Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan tyttöystäväni ajamaan hänen viiksensä?

Vierailija
23.08.2015 |

Hänellä on siis sellaista ohutta vaaleaa karvaa ylähuulen päällä. Ei kovin sexikästä naisella ;-(

Sanonko vaan suoraan, että kulta voitko ajaa noi viikset vai miten??? 

M26

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:22"]

Itse en aja näitä siksi, että nää muuttuu tummemmiksi (niinkuin säärikarvatkin) ja oon sitten loppuelämäni kiinni joka aamu ja ilta höylässä. No thanks.

[/quote]

Höpö höpö, eivät karvat muutu tummemmiksi. Toki niitä ei tarvitse poistaa jos ei halua.

Vierailija
22/39 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistatin kerran kosmetologilla vahaliukalla nuo utuiset karvat. Sain kauhean reaktion, jokainen ihokarvan tuppi tulehtui ja huuli turvosi kaksinkertaisejsi. Lusäksi ruvet näkyi siinä liki pari viikkoa! Ei koskaan enää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:33"]

Hänellä on siis sellaista ohutta vaaleaa karvaa ylähuulen päällä. Ei kovin sexikästä naisella ;-(

M26

[/quote]

Jos häiritsee, vaihda minuun, turha väittää, että kaikilla naisilla olisi tuollaista.

Minulla karva on paksua ja tummaa.

Vierailija
24/39 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun et sano yhtään mitään ja sopeudut tilanteeseen. Maailmassa on isompiakin murheita.

Vierailija
25/39 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhellä kaverilla on PULISONGIT. Sellaista vaaleaa nöyhtää poskilla runsaasti. Ruman näköistä! Muuten on nätti nainen, en käsitä miksi hän ei tee noille mitään.

Vierailija
26/39 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ajamaan kannata ruveta.

Jos tyttöystäväsi nyppii kulmakarvojaan, sano vaikka, että nypippäs samalla huulen yläpuoleltakin. Ei nyt kai kuitenkaan kunnon viiksistä ole kyse?

Vierailija
27/39 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:37"]

Jos olette olleet jo jonkin aikaa yhdessä, mielestäni asiasta voi sanoa pehmennetysti niin, että "älä nyt loukkaannu, mutta sulla näkyy valoa vasten vähän karvaa tuossa.. oletko ajatellut poistaa niitä..?" En nyt tiedä onko tuokaan ihan hyvä ilmaisu, mutta ehkä ymmärrätte mitä tarkoitan.

Meikki voi myös saada haituvat näkymään paremmin, käyttääkö tyttöystäväsi paljon meikkiä (meikkivoidetta esim.)?

Jos "viikset" haluaa poistaa, niin suosittelen mielummin kasvojen alueelle tarkoitettuja vahaliuskoja kuin sheivaamista. Itse poistan juuri noilla vahaliuskoilla, haituvat lähtevät hyvin eikä tarvitse tehdä usein. Poistan karvat, koska en pidä itse karvoista ja myöskin poikaystäväni on joskus asiasta huumorilla höystettynä maininnut :D. Enkä suuttunut asiasta, taisin vinoilla hänelle jostain muusta takaisin ;)

[/quote]

"älä nyt loukkaannu, mutta..." on hyvä alku loukkaavalle jutulle :D Luulin sinua mieheksi, kun ajattelit, että noin sanominen on hyvä ajatus. Tai sanominen ylipäätään.

Ap, ota tästä neuvosta vaari, jos haluat viettää illan riidellen.

Vierailija
28/39 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:37"]

Jos olette olleet jo jonkin aikaa yhdessä, mielestäni asiasta voi sanoa pehmennetysti niin, että "älä nyt loukkaannu, mutta sulla näkyy valoa vasten vähän karvaa tuossa.. oletko ajatellut poistaa niitä..?" En nyt tiedä onko tuokaan ihan hyvä ilmaisu, mutta ehkä ymmärrätte mitä tarkoitan.

Meikki voi myös saada haituvat näkymään paremmin, käyttääkö tyttöystäväsi paljon meikkiä (meikkivoidetta esim.)?

Jos "viikset" haluaa poistaa, niin suosittelen mielummin kasvojen alueelle tarkoitettuja vahaliuskoja kuin sheivaamista. Itse poistan juuri noilla vahaliuskoilla, haituvat lähtevät hyvin eikä tarvitse tehdä usein. Poistan karvat, koska en pidä itse karvoista ja myöskin poikaystäväni on joskus asiasta huumorilla höystettynä maininnut :D. Enkä suuttunut asiasta, taisin vinoilla hänelle jostain muusta takaisin ;)

[/quote]

Toivottavasti tyttö ymmärtää jättää ap:n, jos tuollaista alkaa ehdottelemaan. Vaaleaa karvaa on aika monessa muussakin paikkaa, esimerkiksi käsivarsissa... pitääkö nekin nyt alkaa sheivaamaan? Ihan naurettavaa! Haituvia, jotka näkyy AINOASTAAN VALOA VASTEN. Alkaa nykyajan karvahysteria mennä jo oikeesti pikkusen yli.

