Miksi ette käytä korkokenkiä arkipukeutumisessa?
Olisi ilo silmälle jos naiset käyttäisivät enemmän korkokenkiä ja tiukkoja vaatteita pukeutumisessa eikä tyytyisi mihinkään tylsään lumppulinjaan. Nykysuomessa miehet pukeutuvat paljon naisia paremmin, vaikka lähtökohdat ovat huonommat.
Kommentit (281)
Haluan pystyä juoksemaan karkuun nopeammin:)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:36"]Olen karjatilan emäntä. [/quote] Suuri osa muistakin suomalaisista naisista näyttää olevan - ilman karjaa tosin.
[/quote]
Tuo on henkistä velttoutta, ei panosteta ulkonäköön. Luulevatko nämä sotkupirkot, että mies ei katselisi niitä paremmin puettuja ja viehättävämpiä naisen näköisiä naisia, ei miehen oloista rotiskoa.
[/quote]
Ja tässä mennään sen oletusarvon perässä, että naiset hinkuvat sitä miesten tuijotusta. Totta helevatassa pitää pistää tissitopit, minishortsit ja korkkarit, kunnon meikit ja bombshellit ihan vaan kun käy alakerran siwasta hakemassa sen unohtuneen maitotölkin. Itseäänhän siinä esitellään, se on niin ihanaa kun keski-ikäinen kaljamaha läähättelee runkkausfantasioitaan vieressä, se on se naisen elämän huippukohta.
[/quote]Miesvihaa.
[/quote]
Ei, vaan idioottivihaa. Pidän kyllä Oikeista Miehistä erittäin paljon.
Miksi käyttäisin vain joidenkin tuntemattomien miesten silmäniloksi? Korkokengät ovat epämukavat, aiheuttavat vaivaisenluita ja akillesjänneongelmia eivätkä tuo ainakaan minulle mitään lisäarvoa arjessa.
Koska sitten olisin miestäni pidempi enkä halua olla niin. Myöskin korkokengät alkaa sattua päkiöihin ja äidilläni sekä hänen äidillään on molemmilta leikattu vaivasenluut, jotka ovat pahentuneet nuoruusiässä liian kapeakärkisiä korkokenkiä käyttäessä, joten jätän ne ihan suosiolla juhlatilaisuuksiin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:56"]Olisi ilo silmälle jos naiset käyttäisivät enemmän korkokenkiä ja tiukkoja vaatteita pukeutumisessa eikä tyytyisi mihinkään tylsään lumppulinjaan. Nykysuomessa miehet pukeutuvat paljon naisia paremmin, vaikka lähtökohdat ovat huonommat.
[/quote]
Hyvä kysymys. Itse olenkin ajatellut alkavani käyttämään korkokenkiä. Kovin korkeista en pidä, mutta onhan niitä puolikorkeitakin olemassa! Ovat silti naisellisempia kuin lättäkengät.
Löysät nilkat, jotka muljahtavat helposti, jos astuu srntin vinoon. Kikeile itse korkkareilla kävelyä, niin saat tietoa, miltä tuntuu. Pidä niitä sitten koko työpäivä matkoineen.
Ja sitten kaikki miehet pitäisi mua vaan huorana? Onko hiukan ristiriitaista että pyydetään pukeutumaan niihin korkkareihin ja sitten kun niin tehdään niin läiskitään perseelle ja haukutaan huoraksi?
Hyvä idea. Otan ehdottomasti käyttöön. Päivisin työntelen kottikärryjä ja teen istutuksia. Lapiolla kaivaessani jos korkkarin tunkkaa kunnolla multaan niin se varmasti antaa myös voimaa lapiointiin.
Osa naisista käyttää korkokenkiä, ja tyylikkäitä vaatteita. En ikinä menisi lenkkareissa kaupungille enkä verkkareissa, ne kuuluvat lenkkipolulle. Toppi päällä ja minihame ja korkokengät, haa silmäniloa jokaiselle.
Korkkarit on huonommat jaloille ja niillä on hitaampi ja vaikeampi kävellä. Lisäksi uskon näyttäväni paremmalta kun kävelen matalilla kengilläni kuin jos kompastelisin korkkareilla.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:06"]Osa naisista käyttää korkokenkiä, ja tyylikkäitä vaatteita. En ikinä menisi lenkkareissa kaupungille enkä verkkareissa, ne kuuluvat lenkkipolulle. Toppi päällä ja minihame ja korkokengät, haa silmäniloa jokaiselle.
[/quote]
Voi voi. Taidat olla vielä aika nuori.
Suomalaiset miehet pukeutuu niin huonosti että sitä huonommin ei voi kukaan pukeutua. Vai mitä ollaan mieltä esim housujen pitämistä roikkumassa mahan alla kun maha anteeksi pallo ei mahdu housuihin.
Nainen laittaa korkokengät jalkaan jos niin haluaa. Eu kenenkään pyynnöstä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:02"]Löysät nilkat, jotka muljahtavat helposti, jos astuu srntin vinoon. Kikeile itse korkkareilla kävelyä, niin saat tietoa, miltä tuntuu. Pidä niitä sitten koko työpäivä matkoineen.
[/quote]
Mulla sama ongelma. Siksi käytänkin kiilakorkoja tai paksumpia korkoja.
ei kiinnosta muiden mielipiteet, pukeudun oman makuni mukaan vaihdellen. hassua kyllä, kiitosta ja huomiota on tullut juurikin miestyökavereilta, -tutuilta ja tietysti omalta mieheltä. oma tyylini ilmeisesti miellyttää muitakin.
yli 7 cm kenkiä en oo käyttänyt vuosiin kuin iltaisin ja juhlissa, siperia on opettanut selkäkipujen muodossa mikä sopii mulle.
Korkokengät ovat naisten alistamista. Hidastavat liikkumista, sattuvat. Oikein korkeat tekevät avuttomiksi kun ei voi kuin istua... Osa kopiseekin ärsyttävästi. Ei kiitos joka päivä.
Koska Suomi. Täällä pidetään niin helposti huomionhakuisuutena ja outona, jos pukeutuu hieman tuulipuku-lookista poiketen. Näin kärjistettynä ja varsinkin pohjoisemmassa Suomessa. Naisten kuuluu näyttää mahdollisimman vähän miehistä erottuvilta, sen takia varmaan niin monella on lyhyet hiuksetkin.
Siksi, koska en halua pilata jalkojani.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:36"]Olen karjatilan emäntä. [/quote] Suuri osa muistakin suomalaisista naisista näyttää olevan - ilman karjaa tosin.
[/quote]
Tuo on henkistä velttoutta, ei panosteta ulkonäköön. Luulevatko nämä sotkupirkot, että mies ei katselisi niitä paremmin puettuja ja viehättävämpiä naisen näköisiä naisia, ei miehen oloista rotiskoa.
[/quote]
Ja tässä mennään sen oletusarvon perässä, että naiset hinkuvat sitä miesten tuijotusta. Totta helevatassa pitää pistää tissitopit, minishortsit ja korkkarit, kunnon meikit ja bombshellit ihan vaan kun käy alakerran siwasta hakemassa sen unohtuneen maitotölkin. Itseäänhän siinä esitellään, se on niin ihanaa kun keski-ikäinen kaljamaha läähättelee runkkausfantasioitaan vieressä, se on se naisen elämän huippukohta.
[/quote]Miesvihaa.
[/quote]
Kuinka niin? Eikös tuo ollut vain vastaus sille alkuperäiselle sovinistiselle viestille, jossa vaadittiin joka ainoaa naista pukeutumaan niin, että se miellyttäisi joka ainoan random-miehen silmää? Kaikkia naisia nyt ei vaan kiinnosta näyttää pantavalta juuri SINUN silmissäsi.