Menee hermot mieheen!
Ollaan niin täysissä riidoissa.Eilen oltiin puistopiknikissä jossa oli esiintyjä.N.puoli tuntia ennen esitystä ,Istui tuolilleni nostaen hiukan hametta ylös ja se syy miksi jouduttiin lähtemään kotiin.Miehen mukaan esitin "värkkiäni" Olen aivan ulalla.Otin äsken lasin valkoviiniä ja menin ulos sitä juomaan ja nyt olen alkoholisti,mies 49 ja minä 32. Mitä tekisitte? Mies pilaa kaikki mun vapaapäivät.
Kommentit (6)
Tarkoitin tuolla,että istuin tuolilleni ja hameeni oli liian lyhyt mieheni mielestä.
Ei yksi viinilasi ole dokaamista.
ap
Miehellä vaihdevuodet, pelko mieskunnosta ja omasta riittämättömyydestä. Tulee esiin ylettömänä mustasukkaisuutena. Toinen vaihtoehto on että hän on löytänyt toisen ja nyt pitäis saada susta ero, siksi hän kehittää kaikesta riidan. Silloin voi erota huoletta, koska sun kanssasi on niin mahdotonta elää.
Ei halua erota vaikka olen ehdottanut sitä jo n.vuoden verran.Tänään kyllä sanoin riidan aikana että ollaan viimeksi harrastettu seksiä 2014 lokakuussa,mies ei vastannut siihen mitään.Olen kuitenkin kaunis ja hoikka nainen,hoito-alalla työskentelen.
ap
Kokemuksesta sanon ettei tuo tuosta parane, päinvastoin. Haluatko ihan oikeasti viettää loppuelämäsi narsistiääliön kanssa? Tuohon ei auta että ei ota sitä viinilasillista sunnuntaina tai alkaa käyttämään kaapuja, tuollainen keksii aina syyn ja se syy on aina sinussa.
Vähentäisin dokaamista sunnuntaisin.