Vierailija
29/39 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:33"]Hänellä on siis sellaista ohutta vaaleaa karvaa ylähuulen päällä. Ei kovin sexikästä naisella ;-(

M26
[/quote]

Voi kuule, ne pitäis repiä siitä, eli vahalla. Se ajelu vaan pukkaa lisää karvaa. Naisen kasvokarvoihin ei sais puuttua.

Vierailija
30/39 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:43"]Mä poistatin kerran kosmetologilla vahaliukalla nuo utuiset karvat. Sain kauhean reaktion, jokainen ihokarvan tuppi tulehtui ja huuli turvosi kaksinkertaisejsi. Lusäksi ruvet näkyi siinä liki pari viikkoa! Ei koskaan enää!
[/quote] mulle kävi kotona samoin. Ei kauheasti naurattanut. On sen jälkeen saaneet olla...

Vierailija
31/39 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:46"]

Parempi kun et sano yhtään mitään ja sopeudut tilanteeseen. Maailmassa on isompiakin murheita.

[/quote]

Tämä on hyvä vaihtoehto, jos haluat pitää tyttöystäväsi. Jos haluat eroon hänen viiksistään, ihan sama mitä sanot, sillä hänen viiksensä eivät enää häiritse sinua sen jälkeen. Todennäköisesti hän poistuu viiksineen sinun elämästäsi, mutta aina on se mahdollisuus, että poistaa vain viiksensä.

Vierailija
32/39 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma hänen sukupuolestaan?

Vierailija
33/39 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tyty kainaloon ja sano "hei, sul on jotain tossa, AIH NE ONKIN VIIKSET" sit sen pitäs tajuta mitä niille tehdä.

Vierailija
34/39 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:42"]

Kenen viikset tyttöystäväsi pitäisi ajaa?

Terveisin äidinkielenopettaja

[/quote]

äidinkielen opettaja*

[/quote]

NO EI TODELLAKAAN!!!! Kirjoitetaan kyllä yhteen! Kuten ammattinimikkeet yleensäkin: luokanopettaja, erityisopettaja, aineenopettaja, sairaanhoitaja, lastenlääkäri, kirjastonhoitaja, autonasentaja, autonkuljettaja ym.

Vierailija
35/39 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas AV-mammat taas keksimässä tekosyitä laiskuudelleen. Kyllä me miehetkin ajamme viiksemme päivittäin. Mutta ilmeisesti naisenkin pitäisi hyväksyä mies, kenellä on iljettävän näköiset hoitamattomat viikset, koska se on luonnollista että siinä kasvaa karvaa!

Vierailija
36/39 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole äidin kielen opetteja? Mun äidin kieli on ainakin suomi!

Vierailija
37/39 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:04"]Jaahas AV-mammat taas keksimässä tekosyitä laiskuudelleen. Kyllä me miehetkin ajamme viiksemme päivittäin. Mutta ilmeisesti naisenkin pitäisi hyväksyä mies, kenellä on iljettävän näköiset hoitamattomat viikset, koska se on luonnollista että siinä kasvaa karvaa!
[/quote]

Ristinsä kullakin. Mutta sanonpahan vaan, että harva mies, jolla kasvaa vain lyhyttä vaaleaa nukkaa, ajelee partaa/viiksiä. Se nukka on aika kaukana klimppisistä soppasiivilöistä, jotka pukkaa jääpuikkoa talvisin.
Kasvaisipa mullakin kunnon viikset...

Vierailija
38/39 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: sheivaa omat pallisi, niin nuo viikset kutittaa kivasti suuseksi hommissa. 

Vierailija
39/39 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinkin, että tuo "älä nyt loukkaannu, mutta.."-ilmaisu ei ole välttämättä ihan hyvä. Ehkäpä humoristinen ilmaisutapa voisi olla ok, kuten minun poikaystäväni asian ilmaisi, jos asiasta ylipäätään on tarvetta sanoa. Parisuhteessa on mielestäni kuitenkin tärkeää puhua asioista, jotka mieltä kovasti häiritsevät. Tyttöystävälläsi voi olla myös asioita, jotka "häiritsevät" sinussa ja hän voi rohkaistua sanomaan niistä samalla.

t. num 21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi