Miksi, jotkut naiset rupsahtaa?
Jo 25 - 30 -vuotiaina? Puksauttavat pari lasta ja sen jälkeen plösöytyvät
Kommentit (46)
Koska niillä on liian kiire lasten ja töiden kanssa eikä niiden miehet osallistu kotitöihin ja lastenhoitoon.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:52"]Koska niillä on liian kiire lasten ja töiden kanssa eikä niiden miehet osallistu kotitöihin ja lastenhoitoon.
[/quote]
Syöminen?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:54"]Nicken äänellä - Ihan oma syy.
[/quote]
Nicke should know
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:54"]Nicken äänellä - Ihan oma syy.
[/quote]
Nicke should know
[/quote]
Reps:)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:54"]Nicken äänellä - Ihan oma syy.
[/quote]
Nicke should know
[/quote]
Noh noh!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:34"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:31"]Miksi toisten vaimojen ulkonäkö vaivaa sinua? [/quote] Vastaatko kysymyksiin aina vastakysymyksillä kun kysymys ei miellytä sua? [/quote]Kun mun mielestä asia ei kuulu ap:lle mitenkään. Edes siksi että siitä saa keskusteluaiheen. Ap. haluaa aiheuttaa vai pahaa verta tällä palstalla. Ja tulitko ohiksena vain jankkaamaan? [/quote] Onneksi sinä et päätä siitä mistä keskustellaan. Ihme tyyppi olet
[/quote]Ap. halusi provosoida ja mä provosoiduin. Miksi minun mielipiteeni olisi jotenkin vähäarvoisempi? Joku päivä säkin rupsahdat ja varmaan mukava kun siitä puhutaan.
Minä olen rupsahtanut kyllä lapsen saannin myötä. Raskaus ja valvotut yöt ja oman ajan puute ovat vaan tehneet tehtävänsä. Pari vuotta sitten olin vielä aika hehkeä, mutta nyt just biitsillä mietin katsoessani säärissä näkyviä pullottavia suonia, että olenpas muuttunut. Ja oma rupsahtaminen ei ole plösöyttä (päinvastoin olen imetyksen jälkeen liian laiha), vaan harmaita hiuksia, ryppyjä, suonikohjuja, raskausarpia ja jotenkin sen nuoruuden hehkun katoamista.
Noh, elämä on. Ehkä tää vähän paranee kun lapsi kasvaa ja jää aikaa huokaistakin ja esim. katsoa peiliin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:31"]Miksi toisten vaimojen ulkonäkö vaivaa sinua?
[/quote]
Miksi täällä ei saa keskustella mistä aiheesta haluaa?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:30"]
Itsekkin olen huomannut. Mutta yleensä ku pari lasta on pyöräytetty raskauskilot jäävät. Itse olen synnyttänyt 3 lasta ja olen hyvässä kunnossa koska otin heti itseäni niskasta kiinni. 165/50 N
[/quote]
Ei tossa aloituksessa varmaan pelkästä painosta ollut kyse, mut kiva et sulla on jotain, jolla ylpeillä.
Ja jotkut ei. Mitähän ne, jotka ei rupsahda tekee toisin?
Riippuu naisen syntyperästäkin.
Kuten naapurin Pavel sen sanoi:
“Emancipation and sexual maturity come earlier in the Caucasus, let's not be hypocritical. There are places where women are already shriveled by the age of 27, and look about 50 to us,” Astakhov told Russian News Service radio on Thursday.
Tosielämän Bondilla on varaa sanoa:
http://www.film.ru/sites/default/files/photos/483/49.jpg
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:31"]Miksi toisten vaimojen ulkonäkö vaivaa sinua? [/quote] Miksi täällä ei saa keskustella mistä aiheesta haluaa?
[/quote]Keskustelisit sitten aiheesta etkä jankkais mun kanssa. Mutta kun sulla on vissiin vaikeuksia pysyä aiheessa. Jotain on kyllä päässä vikaa, kun tuntemattoman läskit kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:13"]Ap, hanki elämä :)
[/quote]
Ja opettele kirjoittamaan.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:31"]Miksi toisten vaimojen ulkonäkö vaivaa sinua? [/quote] Niiden miehet tulee jättämään ne jossain vaiheessa
[/quote]
No ei tule, kun ei ole parempaa missään muualla. Nykyään ne todella hyvännäköiset lyövät hynttyynsä yhteen toisten samanlaisten kanssa Paljon on läsähtäneitä versioita ja ns. "taviksia" aika vähän. Eli ei ole varaa valita. Jo nuoret on usein tuhdissa kunnossa eikä tilanne parane kun ikää tulee.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:13"]Ap, hanki elämä :)
[/quote]
Söpöä.
Liikaa mässyä ja suklaata. Liian vähän liikuntaa. Liikaa kaloreita kulutukseen nähden.
Läski on ikuista