Jatkuva valehtelu deittimaailmassa
Kuvio menee usein kutakuinkin näin. Etsin selkeästi seuraa sitä silmällä pitäen että etsin parisuhdetta. Ei sillä että suhteeseen tulisi maanisesti pyrkiä, mutta en minä siellä deittisivulla nyt huvikseenkaan pyöri. Kun jonkun kanssa alan viestittelemään niin aika pian tuon tämän asian esille ja kysyn toiselta mitä hän etsii. No tässä kohtaa miehet selittää miten kaikki on heillä elämässä tyyliin hyvin ja ihan tosimielellä ollaan liikenteessä juu…
Sit treffaillaan. Ekat treffit, toiset ja kolmannetkin jos kaikki menee kivasti. Voidaan puhuakin jossain kohtaa jo jotain tulevaisuudenhaaveita jotka tuntuu menevän yksiin…
No sitten. Pari kuukautta eteenpäin, itse alkaa jo vähän ihastua ja olla fiilistä et ehkä nyt osu kohdilleen <3 Niin sit mies hyvin tyypillisesti yhtäkkiä pudottaa tekstarilla jonkun pommin. Esim. “Oon tosi masentunut enkä tiedä oonko nyt valmis mihinkään vakavaan” (herra jonka deittiprofiilissa lukee että tosimielellä liikkeessä ja diipadaapa). Tai sit jostain takavasurista ilmestyy eksän haamu ja taas ei ollakkaan valmiita suhteeseen (pahimmassa tapauksessa sen eksän kanssa vielä asutaankin)
En vaan ymmärrä miksi pitää esittää ja valehdella hakevansa samaa kuin minä, jos todellisuudessa näin ei ole? Onko ihmiset oikeasti näin hiton itsekeskeisiä ja itsekkäitä nykyään, ei yhtään väliä vaikka valehtelis silmät ja suut täyteen toiselle?
Kommentit (37)
Kyllä mä ainakin mahdollisimman nopeasti selvittäisin sen ettei asu eksänsä tai "eksänsä" kanssa. Ettei tule sellaista ylläriä parin kuukauden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha kunnon masiskortti, minäkin olen monesti käyttänyt kun ei nyt vaan neito sytyttänytkään odottelusta huolimatta niinkuin olisi toivonut. Joskus saatan olla jopa exästä vielä vähän traumaantunut.
Tai sit voisit vaan kasvattaa munat ja kertoa totuuden. Vai luuletko että joku neito menee täysin säpäleiksi siitä että sä et haluakaan leikkiä just hänen kanssa? Tuskin.
Kasvattaa munat? Pitääkö naisenkin kasvattaa munat vai onko se vaan miesten juttu kun pitäisi olla Mies? Kun nääs naisetkaan harvemmin mitään totuuksia kertovat. Mutta naisethan eivät voi kasvattaa munia, joten se on naisille ihan ookoo? Vai pitääkö naisten kasvattaa jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi kerran suunnilleen noin. Jälkeenpäin tuli juteltua sen miehen kanssa muutamaan otteeseen vielä pitkään puhelimessa ja hän lopulta selitti minulle miksi valehteli. Hän sanoi, että ns. hyvät naiset (eli fiksut ja kivat) etsii käytännössä aina vain parisuhdetta ja vakiintumista. Hän ei kuitenkaan halua vakiintua kenenkään kanssa, koska haluaa asua yksin, lapset ei kiinnosta eikä halua joutua tilivelvolluseksi menoistaan. Jos mies haluaa hyvän naisen seuraa ja tapailua, niin on pakko valehdella haluavansa parisuhteen ja ehkä lapsiakin. Jos sanoisi totuuden niin ei koskaan saisi hyvältä naiselta useita treffejä ja seurustelua / seurustelun kaltaista tapailua. Moniongelmaiset tai muuten huonot naiset taas ei kiinnosta.
No just. Mies katsoo olevansa oikeutettu saamaan hyvän naisen seuraa ja että hänellä on oikeus kohdella hyvää naista huonosti saadakseen haluamansa. Seurauksista viis. Sitten kun hyvä nainen kohtaa elämässään useamman tuollaisen keppostelijan, niin hyvä nainen ei haluakaan enää tavata ketään. Hyvä nainen jää yksin ja sitten jää hyvä mieskin, jos sellaisia edes on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha kunnon masiskortti, minäkin olen monesti käyttänyt kun ei nyt vaan neito sytyttänytkään odottelusta huolimatta niinkuin olisi toivonut. Joskus saatan olla jopa exästä vielä vähän traumaantunut.
Tai sit voisit vaan kasvattaa munat ja kertoa totuuden. Vai luuletko että joku neito menee täysin säpäleiksi siitä että sä et haluakaan leikkiä just hänen kanssa? Tuskin.
Kasvattaa munat? Pitääkö naisenkin kasvattaa munat vai onko se vaan miesten juttu kun pitäisi olla Mies? Kun nääs naisetkaan harvemmin mitään totuuksia kertovat. Mutta naisethan eivät voi kasvattaa munia, joten se on naisille ihan ookoo? Vai pitääkö naisten kasvattaa jotain muuta?
Itsellä on naisena sen verran munaa ettei tartte valehdella tai esittää kelleen mitään. Ei oli mies sitten “ylempi” tai “alempi”tasoinen. Ei vaikka mua on kohdeltu välillä ihan p*skasti. Itse pyrin kohtelemaan kaikkia hyvin ja reilusti enkä anna toisen tahallaan ymmärtää jotain väärin vain siksi että se esim. hyväilis mun itsetuntoa. Ja jos tapaillaan ja sit tulee olo ettei tää toimi niin otan sen reilusti puheeksi ja kahden kesken. Enkä lähettele tekstarina jotain sepitettyjä tarinoita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli neljä vuotta edellisen suhteen jälkeen tuota. Miehiä tuli ja meni, lyhyitä tapailuja tao lopulta vain seksisuhteita. Kyllä tuntui jo siltä että tekee mieli luovuttaa.
Sitten tuli vastaan nykyinen mieheni ja yhtäkkiä hän oli se joka piti yhteyttä alusta asti tiiviisti. Parin kuukauden kohdalla soitteli jo päivittäin. Nyt alle vuosi tapaamisesta on puhunut yhteenmuutosta ja naimisiinmenosta. Kertonut myös rakastavansa ja että olen hänelle täydellinen.
Eli ei se ap auta kun deittailla ja odottaa sitä tyyppiä joka hullaantuu yhtä paljon sinusta kuin sinä hänestä. Kyllä sen yleensä jo jotenkin näkee ja aistii alussa.
Ihanaa, mies numero 215 oli Se Oikea!
Totuus pitää osata kertoa. Mielestäni se on vähintä mitä voi tehdä, että jää kummallekin hyvä maku suuhun. Tuskin kukaan itsekään itselleen toivoo mitään valehtelua ja pelaamista selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on naisena sen verran munaa ettei tartte valehdella tai esittää kelleen mitään. Ei oli mies sitten “ylempi” tai “alempi”tasoinen. Ei vaikka mua on kohdeltu välillä ihan p*skasti. Itse pyrin kohtelemaan kaikkia hyvin ja reilusti enkä anna toisen tahallaan ymmärtää jotain väärin vain siksi että se esim. hyväilis mun itsetuntoa. Ja jos tapaillaan ja sit tulee olo ettei tää toimi niin otan sen reilusti puheeksi ja kahden kesken. Enkä lähettele tekstarina jotain sepitettyjä tarinoita. Ap
Taas nuo munat. Koette itsenne siis miehiksi, vaikka olette naisia? Vai onko tämä nyt tällainen vanhanaikainen seksistinen juttu jota voi naiset heittää miehuutta mollatakseen. Miksette voi käyttää esimerkiksi sanaa "rohkea", vaan pitää niinsanotusti päästä potkimaan miestä munille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä teidät että sepitettyjä? Voi no totta myös olla paitsi tuo jos asuu toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä teidät että sepitettyjä? Voi no totta myös olla paitsi tuo jos asuu toisen kanssa.
