Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tori.fi ja kummallinen ostaja. Jättäisittekö vastaamatta?

Vierailija
17.03.2022 |

Kysyy alunperin käykö nouto silloin ja silloin, vastaan ok. Laittaa minuuttia vaille, että käykö huomenna? Kysyn, että monelta? No seuraavana päivänä laittaakin illalla viestin, että käykö huomenna, mies hakee? Argh.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jättäisin tuossa vaiheessa jo sikseen.

Vierailija
2/28 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jaksaa :D tulee mieleen, että ei oikeasti edes halua tuotetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille ettet myy ohareiden tekijöille.

Vierailija
4/28 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, että myyn jollekulle toiselle, jos joku toinen ehtii hakemaan aiemmin. Että en siirtele noutoaikaa rajattomasti.

Vierailija
5/28 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näitä ihme venkslaajia ja kyselijöitä on Tori.fi pullollaan. Ihmetyttää miten ne ei koskaan tiedä että milloin oikeasti pääsevät hakemaan tuotetta. 

Vierailija
6/28 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joku perui puoli tuntia ennen sovittua aikaa noudon. Sanoin ok, mutta myin sitten seuraavalle joka ilmoitti että tulee heti hakemaan. Tämä siirtelijä teki raivarit ja jouduin blokkaamaan. Niinkun ok, ehkä munkin ois pitänyt raivota hänelle kun viime tingassa peruu ja odotan häntä kotona.

Vierailija
7/28 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuitenkin perujalle ilmoitin todella hyvissä ajoin että valitettavasti tuote ei ole enää saatavilla.

Vierailija
8/28 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa on ihme porukkaa. Huutonet on parempi, kun tavara pistetään postiin maksun jälkeen eikä tartte sopia mitään treffejä tai kuunnella ovella tinkaamista.

Vierailija
9/28 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On raivostuttavaa, mitta valitettavan tavallista. Siksi en myyjänä koskaan sovi noutoa aikoihin, jolloin en muutenkin olisi kotona. (En siis kiirehdi kotiin ostajan takia). En myöskään sopisi noutotreffejä jonnekin kauppakeskukseen tms jonne minun pitäisi erikseen mennä, juuri näiden oharintekijöiden takia.

Vierailija
10/28 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottelen juuri tori ostajaa, joka on siirtänyt aikaa 15 minuutilla eteenpäin jo n. 5 kertaa. Ei ole edes kysynyt, että sopiiko siirto minulle. Olisi jo tässä kiire ihan muualle, kuin odotella 10e ostajaa.

Vierailija
11/28 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista on...eilen kyselin ostajalta joka kysyi tuotetta koska voi tulla hakemaan.Ilmoitti että vastaa illalla kun kysyy ensin mieheltä (No eka selvä merkki hankalasta ostajasta...)No sitten illalla oli tullut ihme toriviestejä että lähdetään nyt hakemaan...Ja tunnin päästä että palataankin kotiin...Sitten myöhemmin pyysi osoitetta,jota en siis vielä ollut edes antanut kun ei oltu mitään sovittu...Kuulosti viestintä niin oudolta,etten kyllä annakaan.

Vierailija
12/28 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse odottelen juuri tori ostajaa, joka on siirtänyt aikaa 15 minuutilla eteenpäin jo n. 5 kertaa. Ei ole edes kysynyt, että sopiiko siirto minulle. Olisi jo tässä kiire ihan muualle, kuin odotella 10e ostajaa.

Miksi alapeukku?Toki noille voi sanoa että ei käy,että on muuta menoa.

Vierailija
13/28 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ajankohdan siirtämisen voi vielä ymmärtää, ja sekin täytyy ilmoittaa heti, mutta sen jälkeen jos vielä venkslataan, älä myy hänelle enää. Ilmoita, että myyt seuraavalle ja hyvästi.

Vierailija
14/28 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntityö ei sovi kaikille, jos ei tällaisia kestä tai osaa käsitellä tai hermostuu tai muuta, niin ei kannata ryhtyä alalle, siis tällaisen sietäminen kuuluu myyntitoimintaan, jota tämäkin on.

Vierailija
15/28 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden ajankohdan siirtämisen voi vielä ymmärtää, ja sekin täytyy ilmoittaa heti, mutta sen jälkeen jos vielä venkslataan, älä myy hänelle enää. Ilmoita, että myyt seuraavalle ja hyvästi.

näin moni tekee, sitä seuraavaa ei koskaan tule, sitten itketään täällä "torilla ei saa mitään kaupaksi"

tällaisella luovutusasenteella ei pitäisi työelämässäkään pärjätä, ihan vain vinkiksi

Vierailija
16/28 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrasta poikki. Myy jollekin muulle.

Vierailija
17/28 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan estoon kaikki venkslaajat ym. Oharintekijät.

Vierailija
18/28 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran olin ajanut pyörällä kaupungin toiselle puolelle hakemaan jotain pikkujuttua, kun olin jo talon pihassa minuuttia ennen sovittua aikaa, niin tuli viesti että sopiiko nouto joku toinen päivä. En vastannut vaan menin ovelle soittaa ovikelloa. Vittuuntuneen oloinen nainen avasi ja raha ja tavara vaihtoi omistajaa.

En jäänyt kyselemään, että miksi ei olisi halunnut vaihtaa ajankohtaa MINUUTTIA ennen sovittua aikaa. Törkee akka.

Vierailija
19/28 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo oppinut sanomaan, että tuotteen saa se, joka ekana  maksaa tai ekana noutaa, en odottele.

Vierailija
20/28 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näin moni tekee, sitä seuraavaa ei koskaan tule, sitten itketään täällä "torilla ei saa mitään kaupaksi"

tällaisella luovutusasenteella ei pitäisi työelämässäkään pärjätä, ihan vain vinkiksi

Mitä luovuttamista se on, jos ei suostu näiden urpojen kanssa venkslaamiseen? Ei kaikkia kiinnosta yrittää sopia kauppoja kymmenen kertaa, kun joku jahkaa ja jahkaa ja kenties lopulta feidaa kulissiin. Kenellä on edes aikaa sellaiseen.