Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET! Laskeeko miehen markkina-arvo tatuoinneista?

Vierailija
23.08.2015 |

.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tatuoinnista sekä siitä, että minne se on tatuoitu

Vierailija
2/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse sytyn tatuoinneista, jos ne on hienoja ja harkittuja eikä liian yliampuvia ja istuu henkilölle hyvin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskee ehdottomasti, menee miinuksen puolelle!

Vierailija
4/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmissäni markkina-arvoa automaattisesti laskevat ainoastaan tupakointi ja tyhmyys. Tatuointi ei välttämättä kerro älykkyydestä tai sen puutteesta, joten silmissäni se ei laske. Totta kai jos miehellä on rinnassa päänkokoinen hakaristi tai muuta, mutta todennäköisesti hän olisi silloin silmissäni muutenkin typerys.

Vierailija
5/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se ulkoinen olemus ei merkitse niin paljon kuin ihmisen persoonallisuus, huumori ja kipinä joka syttyy joidenkin ihmiset välillä. Itseään täynnä oleva kansikuvapoika ei sytytä.

Vierailija
6/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:55"]Itseään täynnä oleva kansikuvapoika ei sytytä.[/quote]

Peesaan, ja täysin riippumatta siitä onko hänellä tatuointeja vai ei.

Vierailija
7/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse periaatteessa pidän tatuointeja viehättävinä, mutta riippuu tosiaan siitä, millaisia tatuointeja miehellä on. Jos peniksen varteen on tatuoitu pinkki yksisarvinen, se herättää enemmän naurunpyrskähdyksiä kuin himoja tai jos naamassa hakaristi, kuten joku edellä sanoi, niin se saa kyllä kiertämään tyypin kaukaa. Plussaa saa, jos tatuoinneilla on jokin syvällisempi merkitys tai tarina kuin vain se, että se oli kivan näköinen. Miesmakuni muutenkin on hieman sellainen "rosoinen hevari" -tyyppi, jota tatuoinnit yleensä vain pukevat.

Vierailija
8/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä paikkoja miehellä tatuoinnille: Hartiaseudun alue, hauikset, rinta, selkä
Huonoja paikkoja tatuoinnille: Kaikki liian näkyvät (kaula, niska, pää, kämmenet, kämmenselät, ranteet) Lisäksi takapuoli, maha (on vaan tyhmän näköistä)
Ja aiheena mielellään jotain tyylikästä tai abstraktia, ei siis todellakaan mitään pääkalloa, aseita ja liekkejä, alastonta naista, omasta mielestä hienon näköistä autoa tai Aku Ankkaa.

Vierailija
9/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Jos olisi jotain, joka oikeasti oisi miehen omia hyviä piirteitä esille, saattaisin muuttaa mieltäni. Suurin osa tatuoiduista tuo mieleen opiskelijahaalarimerkit, jotka sopivat kyllä jonnekin juhlaan, mutta ei nyt paljaalle iholle ikuisesti ja aina saunassa tai sängyssä. 

Katselen puolisoani mielellään luonnollisena suihkussa. Kuvat veisi turhaan huomiota.

Vierailija
10/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laske jos tatuointi on sellainen että se sopii kantajalleen ja on tyylillä tehty. Mun makuun mies on "hot" jos siltä löytyy magee tatska.

Vierailija
11/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. En käsitä että ihminen leimaa itsensä jollain omaan pihaan. Eli tatuointi miehelle on heipo dei.

Vierailija
12/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:25"]Todellakin. En käsitä että ihminen leimaa itsensä jollain omaan pihaan. Eli tatuointi miehelle on heipo dei.
[/quote]
Lihaan.

Vierailija
13/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu riippuu tatuoinnista. Näin kerran bussipysäkillä ihanannäköisen tatuoidun jäbän. Hänellä oli sellainen vähän punk-henkinen tyyli. Menin lähemmäs ja katsottuani tatuointeja tarkemmin, mielenkiintoni lopahti heti. Hän oli tatuoinut itseensä kaikki kliseet: hämähäkinverkko kyynerpäässä, pääkalloja, pikkulintuja ja ruusuja käsivarsissa, jotain thainkielistä tekstiä, sormissa roomalaisia numeroita jne

Vierailija
14/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutustunut muutamaan tosi asialliseen ja mukavaan tatuoituun mieheen ja vanhat typerät ennakkoluuloni ovat karisseet pois. Itselläni ei tatuointeja ole ja tuskinpa tuleekaan, mutta mies voi olla tatuoitu.

Vierailija
15/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvo kuulostaa siltä kuin olisi viemässä miestä karjamarkkinoille myyntiin ja sitä ennen tutkitaan onko hampaat ja kroppa kunnossa ja löytyykö tatuointeja, että osaa hinnoitella miehen oikein.

Vierailija
16/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuuko jotkut tosissaan jostain ihmisen "markkina-arvosta"??? sellaiset kiertäisin kaukaa.

Vierailija
17/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rikas jalkapalloilija, niin se on taattua aviomiesmatskua

Vierailija
18/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:44"]Markkina-arvo kuulostaa siltä kuin olisi viemässä miestä karjamarkkinoille myyntiin ja sitä ennen tutkitaan onko hampaat ja kroppa kunnossa ja löytyykö tatuointeja, että osaa hinnoitella miehen oikein.
[/quote]

Niin... ymmärsitköhän ketjun pointin?

Vierailija
19/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskee, en huolisi. Sama juttu lävistysten kanssa.

Vierailija
20/25 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskee. Mun tyyli on semmonen "kiltti naapurinpoika". Tunnen monta mukavaa tatuoitua tyyppiä mutta ne ei parisuhdemielessä kiinnosta. Poikkeuksetta kaikki tupakoi lisäks. Hyh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä