Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joiden perheessä on ollut koronaa. Tarttuiko kaikkiin perheenjäseniin?

Vierailija
17.03.2022 |

Jos ei tarttunut, miksi luulette ettei niin käynyt?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä kerralla (marraskuussa) sairasti , kaikki 3 lasta. Toisella kerralla (Helmikuu) vain vanhin lapsi. Me vanhemmat ei olla sairastettu.

Vierailija
42/59 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tarttuu jatkossakin. Minä ainakin pidän yllä koronaa, koska vihaan ihmisiä yli kaiken. 

Eläimille toivon hyvää, koska ne kohtelevat toisiaan reilusti eiväätkä suhmuroi ja juonittele koko ajan jotakin.

Hyvä korona! Tee työsi jatkossakin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sairastuttiin. Minä pahiten. Syyksi epäilen sitä, että mies sai omansa maskia käyttäessään, lapset on niin pieniä vielä että saivat lievänä, ja mä sain viimeisenä sen jälkeen kun olin maskittomana hoitanut lapseni.

Vierailija
44/59 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä sairastui 5/5. Lapset ensin, vanhemmat heti perään. Pahimman taudin sairasti 3v rokottamaton lapsi, päiviä korkeassa kuumeessa, oksentelua ym. Muilla päänsärkyä, ei juuri muita oireita.

Vierailija
45/59 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/4 sairastui. Muilla ei mitään. Ihmettelen. Teino ainoa kipeä, vuorokauden kuume

Vierailija
46/59 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5 sairastui. Mies ei sairastunut, hänellä 3 rokotusta, minulla 2 ja lapsilla ei ollenkaan. Olin sairaana 3 viikkoa, lapset n. 1,5-2 viikkoa.

Vierailija
47/59 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eka kierroksella 1/5 sairasti. Emme mitenkään vältelleet tartuntaa. Toisella kierroksella sairastui 4/5. Kierrosten välissä kolmisen viikkoa. Vain yhdellä 2 rokotetta.

Vierailija
48/59 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4/4. Kohtuu lievillä oireilla kaikki, kaksi rokotettua ja kaksi rokottamatonta.

Meillä levisi hitaasti. Keskiviikkona 1. positiivinen, lauantaina 2., viikon päästä maanantaina 3. ja viikko lisää tästä viimeinen. Viimeisellä oli kyllä oireet jo aikaisemmin, mutta testit (myös virallinen) negatiivinen aikaisemmin.

Vierailija
49/59 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sairastuivat minä ja lapset, mies säästyi. Kova tauti oli omikronkin. Kuumetta ja lihaskipuja. Kaksi viikkoa meni ennenkuin olin terve. Ja rokotukset otettu.

Vierailija
50/59 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sairastuivat. Oireet alkoivat 4 päivää altistumisesta. Miehellä lievää niiskuttelua ja itselläni parin päivän kova kuume ja rankka yskä. Miehellä testi näytti heti oireiden alettua plussaa. Oireettomana ennen tätä teki negatestin. Itse sain ensin kaksi negatiivista tulosta, vaikka olin jo kunnolla sairas. Ei siis kannata sokeasti luottaa niihin negatiivisiin kotitestien tuloksiin.

Kummallakin meillä rokotteet kunnossa.

Vierailija
51/59 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sairastuttiin. Minä pahiten. Syyksi epäilen sitä, että mies sai omansa maskia käyttäessään, lapset on niin pieniä vielä että saivat lievänä, ja mä sain viimeisenä sen jälkeen kun olin maskittomana hoitanut lapseni.

Tämä on totta. Meillä meni myös noin. Mies sai tartunnan luultavasti kaupasta. Minä sitten viimeisenä, kun olin nukkunut monta yötä koronassa olevien lasten vieressä. Sain melko vaikean taudin.

Vierailija
52/59 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5 sai tartunnan tämän vuoden helmikuussa.

Vierailija
53/59 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sairastui kaikki ja vielä isompien lasten poika- ja tyttöystävätkin. Kaksi piikkiä kaikilla, paitsi just 12v täyttäneellä ei yhtään. Aika lievä oli, taudin pahin vaihe kesti 2 päivää. Voisin sairastaa uudestaankin, sais olla pois töistä ja katsoa leffoja ja kuunnella äänikirjoja ihan rauhassa.

Vierailija
54/59 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/6 sairastui. Koululainen oli jotakuinkin eristyksessä omassa huoneessa, sairasti lievänä, eli 2 päivää kurkkukipua ja päänsärkyä. Luulen, että erillään ololla vältettiin muut se tai sitten sairastunut vain eritti hyvin vähän virusta.

Vierailija
55/59 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tarttuu jatkossakin. Minä ainakin pidän yllä koronaa, koska vihaan ihmisiä yli kaiken. 

Eläimille toivon hyvää, koska ne kohtelevat toisiaan reilusti eiväätkä suhmuroi ja juonittele koko ajan jotakin.

Hyvä korona! Tee työsi jatkossakin hyvin.

Kyseessä Zoonoosi, joka tarttuu myös eläimiin senkin ingnorantti mlkku!

Vierailija
56/59 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttui kaikkiin. Ei kyllä kauheesti varottu toisiamme, asutaan suht tiiviisti. 2 aikuista ja 2 yläkouluikäistä lasta

Vierailija
57/59 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä perheenjäsenellä on ollut korona tässä talvella. Muulle ei tullut. Rokotuksia kaikilla 2-3 kpl.

Minulla on se huonossa hoitotasapainossa oleva astma sekä sydänsairaus. Ei mitään eritysjärjestelyjä kotona. Tuo teini taisi syödä paljon huoneessaan silloin. Työn puolesta minua testattiin usein tuolloin, kun oli työssä saatuja altistumisia tämän tuosta. Kotitestejä lisäksi.

Jostain syystä ei muille tullut

Vierailija
58/59 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva aloitti taudin, täytyi saada neuvolasta kun muualla ei oltu käyty. Oli vuorokauden kuumeessa ja päälle lievä nuha, lapsia on yhteensä 7 ja 4 ei sairastunut, me sairastettiin miehen kanssa lievillä oireilla. Rokotteita on kaikilla muilla paitsi vauvalla ja 4-vuotiaalla. Ei täällä pysty ketään eristämään, normaalisti elettiin.

Vierailija
59/59 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen hengen perheestämme toinen kahdesti rokotetuista aikuisista sairasti taudin, toinen vanhempi sekä rokottamaton lapsi eivät saaneet tartuntaa.