Nyt boikotoimaan Kotkaa ja kotkalaisia, eivät aio poistaa Lenin patsasta.
Kommentit (22)
Antaa patsaan olla. Leninhän antoi Suomelle itsenäisyyden.
Juu, varmaan onkin yksittäisten kotkalaisten vika ettei kaupunki poista patsasta ... Kaikesta sitä pitääkin mielensä pahoittaa ja "boikotoida" oman maan kansalaisia.
No itse en ole ikinä ymmärtänyt näitä Lenin-patsaita, mutta vieläkin vähemmän ymmärrän sitä, että nyt sitten pitäisi boikotoida kaikkea Joutsenlammesta Anna Kareninaan. Noilla menneillä ei ole mitään tekemistä Putinin kanssa.
Ei pidä poistaa NL-monumentteja mistään. Ne toimivat hyvänä ja jatkuvana muistutuksena millainen roistovaltio meillä on naapurissa.
Pääasia että koristellaan se Ukrainan värein. Ja Priden ajaksi sateenkaareksi.
Siellähän on ollut jo vuosikausia ohjeet julkisilla paikoilla ja tienviittoja itänaapurin kielellä. Halooooo....
Joo, ruvetaan nyt boikotoimaan toinen toisiamme. Tässäpä vasta erinomainen idea.
Kotka on amiskaupunki, ja meininki on aina ollut se mukaista.
Kotka on merellinen satamakaupunki ja meno oli jo 1920-luvulla kansainvälistä.
Mutta Leninin patsas vois olla hyvä tuhoamisen kohde.
Olen ollut monien muiden kanssa samaa mieltä siitä asti kun toi törkeä patsas tuli Kotkaan.
Olen boikotonut kohta 2 vuotta kaikkia paitsi miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Antaa patsaan olla. Leninhän antoi Suomelle itsenäisyyden.
Tämä meemi se ei jaksa kuolla. Kuulehan. Leninille itsenäisyys oli pakollinen välivaihe ennen vallankumousta ja liittymistä neuvostoliittoon.. Sisällissodan aloittajat onneksemme hävisivät.
Vierailija kirjoitti:
Kotka on merellinen satamakaupunki ja meno oli jo 1920-luvulla kansainvälistä.
Mutta Leninin patsas vois olla hyvä tuhoamisen kohde.
Olen ollut monien muiden kanssa samaa mieltä siitä asti kun toi törkeä patsas tuli Kotkaan.
Sinistä ja keltaista maalia - keväät värit.
Tämänkään ehdottaja ei ole lukenut läksyjään.
Meneekö Tampereen Lenin museo kiinni? Vai onko punikkikaupungilla omat boikotit?
Missä Lenin patsas Kotkassa on? Taitaa mennä sekaisin Helsingin Lenin puiston kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä poistaa NL-monumentteja mistään. Ne toimivat hyvänä ja jatkuvana muistutuksena millainen roistovaltio meillä on naapurissa.
Tämä. Historiaa ei pidä siivota pois näkyvistä. Historiasta pitää oppia jotta samoja virheitä ei toisteta.
Suomessakin on sotaa kannattavia iivaneita. En ymmärrä miksi. Nyt kun saanut huutia täällä, niin itkevät miksi heitä kohdellaan huonosti ja saavat huutelua jne jne. No mitähän voi odottaa. Mitä ne ees tekee täällä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö Tampereen Lenin museo kiinni? Vai onko punikkikaupungilla omat boikotit?
Voi Herra paratkoon! Miksi pitää kätkeä tieto siitä, minkälaista elämä Neuvostoliitossa oli? Kyllä se museo on ja pysyy. Pitääkin käväistä siellä jonakin päivänä.
Hölmöläisten hommaa lähteä poistamaan joitakin historiallisia patsaita nykymenon vuoksi.
Aivan idioottien touhua.
Ne edustavat menneitä aikoja ja tilanteita ja osaltaan Suomen historiaa, antaa olla paikoillaan vaan.
Lenin edustaa kylläkin Venäjän nykyhallinnon vastakohtaa. En minäkään ymmärrä miksi patsasta pitäsi ruveta poistamaan.