Mulla on niin kauhea ikävä
Tuntuu että tukahdun tähän ikävään. Olen parisuhteessa itse ja hän myös. Suhteemme ei joskus onnistunut tietyistä syistä. Tiedän että mies haluaa nähdä,on halunnut jo kauan mutta en voi enkä pysty. En voi pettää nykyisen kumppanin luottamusta että näkisin tämän exän ja en itse pysty häntä näkemään koska pelkästään hänen näkeminen tekee kipeää. Silmiin katsominen.. Rakastan häntä edelleen enkä saa tunteitani pois vaikka pari kolme vuotta on kulunut. Sattuu helvet###i ja olen alkanut ikävöimään enemmän. Eikä auta asiaa että hän kyselee näkemistä viikon,kahden tai kuukauden välein. Miten tukahdutan tunteeni?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:31"]
Olet rakastunut harhoihisi siitä miehestä ja muistat vaan hyvät asiat! Niin se on. Ala rakastamaan nyxääsi, mutta sitä enne itseäsi. Pidä itsestäs hyvää huolta. Hyvää yötä ja kauniita unia! oot tärkee itelles ja nykyiselles. Exäs oli paska, minkä tiedät itsekin!
[/quote]
Voi kun asia oliskin näin.
Ap
Minäkin oon odottanut, että milloin tuollainen tunne laantuu ja lähtee pois. Alan jo hyväksyä, ettei se lähde ikinä, ja että mun on vaan opittava elämään ikävän kanssa loppuelämäni.
Mietin vain että onko oikein olla uudessa suhteessa jos kaipaa noin kovasti jotain toista? Miksi eksä haluaa tavata, jos hänkin uudessa suhteessa?
En tiedä. Ei varmaan ole oikein,tiedän.
Ap
Olet rakastunut harhoihisi siitä miehestä ja muistat vaan hyvät asiat! Niin se on. Ala rakastamaan nyxääsi, mutta sitä enne itseäsi. Pidä itsestäs hyvää huolta. Hyvää yötä ja kauniita unia! oot tärkee itelles ja nykyiselles. Exäs oli paska, minkä tiedät itsekin!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:24"]
onko mies J.S tai A.K? :D
[/quote]
Ei ole kumpikaan heistä.
Ap