Teini haluaa ottaa nenärenkaan
Ei usko kieltoja tai uhkauksia vaan sanoo sitten laittavansa kavereiden kanssa itse jos en anna lupaa. Mikään kiristyskeino ei tunnu auttavan, ehti jo aikaisemmin ilman lupaa värjäämään hiuksensakin vaikka menettikin puhelimensa siitä syystä. Alkaa keinot olla vähissä, millä ihmeellä estän laittamasta itse sehän voi tulehtua vaikka kuinka pahasti ja naama pilalla loppuelämän..
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:36"]
Hah, ehkä teinillesi tekee hyvää se että ystävä tekee sen. Sattuu ihan varmasti ja lopputulemana hyvässä lykyssä verenmyrkytys. Mutta ehkäpä näin elämä opettaisi jotain. Ihminen jolla on nenärengas näyttää sonnilta.
[/quote]
Heh, sonnilta. Aika huono näkö pitää olla jos nämä kaksi näyttävät samalta;
http://rejects.com.mt/wp-content/uploads/2013/10/septum.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Full_Blood_Wagyu_Bull_in_Chile.jpg
Bye bye kesätyöpaikat ja myöhemmin työpaikat.
Minulla on ollut nenälävistys kaksi kertaa sekä teininä huulilävistys. Arpia ei edes näy tai jos näkyy niin kovin tarkkaan saa kyllä tiirata, että huomaisi.
Vie se lävistäjälle ja mene mukaan kuuntelemaan hoito-ohjeet, jos et halua lapsesi pilaavan naamaansa! Jos kapinoiva teini saa jotain päähänsä, se kans toteutetaan hinnalla (ja olosuhteilla) millä hyvänsä
Heippa ap. Sanoisin että valitse taistelusi. Onko tämä sen arvoinen asia, pieni rengas nenänpielessä? Vaikka ymmärrän ettei se sinua miellytäkään. Kun teini ottaa sen pois, kunhan on tehty hygienisesti ammattilaisella, todennäköisyys on että arpi on huomaamattoman pieni. Toivottavasti saatte asian ratkaistua rakentavalla tavalla. Mene vaikka itse mukaan kun se laitetaan.
Anna ottaa, omapahan on nenänsä. Ehdottomasti ammattilaisen luo! Voit tietysti yrittää tehdä jonkun sopimuksen esim maksaa lävistyksen itse ja saa ottaa alaikäisenä vain yhden. Harvan teini-ikäisen näkemykset ulkonäön ja estetiikan suhteen vastaavat vanhempien mieltymyksiä. Tässä on sinulle hyvä mahdollisuus yrittää ymmärtää teiniä ja muodostaa parempaa suhdetta teinin kanssa. Iloitse itse siitä että nenäkoru on yksi "helpoimmista" lävistyksistä. Septumin arpi jää näkymättömiin ja tarvittaessa on mahdollista pitää häivekorua. Sivussa puolestaan voi välillä pitää myös pientä nappia ja arpi on tyypillsesti hyvin pieni vrt esim kulma/poski. Tsemppiä!
Älä anna ottaa lävistyksiä, pilaa teinin elämän, vaikkei sitä itse ymmärrä. Yksikään "tavallinen" poika ei ole kiinnostunut lävistyksellisitä tytöistä, nenärengas on niistä vielä pahin. Tästä keskusteltiin kaveriporukan kanssa ja kaikki olivat samaa mieltä. T:mies
Nenänsiipi voi myös halvaantua jos itse laittaa! Kokemuksesta sanon. Itse laitettu koru yli 10v sitten. Ei tulehduksia tai muita ongelmia, mutta puoli nokkaa ei liiku!
Hyi vittu.