No vastasin tälle sankarille joka itse täällä kertoi että sepittää naisille tarinan omasta masennuksesta jotta ei tarttis kertoa totuutta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vastasin tälle sankarille joka itse täällä kertoi että sepittää naisille tarinan omasta masennuksesta jotta ei tarttis kertoa totuutta. Ap
Tuolla ylemmissä lainauksissa:
**
Just kuin mun munaton ja häiriintynyt eksä. Täysin kyvytön mihinkään oikeaan ja pysyvään ihmissuhteeseen. Odottaa, että joku täydellinen suhde tippuu sen syliin taivaasta eikä sen eteen tarvi tehdä mitään. Sitten alkaa vetäytyä ja selittelee jotain masennusta ja lopulta katoaa kokonaan. Vain palatakseen taas jossain vaiheessa kokeilemana kepillä jäätä. Kuinkahan tyhminä miehet naisia oikein pitää!?
Muiden ihmisten käyttäminen hyväksi tahallaan huijaamalla (kuten edellä mainittu mies, joka haluaa deittailla "hyviä" naisia, mutta ei kerro ettei ole vakavissaan) on väärin. Sen sijaan jokaisella on oikeus huomata jossain vaiheessa tapailua, että homma ei toimikaan omalla kohdalla, ja päättää tapailu. Jotkut kertoo valkoisia valheita siinä vaiheessa, mutta pääasia on kuitenkin se, että henkilö ei halua jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole välttämättä valehtelua. Hän vaan huomaa jossain vaiheessa, että se mitä hän etsii et ole sinä. Voi hän silti haluta vakavaa jonkun toisen kanssa.
Tämä juuri. Kaikki eivät ymmärrä että nettideitti ei ole nettikauppa. Sieltä ei voi tilata haluamaansa ja sitten reklamoida. Vastapuoli on ihminen jolla on ihmisen tunteet ja oma tahto. Suurin osa ymmärtää sen, osa katkeroituu.
Itse ole jo elämänkokemusta omaavana naisena tullut siihen tulokseen, että miesten elämän johtava voima on sukuvietti. Me naiset ei ymmärretä miten määräävä tekijä sukuvietti eli panetus on miehille. Ihan todella fiksutkin miehet voivat olla täysin kikkelinsä vietävissä.
Kun mies oikeasti kohtaa sellaisen naisen, jonka kanssa haluaa seksiä vimmatusti ja jatkuvasti niin siinä ei haittaa kivet eikä männynkävyt eikä mahdolliset jo olemassa olevat lapset tai vaimo tai mikään muukaan. Mies voi mennä ns. sekaisin siitä naisesta.
Jos miehellä taas ei niin sanotusti kolahda niin hän voi hyvin tapailla kivoja naisia, puhua ja lupailla vähän mitä sattuu ihan vaan seksiä saadakseen.
Mitä enemmän miehellä on testosteronia sitä vähemmän taas on kykyä empatiaan. Nämä sankarit ovat juuri niitä taitavia pujottelijoita deittimaailmassa. Löytävät aina uuden hyysäävän naisen jolta saa tarpeen mukaan läheisyyttä, murkinapalveluita ja peitonheilutusaikaa. Sitten kun löytyy uusi kiinnostavampi niin edellinen heitetään kelkasta pois kesken kovan vauhdin. Ja ei, niiden omatunto ei kolkuta.
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä? No minä voin valaista asiaa: seksi.
En ymmärrä. Jos hakee seksiä, voi sanoa että hakee seksiä!!
Eri
Vierailija kirjoitti:
No minä voin valaista asiaa: seksi.
En ymmärrä. Jos hakee seksiä, voi sanoa että hakee seksiä!!
Eri
Mutta jos olet rehellinen, niin et saa sitä mitä oikeasti haet. Siksi miehet valehtelee.
Tosi törkeää. Sama kuin se, että roikotetaan ja hävitään kuin pieru saharaan. Swllaiswn ovikelloa itse menen soittamaan ja kysyn mikä hitto vaivaa. Vaikka olis jo uusi seuralainen kotona🤣