Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tori.fi ja kummallinen ostaja. Jättäisittekö vastaamatta?

Vierailija
17.03.2022 |

Kysyy alunperin käykö nouto silloin ja silloin, vastaan ok. Laittaa minuuttia vaille, että käykö huomenna? Kysyn, että monelta? No seuraavana päivänä laittaakin illalla viestin, että käykö huomenna, mies hakee? Argh.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin kerran autokaupoille ja se pirulainen olikin myynyt auton jo edellisenä päivänä! Eikä voinut ilmoittaa mitään kun olin sitä varta vasten pyytänyt kun sovittiin tapaaminen lauantaille.

Vierailija
22/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en anna tai myy mitään enää torissa. Vien ennen kaatikselle.

Syy, jos lahjoitan jotain ilmaseksi , niin olipa hirveä säätäminen milloin hakija tulee.

Ensin heitti päivällä hakuaika, sitten sovittiin kellon aika.

No , sekin heitti useita tunteja ja jouduin perumaan omia menoja.

Kaiken kukkuraksi tavaran hakija ehdotti; jätä siihen pihalle odottamaan, hän hakee kun joutaa.

Höh, ei taloyhtiön pihalle voi jättää lojumaan huonekaluja.

-olisi pahimmillaan joku muu vienyt, rikottu, hakija ei olisi tullutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran ihan samanlainen veivaaja, joka muutti aikoja, kirjoitti kehnosti suomea ja silti hänen miehensä  lopulta haki tavaran täsmälleen sovittuna kellonaikana tinkimättä hinnasta.

Olen tosin itse selkeä., enkä veivaa pitkään kenenkään kanssa. Laitan takarajan, mihin asti tavara on vielä saatavilla ja sitten se myydään seuraavalle. 

Vierailija
24/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo oppinut sanomaan, että tuotteen saa se, joka ekana  maksaa tai ekana noutaa, en odottele.

Joo sama täällä. Jos joku laittaa viestin että onko myynnissä vielä ja vastaan noin kymmenessä minuutissa joo on, tuutko hakeen ja toinen vastaa joskus neljän tunnin päästä että tulen, vastaan että meni jo. 

Oon torilla lahjoitellut aika paljon ja ihan ihme säätämisiä ihmisillä. Yhdelle vastasin, kun vetkutteli tuntikausia, että voi harmi kun kerkesin jo heittää roskiin. Mihinkään heittänyt, mutta jos vastauksia tulee annetaan-ilmoitukseen noin 25 puolessa tunnissa niin ei siinä muuttokiireiden keskellä ehdi yksittäisten eri ihmisten kanssa säätämään. Toinen juttu , mitä en yhtään ymmärrä, on että kun annan numeron ja sanon, että soita, en välttämättä huomaa puhelimen viestejä niin lähetetään silti niitä toriviestejä tai tekstareita. En päivystä puhelinta, mutta täysillä soivan puhelimen kuulen kyllä, vaikka olisin päälläni jossain vaatekomeronnurkassa luutu kädessä muuttosiivousta tekemässä.

Fb-roskalavaryhmiin en yhden kokeilun jälkeen laita yhtään mitään. Se on oikeasti sanoinkuvaamatonta säätämistä. Jos lahjoitan jotain tyyliin 15 astiaa yhdelle noutajalle niin se on sika säkissä(kuva tietysti) enkä tosiaankaan ala mittailemaan yhtään mitään tai ottamaan kuvia käyttönaarmuista.

Vierailija
25/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en anna tai myy mitään enää torissa. Vien ennen kaatikselle.

Syy, jos lahjoitan jotain ilmaseksi , niin olipa hirveä säätäminen milloin hakija tulee.

Ensin heitti päivällä hakuaika, sitten sovittiin kellon aika.

No , sekin heitti useita tunteja ja jouduin perumaan omia menoja.

Kaiken kukkuraksi tavaran hakija ehdotti; jätä siihen pihalle odottamaan, hän hakee kun joutaa.

Höh, ei taloyhtiön pihalle voi jättää lojumaan huonekaluja.

-olisi pahimmillaan joku muu vienyt, rikottu, hakija ei olisi tullutkaan.

Naurettavimpia ovat oikeasti ne jotka olettaa, että kuljettaisin sen lahjoitettavan tavaran jonnekin 5 kilometrin päähän, siis tekisin kesken kiireiden 10 kilometrin automatkan ihan hyvää hyvyyttäni. 

Vierailija
26/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 min odotan sovitusta ajasta, sen jälkeen en vastaa mitään.

Vierailija
27/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan, että tuote on noudettavissa tänään klo 17-19 välillä ja eka maksaja/noutaja sen saa. Ei varauksia. Jos joku viestittelee, että pääsee hakemaan huomenna, niin sanon, että maksamalla tuplahinnan tuotteen voi varata, palautan puolet noudon yhteydessä.

Vierailija
28/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole myynyt tai lahjoittanut mitään noiden tori- tai huuto- tms. systeemien kautta. Kyllä mullekin raha kelpaisi, mutta en jaksa tai viitsi. Mieluummin annan tarpeettomat tavarat hyväntekeväisyyskirppiksille.