Nyt boikotoimaan Kotkaa ja kotkalaisia, eivät aio poistaa Lenin patsasta.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa patsaan olla. Leninhän antoi Suomelle itsenäisyyden.
Tämä meemi se ei jaksa kuolla. Kuulehan. Leninille itsenäisyys oli pakollinen välivaihe ennen vallankumousta ja liittymistä neuvostoliittoon.. Sisällissodan aloittajat onneksemme hävisivät.
Tiedetään, olen lukenut historian läksyni. Lenin todella luuli, että suomalaiset tekevät vallankumouksen ihan itse. Eikös tuohon aikaan Neuvosto-Venäjällä ollut niin hankalaa maailmansodassa Saksaa vastaan, että Lenin halusi Suomen ikään kuin pois tieltä häiritsemästä? Oli ollut pakko suostua todella viheliäiseen rauhansopimukseen, jolla ei ollut merkitystä, kun Saksan keisarikunta hävisi.
Ja jos oikein muistan, ei Suomeen samanlaista järjestelmää suunniteltu kuin Neuvosto-Venäjällä oli, suunnittelemassa kun oli esim. teosofeja.
Tiedä tuosta mitä onnea oli niillä naisilla ja lapsilla, jotka miesten ohella kärsivät vankileireillä. Olen aina ihmetellyt, miten kummassa ev.lut. kirkko suorastaan siunasi punaisten pahoinpitelyt. Varsin kristillistä, eikö?
ONKO KYLÄSSÄ MITÄÄN MUUTA KUIN VALTION TUKEMAT MERI PÄIVÄT. EIPÄ TAIDA NIIHINKÄÄN MENIJÖITÄ OLLA. MAINOKSESSA ON VARMAAN LENIN PATSAS KUVATTUNA NIIN PÖLJÄÄ KANSAA NÄKÖJÄÄN KOTKASSA ASUSTELEE