Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ujojen ihmisten ei pitäisi lisääntyä

Vierailija
24.08.2015 |

Valitettavasti monet niistä on liian tyhmiä miettimään asioita sillä tekevät lapsia jotka joutuvat vain kärsimään huonosta perimästään. Ei kukaan kaipaa tähän maailmaan mitään ankeita tylsiä nuikottajia jotka ei ees osaa jutella muille mitään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot ei pääse ujoudeltaan lapsentekovaiheeseen ainakaan keskenään. Ainoa lääke tähän on alkoholi.

Eli älä sure, ap

Vierailija
2/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten, jotka laukoo näin tyhmiä ajatuksia ei pitäisi lisääntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:24"]Ujot ei pääse ujoudeltaan lapsentekovaiheeseen ainakaan keskenään. Ainoa lääke tähän on alkoholi.

Eli älä sure, ap
[/quote]

Miksi alapeukut? Olen itsekin ujo, ja noin se menee. Nykyisen ujon mieheni kanssa päädyttiin yhteen vain koska humalassa heittäydyin hänen kaulaansa yksi juhannus ja sekavasti kerroin kuinka ihana hän on. Muuten olis jäänyt tämäkin rakkaustarina syntymättä.

Vierailija
4/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan välittömästi käyttöön sanan "nuikottaja". Introvertti on niin kakstuhattaneljäätoista

Vierailija
5/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:24"]Ujot ei pääse ujoudeltaan lapsentekovaiheeseen ainakaan keskenään. Ainoa lääke tähän on alkoholi.

Eli älä sure, ap
[/quote]

Miksi alapeukut? Olen itsekin ujo, ja noin se menee. Nykyisen ujon mieheni kanssa päädyttiin yhteen vain koska humalassa heittäydyin hänen kaulaansa yksi juhannus ja sekavasti kerroin kuinka ihana hän on. Muuten olis jäänyt tämäkin rakkaustarina syntymättä.
[/quote]
Mutta näinhän ne kaikki suhteet alkaa.Myös niiden jotka eivät ole ujoimmasta päästä.

Vierailija
6/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tee lapsia joita joutuisin sitten pelkäämään.

Vierailija
7/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah haa

Vierailija
8/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:24"]Ujot ei pääse ujoudeltaan lapsentekovaiheeseen ainakaan keskenään. Ainoa lääke tähän on alkoholi. Eli älä sure, ap [/quote] Miksi alapeukut? Olen itsekin ujo, ja noin se menee. Nykyisen ujon mieheni kanssa päädyttiin yhteen vain koska humalassa heittäydyin hänen kaulaansa yksi juhannus ja sekavasti kerroin kuinka ihana hän on. Muuten olis jäänyt tämäkin rakkaustarina syntymättä.

[/quote]

No tämä ujo taasen meni ihan suoraan kysymään mieheltä, lähtisikö hän kahvilla käymään. Ja ihan kuule vein roskiksia selvispäiten ulos kun näin sen söpön naapurintalon miehen, johon olin ihastunut.

Vierailija
9/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous on säilynyt evoluutiossa, koska se on hyödyllinen ominaisuus. Sori ap mutta tulevat he lisääntymään varmaan jatkossakin.

Vierailija
10/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujoushan on monasti vain sitä, että suhtautuu vahvalla mielenkiinnolla juttuihin, muttei halua hukuttautua niihin tai käydä ekstroverttien lailla asioihin kiinni, kuin sika limppuun.

Vierailija
11/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ujot helposti pääse keskenään pariutumaan. Minutkin halusi välttämättä yks erittäin ekstrovertti eikä vähimmässäkään määrin ujo henkilö, hänen kanssaan tuli sitten tehtyä monta lasta. Yksikään heistä ei ole ujo.

Vierailija
12/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä taida voida noin suoraan sanoa kenen lapsista tulee ujoja ja kenen ei. Ymmärrän kyllä että jos oma elämä on ollut vaikeaa, ei välttämättä halua lapsia. Itselläni on ujo lapsi, vaikka en ole itse eikä isänsäkkään ole.

Vierailija
13/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me ujot, varsinkaa miehet lisännytäkkään. Eli älä huoli....

Vierailija
14/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot miehet ovat ihania.

Vierailija
15/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:51"]

Eipä sitä taida voida noin suoraan sanoa kenen lapsista tulee ujoja ja kenen ei. Ymmärrän kyllä että jos oma elämä on ollut vaikeaa, ei välttämättä halua lapsia. Itselläni on ujo lapsi, vaikka en ole itse eikä isänsäkkään ole.

[/quote]

Se on luonnekysymys, onko ujo. Oishan se kuitenkin paikallaan nähdä miten sellasten ekstroverttien ja kauniiden maailma pyörisi ilman "haittatekijöitä", noin niinkuin laboratorio-olosuhteissa. Epäilen, että siihen aika helposti kyllästyisi muutamassa sukupolvessa.

Vierailija
16/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:48"]

Ujoushan on monasti vain sitä, että suhtautuu vahvalla mielenkiinnolla juttuihin, muttei halua hukuttautua niihin tai käydä ekstroverttien lailla asioihin kiinni, kuin sika limppuun.

[/quote]

Ujo henkilö voi olla ekstrovertti. Ujous on vain ensireaktio uusiin asioihin/ihmisiin/tilanteisiin. Tutussa seurassa ujo voi siis olla hyvinkin menevä, räväkkä ja puhelias. Eivät siis sulje toisiaan pois.

Vierailija
17/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:05"]

[/quote]

Ujo henkilö voi olla ekstrovertti. Ujous on vain ensireaktio uusiin asioihin/ihmisiin/tilanteisiin. Tutussa seurassa ujo voi siis olla hyvinkin menevä, räväkkä ja puhelias. Eivät siis sulje toisiaan pois.

[/quote]

No näin ujona (poikana :P) sanoisin, että kyllä se ujous on päällä silloinkin, kun räväkkä ja puhelias.

Vierailija
18/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 01:22"]

Valitettavasti monet niistä on liian tyhmiä miettimään asioita sillä tekevät lapsia jotka joutuvat vain kärsimään huonosta perimästään. Ei kukaan kaipaa tähän maailmaan mitään ankeita tylsiä nuikottajia jotka ei ees osaa jutella muille mitään.

[/quote]

Ujous ei ole yhtä kuin tyhmyys. Ei ihmekään, jos ujot ovat seurassasi arkoja puhumaan. Ujous tarkoittaa herkkyyttä ja herkkä vaistoaa asenteesi. Ujot eivät kuitenkaan ole kaikkien seurassa yhtään ujoja :)

Vierailija
19/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:05"]

[/quote]

[/quote]

Minä olen tuollainen. Ujous liittyy minulla oikeastaan vain suuriin väkijoukkoihin ja esim. julkisiin esiintymisiin. Tutussa seurassa olen tiennäyttäjä ja kannanottaja, yhteisöni vastuunkantajia. 

Vierailija
20/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous on sinänsä jopa ihan fiksu piirre, koska siinä ei heti olla menossa jokaisen matkaan, vaan tarkastellaan vähän ennenkuin avaudutaan kunnolla ihmiselle tai ihmisille.