Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juno Jon Korhonen ja lapset

Vierailija
23.08.2015 |

Hänen poikansa on syntynyt 2009 ja tytär 2012. mutta hänhän seukkasi amandan kanssa jo vuonna 2011. Lapsilla on käsittääkseni sama äiti ainakin yhden haastattelun mukaan. Juno sanoi: "Lasteni äiti." Pettikö siis Amandaa exänsä kanssa?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tolla jätkällä pieni pää. Ja Jannalla hirveän pitkä hevosennaama. Näyttävät niin hassulta yhdessä :D

Vierailija
22/63 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:07"]

Räppäri

[/quote]

ei taida olla niin tunnettu kuin cheack?

seiskalehessä oli hänen kannabisongelmasta maininta. pitääkö paikkansa?

Saako suomessa kannabiksen käyttäjä hoitaa myös lapsia nykyään? ainakin ennenvanhaan tuli lasun paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:11"]

Junohan vetää rankalla kädellä pilveä. Katku seuraa perässä, kun häneen törmää Pasilassa. Näen häntä usein, kun hän on lastensa kanssa liikenteessä. Silloinkin aurinkolasit päässä, liekö pilvessä tuolloinkin.

[/quote]

eikö hänelle saisi apua jostain?

Vierailija
24/63 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelin, kun tekivät yhteisen biisin. Ketkään, joilla on hyvä maine eivät ole tehneet pariskuntana Suomessa yhteistä biisiä.
Sitten tajusin, että Janna soi radiossa koko ajan, mutta ainakaan mä en tiedä yhtään Junon kappaletta. Yrittävät tuolla siis saada vauhtia Junon musauraan.

Vierailija
25/63 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junohan vetää rankalla kädellä pilveä. Katku seuraa perässä, kun häneen törmää Pasilassa. Näen häntä usein, kun hän on lastensa kanssa liikenteessä. Silloinkin aurinkolasit päässä, liekö pilvessä tuolloinkin.

[/quote]

No en usko. Ei kai Janna tuollaista menoa katselisi?

Vierailija
26/63 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

sinähän sen tiedät parhaiten. Kukaan ei usko tuollaisia väitteitä.

Vierailija
27/63 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:39"]

Petti. Ja tää on varma tieto.

Pidin ennen Junosta, mutta huh mikä nolo limanuljaska sieltä kuoriutuikaan. Tai selkärangaton pikemminkin. Petti avovaimoaan Amandan kanssa, olivat "yhdessä" mutta julkisuudessa kiisti olleensa Amandan kanssa.

Tiedän Junon avovaimon ulkonäöltä, pirteän oloinen pakkaus. En kyllä itse olisi harkinnut vaihtamista tyttöön, joka palkkaa isin rahoilla esiintymään, osallistuu viidakon tähtösiin ja hankkii silarit. Mutta toisaalta, eihän Juno vaihtanutkaan. En usko edes itsensä tietäneen mitä teki, kunhan nyt pani kaikkea mikä liikkuu.

[/quote]

'isin rahoilla', viittaatko Hjallis Harkimoon? Ei ole Amandan isä, vaan setä....

Vierailija
28/63 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:37"]

En tajua mitä naiset näkee tossa junossa? Jotenkin vähän epäilen jannan ja junonkaan avioliiton kestoa.

[/quote]

Hyvän ryhdin.

Vierailija
29/63 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en tiedä, mutta ovat kyllä todella epäsopiva pari ulkonäöllisesti.

Vierailija
30/63 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ettei tuo Juno nyt ihan ykkösvävy-ehdokas ollut maarit hurmerinnalle ja jannan isälle pilvenpolttoineen..

Vierailija
31/63 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:27"]Luulen ettei tuo Juno nyt ihan ykkösvävy-ehdokas ollut maarit hurmerinnalle ja jannan isälle pilvenpolttoineen..
[/quote] Maarit on niin boheemi, että vsrmaan on aikoinaan poltellut itsekin...

Ja mitä Junoon tulee artistina, niin pidempään se on musaa tehnyt, kuin vaimonsa. Elokuu on Junolle varsin uusi projekti.

Vierailija
32/63 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:39"]

Petti. Ja tää on varma tieto.

Pidin ennen Junosta, mutta huh mikä nolo limanuljaska sieltä kuoriutuikaan. Tai selkärangaton pikemminkin. Petti avovaimoaan Amandan kanssa, olivat "yhdessä" mutta julkisuudessa kiisti olleensa Amandan kanssa.

Tiedän Junon avovaimon ulkonäöltä, pirteän oloinen pakkaus. En kyllä itse olisi harkinnut vaihtamista tyttöön, joka palkkaa isin rahoilla esiintymään, osallistuu viidakon tähtösiin ja hankkii silarit. Mutta toisaalta, eihän Juno vaihtanutkaan. En usko edes itsensä tietäneen mitä teki, kunhan nyt pani kaikkea mikä liikkuu.

[/quote]

'isin rahoilla', viittaatko Hjallis Harkimoon? Ei ole Amandan isä, vaan setä....

[/quote]

Isänsä on myös varakas.Suoraanhan tuo amanda on kertonut elävänsä sukunsa rahoilla.

Vierailija
33/63 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:27"]

Luulen ettei tuo Juno nyt ihan ykkösvävy-ehdokas ollut maarit hurmerinnalle ja jannan isälle pilvenpolttoineen..

[/quote]

Appivanhemmathan ovat hämy-hippejä.

Vierailija
34/63 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Janna halusi alkaa äitipuoleksi?

Vierailija
35/63 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:39"]

Mä ihmettelin, kun tekivät yhteisen biisin. Ketkään, joilla on hyvä maine eivät ole tehneet pariskuntana Suomessa yhteistä biisiä. Sitten tajusin, että Janna soi radiossa koko ajan, mutta ainakaan mä en tiedä yhtään Junon kappaletta. Yrittävät tuolla siis saada vauhtia Junon musauraan.

[/quote]

Mulle tulee jotenkin julkisuustemppu mieleen koko aviosta... Varmaan siksi, kun jotenkin niin epäsuhtainen pari.

Vierailija
36/63 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti olette Junoa kuullut vai eikö esim. kappale Saatilla sano mitään?

Vierailija
37/63 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä tuo liitto. Myötähäpeä tulee kuvia katsellessa. Toivon todella, ettei Janna tee lapsia tuolle. Ura katkeaa siihen eikä tuosta pellestä ole isäksi lisälapsille.

Millaiset sukujuuret Junolla on, kun ulkonäkö ei ole ihan Korhosten?

Vierailija
38/63 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hohhoi.. mistä näitä ihmisiä sikiää? Oon varmaan kotoisin toiselta planeetalta. o_o

Vierailija
39/63 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:05"]

Hänen poikansa on syntynyt 2009 ja tytär 2012. mutta hänhän seukkasi amandan kanssa jo vuonna 2011. Lapsilla on käsittääkseni sama äiti ainakin yhden haastattelun mukaan. Juno sanoi: "Lasteni äiti." Pettikö siis Amandaa exänsä kanssa?

[/quote]

Onks tää jostain TV-sarjasta? Keistä sä puhut? Nevöhööd.

Vierailija
40/63 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikko. Tänään avioitui Janna Hurmeen kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan