Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskeeko naisen 'arvo'..

Vierailija
23.08.2015 |

..sen jälkeen kun hänestä on tullut äiti? Eli kysymykseeni haluaisin mielipiteitä, sillä meillä oli eräät illanistujaiset, joissa oli paljon 30-50 vuotiaita pariskuntia (lapsettomia ja lapsellisia), meininki oli rentoa ja humalan taso sellainen, että kaikki puheenaiheet koluttiin läpi ja porukka uskalsi puhua suoraan, eikä estoillut. Eräs vieras heitti ilmoille toteamuksen että sen jälkeen kun hänen vaimonsa oli hänelle pari lasta synnyttänyt, häntä kiehtoivat ja kiinnostivat noin yleisesti (sitten eron jälkeen) synnyttämättömät naiset. Tästä keskustelu sitten repesi ja melko yleinen linja tuntui olevan se, että lapsettomat naiset (ja miehetkin) olivat kiinnostavimpia kumppaniehdokkaita ja jollain tavalla kiehtoivat eniten itse lapsiperheen arjen kokeineita miekkosia ja naikkosia. Mitä sinä olet mieltä?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:19"]

Kyllä.. Itelläkin lähti muija vaihtoon lapsen sntymän jälkeen. Päivitin nuorenpaan.

[/quote]

Hienosti tehty, olet oikein Vuoden Isä. Muistathan liittyä Isät lasten asialla -ryhmään ja muiden kaltaistesi joukosa ulvoa, kuinka Suomessa ei miehillä ole mitään oikeuksia, pelkkiä velvollisuuksia.

t. kaltaisesi miehen läheisesti tunteva

[/quote]

Ihan itkettää tuon miehen puolesta.

Vierailija
62/67 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MitäsMitäsMitäs? Onko nää nyt samoja miehiä jotka rakastuu ihmiseen, eikä ulkokuoreen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos olisin plösö yh, mutta voittaisin lotossa?

Vierailija
64/67 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:26"]

Miehet ovat itsekkäitä. Myös lapsettomat naiset ovat usein itsekkäitä. Hehän sopivat hyvin toisilleen. Mitäs me lempeät äidit.

[/quote]

Kiva oletus yksilöstä vain lapsettomuuden takia. Kaikki lapsettomat eivät ole tehneet valintaa, vaan elämä on siihen tilanteeseen johtanut erinäisistä syistä johtuen.

Vierailija
65/67 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori ja lapseton, en olisi halunnut miestä jolla jo on lapsia, koska halusin kokea sen perhe-elämän itse yhdessä mieheni kanssa ensimmäistä kertaa. MUTTA, minusta miehet ainakin muuttuvat paljon parempaan suuntaan saatuaan lapsia. Ei tietenkään mitkään kusipäät, ne ei muutu ikinä, mutta siis tavismies muuttuu kyllä parempaan suuntaan. Moni tuttavamies on vaikuttanut koppavalle ja itsekeskeiselle, sitten kun näkee ne miehet lapsiensa kanssa niin se kaikki omahyväisyys on poissa ja miehet ovat todella omistautuneita lapsilleen. En oikein ymmärrä mistä "arvosta" on kyse kun näistä asioista puhutaan. Myös naiset ovat lapsen saatuaan muuttuneet mielestäni parempaan suuntaan, ehkä siksi että itse pidän perinteisiä arvoja kunniassa ja joku lapseton, baarissa juokseva 35v nainen ei mielestäni ole mikään saavutus tai tavoiteltava asia kun taas perheen perustaminen ja lasten kasvattaminen on sitä omaa pientä elämää suurempi asia.

Vierailija
66/67 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet ovat itsekkäitä. Myös lapsettomat naiset ovat usein itsekkäitä. Hehän sopivat hyvin toisilleen. Mitäs me lempeät äidit." - Ja nykybiologian aikana miestä ei nykyään tarvittane lainkaan siihen, että nainen voi saada lapsen ja olla se lempeä äiti. Mutta, mutta tähän laskeeko naisen arvo synnyttämisen jälkeen. - Niin ei kai siihen ole yhtä oikeaa vastausta. Omasta mielestäni se, että ryhtyisin seurustelemaan yksinhuoltajan (tms) kanssa olisi haaste jo siksi, että siinä joutuisi vähintään tutustumaan kahteen eri yksilöön joiden molempien tarpeet tulis minunkini huomioida. - Jos nainen olisi lapseton olisimme vapaampia; vaikka muuttamaan toiselle puolelle maapalloa ilman, että meidän tarvitsisi ajatella lasta ja hänen oikeuksiaan. - Puhumattakaan monista pienemmistä arjensujumisen kannalta ratkaisevasta kysymyksestä.

Vierailija
67/67 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:27"]

Toisen äijän lapset eivät minun kattoni alle tule. Voin kyllä olla seksisuhteessa ja jopa jonkinlaisessa kevyemmässä parisuhteessa lapsia hankkineen naisen kanssa, mutta perhettä tai yhteistä kotia en perusta missään tapauksessa. Muutoin olen hyvin avoin ja ennakkoluuloton kumppaneiden suhteen, mutta käenpojissa menee raja.

[/quote]

Ja sulla kuitenkin on omia lapsia, eikö niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan