Juno Jon Korhonen ja lapset
Hänen poikansa on syntynyt 2009 ja tytär 2012. mutta hänhän seukkasi amandan kanssa jo vuonna 2011. Lapsilla on käsittääkseni sama äiti ainakin yhden haastattelun mukaan. Juno sanoi: "Lasteni äiti." Pettikö siis Amandaa exänsä kanssa?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:07"]
Räppäri
[/quote]
ei taida olla niin tunnettu kuin cheack?
seiskalehessä oli hänen kannabisongelmasta maininta. pitääkö paikkansa?
Saako suomessa kannabiksen käyttäjä hoitaa myös lapsia nykyään? ainakin ennenvanhaan tuli lasun paikka.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:11"]
Junohan vetää rankalla kädellä pilveä. Katku seuraa perässä, kun häneen törmää Pasilassa. Näen häntä usein, kun hän on lastensa kanssa liikenteessä. Silloinkin aurinkolasit päässä, liekö pilvessä tuolloinkin.
[/quote]
eikö hänelle saisi apua jostain?
Mä ihmettelin, kun tekivät yhteisen biisin. Ketkään, joilla on hyvä maine eivät ole tehneet pariskuntana Suomessa yhteistä biisiä.
Sitten tajusin, että Janna soi radiossa koko ajan, mutta ainakaan mä en tiedä yhtään Junon kappaletta. Yrittävät tuolla siis saada vauhtia Junon musauraan.
Junohan vetää rankalla kädellä pilveä. Katku seuraa perässä, kun häneen törmää Pasilassa. Näen häntä usein, kun hän on lastensa kanssa liikenteessä. Silloinkin aurinkolasit päässä, liekö pilvessä tuolloinkin.
[/quote]
No en usko. Ei kai Janna tuollaista menoa katselisi?
[/quote]
sinähän sen tiedät parhaiten. Kukaan ei usko tuollaisia väitteitä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:39"]
Petti. Ja tää on varma tieto.
Pidin ennen Junosta, mutta huh mikä nolo limanuljaska sieltä kuoriutuikaan. Tai selkärangaton pikemminkin. Petti avovaimoaan Amandan kanssa, olivat "yhdessä" mutta julkisuudessa kiisti olleensa Amandan kanssa.
Tiedän Junon avovaimon ulkonäöltä, pirteän oloinen pakkaus. En kyllä itse olisi harkinnut vaihtamista tyttöön, joka palkkaa isin rahoilla esiintymään, osallistuu viidakon tähtösiin ja hankkii silarit. Mutta toisaalta, eihän Juno vaihtanutkaan. En usko edes itsensä tietäneen mitä teki, kunhan nyt pani kaikkea mikä liikkuu.
[/quote]
'isin rahoilla', viittaatko Hjallis Harkimoon? Ei ole Amandan isä, vaan setä....
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:37"]
En tajua mitä naiset näkee tossa junossa? Jotenkin vähän epäilen jannan ja junonkaan avioliiton kestoa.
[/quote]
Hyvän ryhdin.
Muuta en tiedä, mutta ovat kyllä todella epäsopiva pari ulkonäöllisesti.
Luulen ettei tuo Juno nyt ihan ykkösvävy-ehdokas ollut maarit hurmerinnalle ja jannan isälle pilvenpolttoineen..
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:27"]Luulen ettei tuo Juno nyt ihan ykkösvävy-ehdokas ollut maarit hurmerinnalle ja jannan isälle pilvenpolttoineen..
[/quote] Maarit on niin boheemi, että vsrmaan on aikoinaan poltellut itsekin...
Ja mitä Junoon tulee artistina, niin pidempään se on musaa tehnyt, kuin vaimonsa. Elokuu on Junolle varsin uusi projekti.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:45"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:39"]
Petti. Ja tää on varma tieto.
Pidin ennen Junosta, mutta huh mikä nolo limanuljaska sieltä kuoriutuikaan. Tai selkärangaton pikemminkin. Petti avovaimoaan Amandan kanssa, olivat "yhdessä" mutta julkisuudessa kiisti olleensa Amandan kanssa.
Tiedän Junon avovaimon ulkonäöltä, pirteän oloinen pakkaus. En kyllä itse olisi harkinnut vaihtamista tyttöön, joka palkkaa isin rahoilla esiintymään, osallistuu viidakon tähtösiin ja hankkii silarit. Mutta toisaalta, eihän Juno vaihtanutkaan. En usko edes itsensä tietäneen mitä teki, kunhan nyt pani kaikkea mikä liikkuu.
[/quote]
'isin rahoilla', viittaatko Hjallis Harkimoon? Ei ole Amandan isä, vaan setä....
[/quote]
Isänsä on myös varakas.Suoraanhan tuo amanda on kertonut elävänsä sukunsa rahoilla.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:27"]
Luulen ettei tuo Juno nyt ihan ykkösvävy-ehdokas ollut maarit hurmerinnalle ja jannan isälle pilvenpolttoineen..
[/quote]
Appivanhemmathan ovat hämy-hippejä.
Miksi Janna halusi alkaa äitipuoleksi?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:39"]
Mä ihmettelin, kun tekivät yhteisen biisin. Ketkään, joilla on hyvä maine eivät ole tehneet pariskuntana Suomessa yhteistä biisiä. Sitten tajusin, että Janna soi radiossa koko ajan, mutta ainakaan mä en tiedä yhtään Junon kappaletta. Yrittävät tuolla siis saada vauhtia Junon musauraan.
[/quote]
Mulle tulee jotenkin julkisuustemppu mieleen koko aviosta... Varmaan siksi, kun jotenkin niin epäsuhtainen pari.
Kyllä varmasti olette Junoa kuullut vai eikö esim. kappale Saatilla sano mitään?
Ei kestä tuo liitto. Myötähäpeä tulee kuvia katsellessa. Toivon todella, ettei Janna tee lapsia tuolle. Ura katkeaa siihen eikä tuosta pellestä ole isäksi lisälapsille.
Millaiset sukujuuret Junolla on, kun ulkonäkö ei ole ihan Korhosten?
Voi hohhoi.. mistä näitä ihmisiä sikiää? Oon varmaan kotoisin toiselta planeetalta. o_o
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:05"]
Hänen poikansa on syntynyt 2009 ja tytär 2012. mutta hänhän seukkasi amandan kanssa jo vuonna 2011. Lapsilla on käsittääkseni sama äiti ainakin yhden haastattelun mukaan. Juno sanoi: "Lasteni äiti." Pettikö siis Amandaa exänsä kanssa?
[/quote]
Onks tää jostain TV-sarjasta? Keistä sä puhut? Nevöhööd.
Muusikko. Tänään avioitui Janna Hurmeen kanssa
Onpa tolla jätkällä pieni pää. Ja Jannalla hirveän pitkä hevosennaama. Näyttävät niin hassulta yhdessä :D