Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi, jotkut naiset rupsahtaa?

Vierailija
23.08.2015 |

Jo 25 - 30 -vuotiaina? Puksauttavat pari lasta ja sen jälkeen plösöytyvät

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole lapsia mutta voisin kuvitella että lasten saannin myötä elämässä on tärkempääkin kuin treenaus ja tiukassa kunnossa pysyminen. Miksi kaikkien edes pitäisi olla hoikkia? Eikö se ole tärkeintä että ihminen tuntee olonsa mukavaksi omassa kehossaan, oli se sitten hoikka tai ei niin hoikka? Itse tykkään pitää huolta ulkonäöstäni, mutta en kummastele jos joku ei sitä pidä niin tärkeänä. Ihmisiä on erilaisia ja jokaisella on erilainen näkemys siitä, mikä on tärkeää ja mikä ei. Sen sijaan jos se "rupsahtaminen" aiheuttaa ihmisessä katkeruutta ja vaikuttaa elämään negatiivisesti niin toki asialle kannattaa jotain tehdä.

Vierailija
42/46 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:09"]Ja jotkut ei. Mitähän ne, jotka ei rupsahda tekee toisin?
[/quote]
Ne ei selittele vaan tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein huomannut että monet naiset, jotka ns. kypsyivät nopeasti/ensimmäisenö teininä myös rupsahtahtavat äkkiä.

Vierailija
44/46 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisi on muuten täyttä asiaa, mutta valitettavasti minun on vaihdettava ap tuo sinun ikähaarukkasi 20-25 vuoteen. Aivan liian moni nainen rupsahtaa jo tuossa 20-25 vuoden iässä. Lopettavat ulkonäöstään huolehtimisen täysin kokonaan, siis todellakin täysin kokonaan, muuttavat tyylinsä tätimäiseksi, muuttuvat luonteeltaakin, tulevat suu ja naama kurtussa kulkeviksi, iloisuutta ja nuoruuden hehkeyttä ei enää löydy.

Surullista, milloin nuorista naisista tuli tällaisia?

Vierailija
45/46 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:50"]

Viestisi on muuten täyttä asiaa, mutta valitettavasti minun on vaihdettava ap tuo sinun ikähaarukkasi 20-25 vuoteen. Aivan liian moni nainen rupsahtaa jo tuossa 20-25 vuoden iässä. Lopettavat ulkonäöstään huolehtimisen täysin kokonaan, siis todellakin täysin kokonaan, muuttavat tyylinsä tätimäiseksi, muuttuvat luonteeltaakin, tulevat suu ja naama kurtussa kulkeviksi, iloisuutta ja nuoruuden hehkeyttä ei enää löydy.

Surullista, milloin nuorista naisista tuli tällaisia?

[/quote]Ehkäpä syy on teissä miehissä? Olettamuksenne tuntuu olevan että naisten tarvitsee mielyttää teitä joka käänteessä. Ei se niin mene.

Vierailija
46/46 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:36"]Mun kaveri on lihonut, vaikka ei ole edes lapsia, 26v hän. Itse samanikäinen mutta hoikka enkä ymmärrä tuota suurta ylipainoa.
[/quote]

Niin, maailma on tosiaan täynnä ihmeellisiä asioita.
[/quote]

Kuten että,
Mun kakka ei kellu oikeastaan sittenkään º ロ º

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi