En rakasta miestäni
Oletettavastikaan, koska mietin hänen vaihtamistaan koko ajan. Olemme olleet yhdessä 9 vuotta enkä ole kyllä koko aikana rakastanut. Olen vain ollut hänen kanssaan, koska en muille kelvannut. Hävettää olla ollut yhdessä miehen kanssa. Vaikka mies tietää tämän, on silti tyytyväinen :X
Kommentit (12)
Nyt akka tänne sänkyyn sieltä höpisemästä!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:14"]
Nyt akka tänne sänkyyn sieltä höpisemästä!
[/quote]
Miksei. Mikä juttu tää on, että mies reagoi näin?
ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:13"]Parempi huonossa suhteessa kuin ilman ketään
[/quote]
Olisi kauheaa olla noin läheisriippuvainen.
Miten nyt arvelet kelpaavasi kenellekään?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:13"]Parempi huonossa suhteessa kuin ilman ketään
[/quote]
Mä olen täsmälleen eri mieltä - rakastan itseäni niin paljon, etten todellakaan roikkuisi epätyydyttävässä suhteessa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:39"]
Miten nyt arvelet kelpaavasi kenellekään?
[/quote]
Mies on rakastanut minua ehjemmäksi. Karu totuus.
ap
Jos on rikas mies niin ei kannata erota tai vaihtaa pas*** ,jos hyödytön pummi kenkää vaan
Ei ole huono mies, en vaan jotenkin niin tunteikkaasti rakasta. Kauhean järkevää vaan. Ja tylsää. Inhottaa, kun jouduin tinkimään asioista etten joutunut olemaan yksin. Tuntuu, että toiset ei tingi mistään, vaan ovat saaneet oikeasti olla ihan kuumina puolisoihinsa. Ja lääpällään. Mä en edes halunnut naimisiin, sillä tasolla ollaan.
ap
Elämä on niitä kuuluisia valintoja täynnä
Parempi huonossa suhteessa kuin ilman ketään