Mitä tarkoittaa, jos joku ihminen on lapamato?🤔
Ilmeisesti oli sitä mieltä, että näytän lapamadolle ja ei suostunut kertomaan, mitä tarkoitti.
Kommentit (15)
Muistutatko Petteri Orpoa? Häntä usein kutsutaan lapamadoksi, johtuu varmaan yleisestä selkärangattoman nilviäisen olemuksesta ja tiedosta, että valehtelee mitä vaan, kunhan itse siitä hyötyy.
Vierailija kirjoitti:
Muistutatko Petteri Orpoa? Häntä usein kutsutaan lapamadoksi, johtuu varmaan yleisestä selkärangattoman nilviäisen olemuksesta ja tiedosta, että valehtelee mitä vaan, kunhan itse siitä hyötyy.
Olen nainen ja en mielestäni muistuta 😅
Kutsuin pomoani olmiksi, hän oli yrityksen omistajan kalpea tytär, joka ei osannut tai halunnut osata mitään. Olen pahoillani, ja pyydän anteeksi aitojen olmien puolesta, ne ovat selviytyneet miljoonia vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Laiska ja saamaton.
Veltto paska.
ei niinkään loinen, vaan veltto,saamaton,laiska,etenemätön. nytkö sua jäi kalvamaan tuo. oisit sanonna- sie ootkii kihomato
Yksi taapero,pottaikäinen sanoi äidilleen kuinka kova kakkahätä on nyt- No taapero potskulle ja pohjalla oli kuin ison miehen paksun sormen kokoinen piiiitkä mötkky. tunnistettavuus oli helppo ko aikuisella ja todensi lapamadoksi.
seurailkaa ihmiset muuten pyttyynne. ohuitakin lankamaista matoa tulee. älkääää syökö Raakaa kalaa-lihaa.
kalasta ei matoja jos hyvin kypsennetty. sushit sun muut mäkeen.
ennen muinoin kun tod syötiin raakaa kalaa, niin sanoivat.otan kirkkaan napsun sen verran,ettt mato kuolee. ja oli matokuurejakin lääkkeillä.
graavikala ok jos osattu oikein valmistaa. mato voi asua ja kasvaaa isoksikin sisälläsi. onko lisääntynyt ruokahalu sulla...laihdut silti,kipuja jne. tarkkaa vuosimäärää en muista,mutta noin 60-70 luvulla filmitähdet aloittivat buumia,että istutetaan lapamato heihin niin linjat pyssyy kondiksessa tähdillä. siitä suomi mammatkin kohisi. maitokylvyt,lapamadot niin jo on nättejä tytsyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiska ja saamaton.
Veltto paska.
Tämä tuli itsellekin mieleen. Jotkut sanovat velttoja ihmisiä pystyyn nostetuiksi lapamadoiksi, jonka kuvittelen olevan silloinkin monella mutkalla.
Lapamato on loinen - syö toisten ruoat, kuluttaa toisten rahat, loisii toisen suolistossa kun isäntä liikuttaa, ruokkii ja elättää
Vierailija kirjoitti:
Loinen
Ja laiska ns selkärangaton
Laiska, saamaton ja selkärangaton.
Sitten on myös sanonta: "on kuin kuin pystyyn p*skannettu lapamato", joka tarkoittaa hintelää kukakkeppiä.
Valuvatko silmälasisi aina rasvaiselta nenältäsi ja joudut koko ajan nostelemaan niitä. Näytätkö yllättyneeltä kroonisesti?
Vierailija kirjoitti:
Valuvatko silmälasisi aina rasvaiselta nenältäsi ja joudut koko ajan nostelemaan niitä. Näytätkö yllättyneeltä kroonisesti?
Ei ole silmälaseja ja en usko näyttäväni
Loinen