kirjoitti:
sinä se agressiivinen olet kun menet puhuun ihmisille :D morjesta ensin ja jos näkyy jonkin moista kiinnostusta niin tuu jutulle. pitä muuten huolta omista asioistas, ei mua ainakaan kiinnosta tavata työkavereita työajan ulkopuolella.
Etkö osaa lukea? Yksi tällainen hakeutuu itse luo ja toiset tulevat vastaan muuten vain. Ap
Vierailija kirjoitti:
AP, Sä olet niin vastenmielinen että kukaan ei halua puhua sinulle
Miksi sitten puhuvat? Siis normiporukka. Ap