Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, mä en kestä :((( Oon lihonnu kesällä ihan kauheesti, yök!

Vierailija
28.07.2015 |

Menin sit astumaan vaa'alle ja 4-5 kg tullu kesän aikana, eli olen ollut normaalipainoinen (ylärajalla) ja nyt meni ylipainon puolelle. Hyi, miten voi ihminen olla sokea tuollaselle asialle. Huomenna täytyy alkaa hommiin. Tsemppiä, ehdotuksia? Sellasen 7 kg kun sais pois, niin olis hyvä. Riittäis.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:21"]

Menin sit astumaan vaa'alle ja 4-5 kg tullu kesän aikana, eli olen ollut normaalipainoinen (ylärajalla) ja nyt meni ylipainon puolelle. Hyi, miten voi ihminen olla sokea tuollaselle asialle. Huomenna täytyy alkaa hommiin. Tsemppiä, ehdotuksia? Sellasen 7 kg kun sais pois, niin olis hyvä. Riittäis.

[/quote] Tuo on muuten hyvin ärsyttävää. Itse olen mies jolle kaikki rasva kertyy sisäelimiin ja mahaan yleisesti. jalat ja kädet mm. on lähes rasvatonta, mutta vatsa kuin 50v alkoholistilla. 7kg ylimääräistä tullut myös. nyt lähtee liha liikkumaan

Vierailija
2/6 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen laihtunut n.3kg. Syönyt kuten ennenkin, mutta vettä juonut pari litraa per päivä. Aiemmin join vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin n.10kg kuukauden aikana. Ei oikein kiinnostanut syödä ja 5 päivää olin kokonaan vesipaastolla, mutta varaakin olla, kun lähtöpaino 122kg. Kestän siis hyvin nälänhätää, muita hyviä puolia olekaan. Vielä olisi laihdutettavaa, että saisi noi diabetekset ym. pikkuviat hävitettyä. Toi 5kg ei nyt ole paha, sen verran yleensä vain kaunistaa norm. painoista, kunhan ei joka vuosi... Varokaa siis läskiä (minua).

Vierailija
4/6 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här. Olen pysynyt ainakin 10 v samassa painossa raskauksia Lukuunottamatta. Ja hupsista vaan. Neljä kiloa ilmestynyt kevään, kesän aikana. Ni, nyt on sitten kuuri päällä.

Vierailija
5/6 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloklubi

Vierailija
6/6 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Sama homma. Liikaa töitä ja liian paljon pikaruokaa sen takia. 8kg. Jeee.. yök