Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työ-ja toimintakyvyn arviointi. Mitä siinä tapahtuu?

Vierailija
17.03.2022 |

Järjestää siis joku hyvinvointifirma. Onko kellään kokemusta?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ ja toimintakyvyn arviointi on oikea nimi. Lausunto tulee sen jälkeen kuntakokeilun virkailijalle joka hoitaa asioitani. Hyvinvointialan yritys hoitaa tuon kartoituksen. Ap

tarkoitat sitten kai Verveä? Se on myös typin asiakkaiden paikka. Samanlainen se on kuin kaupungin työkykyselvityskin.

Vierailija
22/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tehtiin tuo työkyvyttömyyseläkettä varten. 10kk aikana 60 eri hoitokäyntiä (neurologi, psykiatri, psykoterapia, testit moneen kertaan, unitutkimus, fysiatri  yms yms yms) 

Tuo vaikuttaa kyllä ihan joltain muulta konsultaatiolta??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ei muka itse tiedä työ-ja toimintakykyään niin mitä sillä arvoilla sitten muka tekisi ja mihinkä sitä arvioo tarvitsee ellei sitten todista sitä johonkin koulutukseen tai työpaikkaan hakiessa. 

Vierailija
24/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työkkärillä muita paikkoja näihin selvittelyihin ole kuin Verve tai kaupungille sitten. Riippuu missä asut,siellä voi joku muu paikka.

Vierailija
25/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ei muka itse tiedä työ-ja toimintakykyään niin mitä sillä arvoilla sitten muka tekisi ja mihinkä sitä arvioo tarvitsee ellei sitten todista sitä johonkin koulutukseen tai työpaikkaan hakiessa. 

sitä tarvitaan työkyvyttömyyseläkehakemukseen. Lääkärinlausuntoja.

Vierailija
26/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut kurssista? Se on työkykyselvitys. Voit valita minkä lääkäreiden palveluja haluat ja jos tarvit jotain magneettikuvia. Sosiaalityöntekijöihin ei kannata luottaa ne pilaa tahallaan papereita.

Mitä hittoa? 😂 No ei varmasti saa vapaasti valita että haluaa vaikkapa mennä magneettikuvaukseen 😂

Vierailija
27/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tehtiin tuo työkyvyttömyyseläkettä varten. 10kk aikana 60 eri hoitokäyntiä (neurologi, psykiatri, psykoterapia, testit moneen kertaan, unitutkimus, fysiatri  yms yms yms) 

Ei ihme, että hoitoon ei pääse kukaan muu. Siis 60 käyntiä???

Vierailija
28/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut kurssista? Se on työkykyselvitys. Voit valita minkä lääkäreiden palveluja haluat ja jos tarvit jotain magneettikuvia. Sosiaalityöntekijöihin ei kannata luottaa ne pilaa tahallaan papereita.

Mitä hittoa? 😂 No ei varmasti saa vapaasti valita että haluaa vaikkapa mennä magneettikuvaukseen 😂

Ei magneettikuvaan pääse kuin jos oikeasti on tarvetta, jonottaa saa useamman kuukauden jos tilanne ei ole täysin akuutti.

Vierailija
29/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hakenut työkyvyttömyyseläkettä tai muutakaan. Minulla on mm add diagnoosi ja masennusta ollut kauan jo. Katkonainen työura edellä mainittujen syiden takia ja nyt kun lääkitys alkaa olla jo kohdillaan mietitään miten työllistyä tai uudelleen kouluttautua. Ap

Vierailija
30/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitin että jos on tarvis.esim. hermosärkyjä. Kyllä saa.🖕

Vierailija
31/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika erikoisesti ilmaisit asian.

Vierailija
32/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan kivasti asiantuntialta paperille mielenterveyssyistä kuntoutustarve ja seuraavaksi heivaavat kuntouttavaan työtoimintaan juomaan kahvia 9e päiväpalkalla. Onnea matkaan!

Vierailija
33/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt ihan noin yksinkertaisesti mene, että jokainen vaan itse valitsee. Lääkäri tekee arvion.

Vierailija
34/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei magneettikuvaan pääse kuin jos oikeasti on tarvetta, jonottaa saa useamman kuukauden jos tilanne ei ole täysin akuutti.

työkykyselvityksen kautta saa lähetteen heti.ei mene montaa kuukautta,1-2.

Vierailija
35/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että hoitoon ei pääse kukaan muu. Siis 60 käyntiä???

Kyllä, ja mä olin sentään 60v monisairas. Ihan turhaa juoksuttamista, joka viikko testattiin ja tentattiin samat asiat kuin rikolliselta - jos vaikka tarina muuttuisi ja jäisin kiinni huijauksesta. 

Vierailija
36/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ennemmin vaikka sitä kahvia juomaan 9e päivässä kuin kotona. Jostain se on aloitettava. Ap

Vierailija
37/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt ihan noin yksinkertaisesti mene, että jokainen vaan itse valitsee. Lääkäri tekee arvion.

ei kukaan ole väittänytkään että itse saa päättää. Jos on tilanne sellainen että m.kuva tarvitaan niin sen saa. Et oikein ymmärrä lukemaasi.

Vierailija
38/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitä tarvitaan työkyvyttömyyseläkehakemukseen. Lääkärinlausuntoja.

Ja niillä harvoin eläkkeelle pääsee kun niin paljon sairaita on työttömyyskorvauksilla. Jos on joka raajat leikattu ja kulumia niin johan se jumppaamalla jokainen on työkunnossa niin että ei estettä työnhakuun. Päästään saa eläkkeen ennemmin kuin fyysisistä vajavaisuuksista ja sairauksista. Esittää masentunutta ja syö lääkkeitä kuusi vuotta niin saa helpoiten eläkkeen kuulemma. 

Vierailija
39/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika erikoisesti ilmaisit asian.

mitä erikoista tuossa on?

Vierailija
40/51 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei nyt ole ilmeisesti kysymys työkykyselvityksestä vaan ap. Etsii jotain soveltuvaa duunia itselleen. Joltain kurssilta jossa etsitään vahvuuksia yms. Luulisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan