En hullaannu rahasta enkä omaisuudesta.
Minua kauhistuttaa kaikkinainen pinnallisuus. Teen kuitenkin mitä itse haluan. Minut on ymmärretty väärin ja minua arvostellaan ja mieheni onkin huolissaan siitä, miten kestän sitä, mutta en piittaa siitä, mitä juntit minusta ajattelevat.
Kengät: Louboutin
Saapakset: Jimmy Choo
Laukku: Hermes
Jumppakassi: Chanel
Hiuslisäkkeet: Simply Design/Hair Design Helsinki
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 17:41"]
Saapakset :) Suloinen sana.
[/quote]
Niin on!
Just luen tätä lehteä terassilla...samaa ajattelin kuin ap. Uskokoon ken haluaa (:
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 17:46"]
Just luen tätä lehteä terassilla...samaa ajattelin kuin ap. Uskokoon ken haluaa (:
[/quote]
Oliko juttu ehkä kirjoitettu samalla tapaa piiloveetuilumielessä kuin Me Naisten taannoinen syväluotaushaastattelu Didemistä? Tuli vain kannen otsikkotekstistä mieleen, että näin vois ehkä olla.
Ihana aloitus! Saapaksineen ja kaikkineen. En tajua miten kukaan voi pitää sinua pinnallisena. Oot varmaan ihan mahtava persoona :-)! <3
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:24"]Ihana aloitus! Saapaksineen ja kaikkineen. En tajua miten kukaan voi pitää sinua pinnallisena. Oot varmaan ihan mahtava persoona :-)! <3
[/quote]
Älä anna arvostelijoiden hämmentää! Minkävärinen muuten sun saapakset on? Mikä nahka? Mulla harkinnassa sianahka karvalla tai ilman!
Mistä lähtien suomenkielinen Elle on ilmestynyt ;)