Teini haluaa ottaa nenärenkaan
Ei usko kieltoja tai uhkauksia vaan sanoo sitten laittavansa kavereiden kanssa itse jos en anna lupaa. Mikään kiristyskeino ei tunnu auttavan, ehti jo aikaisemmin ilman lupaa värjäämään hiuksensakin vaikka menettikin puhelimensa siitä syystä. Alkaa keinot olla vähissä, millä ihmeellä estän laittamasta itse sehän voi tulehtua vaikka kuinka pahasti ja naama pilalla loppuelämän..
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:17"]
Älä anna ottaa lävistyksiä, pilaa teinin elämän, vaikkei sitä itse ymmärrä. Yksikään "tavallinen" poika ei ole kiinnostunut lävistyksellisitä tytöistä, nenärengas on niistä vielä pahin. Tästä keskusteltiin kaveriporukan kanssa ja kaikki olivat samaa mieltä. T:mies
[/quote]
Lävistykset tekevät tytöstä mielenkiintoisen. Kavereiden kanssa puhuttiin ja kaikki olivat samaa mieltä. :)
T: nuori, "tavallinen" mies.
[/quote]
Immenkalvon lävistys varmaan tekeekin...
Minäkin laitoin aikanaan vaikka en lupaa saanut.
Hakaneulalla huulikorun, nyt on herneen kokoinen pallo huulen sisässä arpikudosta.
Tuskin olisi käynyt niin jos olisi ammattilainen laittanut ja oikeilla välineillä.
Itsellä ollut nenä koru myös,muistona pikkiriikkinen arpi nenässä.
Se laitettiin liikkeessä.
Senkus ottaa. Eihän se 'pilaa naamaa loppuelämää'. Arpi tietysti voi jäädä mutta se on sitten teinisi oma asia.
Älä riiheä turhasta.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:01"]
Senkus ottaa. Eihän se 'pilaa naamaa loppuelämää'. Arpi tietysti voi jäädä mutta se on sitten teinisi oma asia. Älä riiheä turhasta.
[/quote]
Minun mielestäni se on törkeän näköinen
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:01"]
Senkus ottaa. Eihän se 'pilaa naamaa loppuelämää'. Arpi tietysti voi jäädä mutta se on sitten teinisi oma asia. Älä riiheä turhasta.
[/quote]
Minun mielestäni se on törkeän näköinen
[/quote]
No voi kyynel. Onneksi teinisi onkin laittamassa lävistystä omaan naamaansa, eikä sinun. Kannattaisi muuten ihan suosiolla antaa mennä ammattilävistäjälle, ne tietävät mitä tekevät ja tulehdusriski on lähes olematon.
Itse haluaisin napakorun, mutta äiti pistää kovasti vastaan. Olen 16v.
Tarviiko siihen vanhempien "suostumuksen" tms. koska olen alaikäinen?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:12"]
Itse haluaisin napakorun, mutta äiti pistää kovasti vastaan. Olen 16v. Tarviiko siihen vanhempien "suostumuksen" tms. koska olen alaikäinen?
[/quote]
ylensä pitää olla alaikäisen vanhemmilta suostumus ainakin näissä kunnon paikoissa
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:12"]
Itse haluaisin napakorun, mutta äiti pistää kovasti vastaan. Olen 16v. Tarviiko siihen vanhempien "suostumuksen" tms. koska olen alaikäinen?
[/quote]
16-vuotias ei muistaakseni yleensä tarvitse, mutta alle 15-vuotias tarvitsee. Kannattaa tutustua lävistysliikkeiden nettisivuihin, siellä on yleensä mainintaa ikärajoista.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:12"]
[/quote]
ylensä pitää olla alaikäisen vanhemmilta suostumus ainakin näissä kunnon paikoissa
[/quote]
Sitä mietinkin, haluaisin juurikin "kunnon" paikkaan. Haluan välttää mahd. riskit tulehtumiseen ja eoäonnistumiseen.
