Mitä on "treenikamat"?
Pitäs elämänsä ekan kerran suunnata salille ja ohje oli ottaa treenikamat mukaan. Mitähän ne mahdollisesti sisältää?
Kommentit (19)
Vaatteet, kengät, pyyhe, pullo. Mahdollisesti salihanskat ja/tai grippit (mutta näitä et varmaan vielä käytä :) )
No treenivaatteet, kengät, suihkukamat, juomapullo, pyyhe?
Mulla: rintsikkatoppi, tavallinen toppi. Trikoot. Sukat. Kengät. Juomapullo. Pukukaapin lukko ja avain. Pikkupyyhe.
Treenipaita, housut, hyvät sukat, kengät, juomapullo.
Edellisten lisäksi puhtaat alkkarit treenin jälkeen vaihdettavaksi on hyvät koska treenin jälkeen alkkarit ovat yleensä hiestä märät...
Mä lähden aina hikisenä kotiin suihkuun. Vaihdan sit vasta puhtaat vaatteet. .
T.5
Mulla salikassissa kengät, housut, paita, rintsikat, puhtaat sukat, puhtaat alushousut, pyyhe, juomapullo, sykemittari, shampoo, saippua, kosteusvoide, saliohjelmalappunen, salikortti.
Urheiluliivit, toppi, urheilutrikoot tai salihousut, sisäkengät, juomapullo ja pieni pyyhe. Itse käytän myös hanskoja.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:39"]Mä lähden aina hikisenä kotiin suihkuun. Vaihdan sit vasta puhtaat vaatteet. .
T.5
[/quote]
Minä myös. Asun ihan salin vieressä. T. 10
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:42"]Urheiluliivit, toppi, urheilutrikoot tai salihousut, sisäkengät, juomapullo ja pieni pyyhe. Itse käytän myös hanskoja.
[/quote]
Ja sukat tietysti. T. 10
Minun lajissani vähän huonommat vaatteet, liivi, patukka, leluja, namialusta, namit, sitten treenin aiheesta riippuen kapula/ruutunauhat/tunnarikapulat/merkki/este, treenikaverista riippuen sitten hihna ja panta. :-)
Anteeksi, oli pakko.
Kannattaa muistaa otta pikkupyyhe jotta voit tarvittaessa pyyhkiä laitteet hiestä :)
Amfetamiini ja LSD nyt ainakin! Ja mitä muuta nyt haluat treenin jälkeen vetää.
Kiitos ystävällisistä vastauksista.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:23"]Minkälaiset kengät? Lenkkarit?
[/quote]
Vaaleapohjaiset sisäkengät
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:44"]
Ja sukat tietysti. T. 10
[/quote]
Stay-upit?
Itelläni sisäpelikengät shortsit ja joku iha paska h&m t-paita. Sit Shakeri mukaan prodepirtelöö varten. m25
No mitä kamaa yleensä tykkäät vetää treenien jälkeen? Energydrink