Olen itse teini ja en voi käsittää sitä, rautaa raatteentielle.. ei kun naamaan. Noh, eipä ole minun asia pätkääkään.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:22"]
Olen itse teini ja en voi käsittää sitä, rautaa raatteentielle.. ei kun naamaan. Noh, eipä ole minun asia pätkääkään.
[/quote]
Ne korut ovat yleensä kirurginterästä, titaania tai muovia. Ei suinkaan rautaa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:25"]
Lävärit ovat naurettavia.
[/quote]
Ovatko perus karvannipukkakorviksetkin naurettavia? Nekin ovat lävistyksiä, vaikka ihmiset eivät yleensä sellaisiksi niitä ajattele.
Vinkki: jos laitat vastaan, ottaa varmasti tai kaveri laittaa hakaneulalla. Suosittelen keskustelua haitoista ja vastuullisesta hoidosta. Pyydä teiniäsi vaikka tekemään esitelmä aiheesta PowerPointilla. Etsi tietoja aiheesta (selaimen saa yksityiseen / private browsing - tilaan, jos pelkäät jäävesi teinille kiinni).
[quote author="shatteredK" time="23.08.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:22"]
[/quote]
Ne korut ovat yleensä kirurginterästä, titaania tai muovia. Ei suinkaan rautaa.
[/quote]
Titaania käytetään ensikoruissa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:25"]
Lävärit ovat naurettavia.
[/quote]
Ovatko perus karvannipukkakorviksetkin naurettavia? Nekin ovat lävistyksiä, vaikka ihmiset eivät yleensä sellaisiksi niitä ajattele.
[/quote]On.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:30"]
[quote author="shatteredK" time="23.08.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:22"] Olen itse teini ja en voi käsittää sitä, rautaa raatteentielle.. ei kun naamaan. Noh, eipä ole minun asia pätkääkään. [/quote] Ne korut ovat yleensä kirurginterästä, titaania tai muovia. Ei suinkaan rautaa. [/quote] Titaania käytetään ensikoruissa.
[/quote]
Ensikorutkin ovat koruja.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:59"]
Ei usko kieltoja tai uhkauksia vaan sanoo sitten laittavansa kavereiden kanssa itse jos en anna lupaa. Mikään kiristyskeino ei tunnu auttavan, ehti jo aikaisemmin ilman lupaa värjäämään hiuksensakin vaikka menettikin puhelimensa siitä syystä. Alkaa keinot olla vähissä, millä ihmeellä estän laittamasta itse sehän voi tulehtua vaikka kuinka pahasti ja naama pilalla loppuelämän..
[/quote]
Kokeile tätä. Lävistys on ruma ja mauton mutta sopii sulle. Joko toimii tai sitten ei. Toinen keino mikä saattaa tehota on että sanot ottavasi saman. Siinä on kyllä pieni riski mutta teinit ei yleensä kestä sitä kun alkaa matkia niitä.
Hah, ehkä teinillesi tekee hyvää se että ystävä tekee sen. Sattuu ihan varmasti ja lopputulemana hyvässä lykyssä verenmyrkytys. Mutta ehkäpä näin elämä opettaisi jotain.
Ihminen jolla on nenärengas näyttää sonnilta.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:17"]
Älä anna ottaa lävistyksiä, pilaa teinin elämän, vaikkei sitä itse ymmärrä. Yksikään "tavallinen" poika ei ole kiinnostunut lävistyksellisitä tytöistä, nenärengas on niistä vielä pahin. Tästä keskusteltiin kaveriporukan kanssa ja kaikki olivat samaa mieltä. T:mies
[/quote]
Lävistykset tekevät tytöstä mielenkiintoisen. Kavereiden kanssa puhuttiin ja kaikki olivat samaa mieltä. :)
T: nuori, "tavallinen" mies.