Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette käytä korkokenkiä arkipukeutumisessa?

Vierailija
23.08.2015 |

Olisi ilo silmälle jos naiset käyttäisivät enemmän korkokenkiä ja tiukkoja vaatteita pukeutumisessa eikä tyytyisi mihinkään tylsään lumppulinjaan. Nykysuomessa miehet pukeutuvat paljon naisia paremmin, vaikka lähtökohdat ovat huonommat. 

Kommentit (281)

Vierailija
121/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:56"]

Olisi ilo silmälle jos naiset käyttäisivät enemmän korkokenkiä ja tiukkoja vaatteita pukeutumisessa eikä tyytyisi mihinkään tylsään lumppulinjaan. Nykysuomessa miehet pukeutuvat paljon naisia paremmin, vaikka lähtökohdat ovat huonommat. 

[/quote] Siksi että niillä on epämukava kävellä.Siksi että niistä tulee myöhemmin vakavia ongelmia ja sitten taas kysytään naisilta miksi kävelette ontuen.

[/quote]Väärä asennoituminen. Ajattele mieluummin, että on mukavaa, kun on epämukavaa. Se on avain moneen hyvään asiaan.

[/quote]

Oma asenteesi on väärä. Ajattele mieluummin, että tennareissa kulkeva, lyhyttukkainen, hyvinvoiva ja tervejalkainen nainen on ilo silmälle. Se on avain tuon norsunv*ttunaamaisen naisista valittamisen selättämiseen.

[/quote]Todellisuudessa hän ei ole ilo silmälle. Nätti ulkonäkö on nätti.

[/quote]

Terveys on kaunista. Kärsimys on rumaa - varsinkin aiheeton, toiselle vain oman itsekkään mielihyvän vuoksi tuotettu kärsimys.

Sinä varmaan katselisit vesi kielellä myös silvottuja kiinalaisjalkoja ja kylkiluuamputaatiolla hankittua uumaa... Ush!

[/quote]Terveys ei ole sitä, että vihataan korkkareita.

Korkkarit ovat ihan samanlaista ponnistelua kuin muukin hyvältä näyttämiseen tarvittava ponnistelu. On tärkeää, että ihminen ei vain elä ja ole ilman että huolehtii itsestään ja ulkonäöstään. Jos epämukavuus olisi se vältettävä epäterve juttu, silloin voisi loogisesti jättää itsestä huolehtimisen pois.

[/quote]

Vaikutat todellakin äärimmäisen tyhmältä ihmiseltä. Oletko todellakin sellainen vai esitätkö vain? Rautalangasta: luusto- ja nivelvauriot ovat aika lailla eri juttuja kuin ulkonäöstä huolehtiminen. Muutta turha kai sulle selittää, onhan tämä sanottu tässäkin jo niin monta kertaa, mutta perille ei vain mene.

[/quote]Aha, tasokasta.

Ja uhriudut kengistä :D Älä viitsi. On asioita, jotka vaativat vaivaa ja uhrauksia.
[/quote] kuten tiedonhankinta asioista joita ei kannata itselleen vain turhamaisuuttaan tehdä. joko näit ne liikavarpaat ja vääntyneet jalat? nykin kenkämyyjät tietää kertoa, miten kauniit joidenkin manolojalat on ilman kenkiä, yäk... mut kasvattele vaan epämuodostumiasi rauhassa.

Vierailija
122/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:03"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:54"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:49"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:45"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:34"]Ihan kivaa, kun nainenkin saa näyttää mieheltä, miesten tukka ja miesmäisen vaatteet, kenkiä unohtamatta. Ei ainakaan meikkä eikä tuoksuja, hyi. Tyylitöntä. [/quote] On ihanaa! Saa kulkea verkkareissa ja lättäkengissä, kasvattaa mahaa, juoda olutta, kiroilla, piereskellä! Suomalaisena naisena saa oikein toteuttaa itseään. Yksi pieni ongelma vaan on. Haluaisin miehen itselleni, mutta en erota niitä kuin vain haaroista puristelemalla. No, kyllä sekin konsti tällaiselle rohkealle ja itsenäiselle naiselle sopii! [/quote] Tuolla niitä näkee kaduilla esim. Päijät-Hämeessä, ei erota sukupuolta, tosin naisilla on suuremmat rinnat, yleensä. Ihan mielenkiinnosta: missä te törmäätte jatkuvasti tuollaisiin naisiin? Itse en ole tainnut nähdä livenä kuin yhden, ja hänkin on ihan tunnetusti hyvin "erikoinen persoona" muutenkin.  [/quote] [/quote] Aijjaa. Taitaakin olla se kolkka Suomea, jossa vähiten on tullut liikuttua. Muualla en ole moiseen ilmiöön törmännyt, joten lienee ihan teidän ikioma paikallinen erikoisuus? [/quote] Itse olen myös nähnyt vastaavanlaisia naisia kyllä lähes joka puolella Suomea! Jos lukeudut itse heihin, et ehkä tunnista itseäsi. [/quote] Todellako? Kaljaa juovia piereskelijöitä miesten vaatteissa... Saanko olla utelias: MILLAISISSA piireissä oikein liikut??? Btw, tokihan nyt itseni olen nähnyt peilistä, montakin kertaa, joten miksi ihmeessä en tunnistaisi, jos tuolta näyttäisin? Asiaton heitto. [/quote] Tuolla kaduilla, toreilla ja kaupoissa heitä näkyy joka puolella! Sokeako olet!

[/quote]

Laitapuolen kulkijat kaljapulloineen erikseen, enhän minä pultsareitakaan keskivertomiehiksi lue.

Vakavissasiko väität, että tuo on jossain päin suomea - saati joka puolella ja kaikkialla - perusnaisen prototyyppi, tai ainakin yksi vallitseva variaatio? Sitten olen varmaankin sokea, sillä en tunnista ilmiötä.

Välillä tosiaan tuntuu, että jotkut ovat valikoivasti sokeita: näkevät vain sen, mitä haluavat nähdä. Mitä kertoo ihmisestä se, että haluaa nähdä vain rumuutta, ankeutta ja vihaa?

[/quote]On ihan totta, että täällä naiset ei panosta ulkonäköön hirveesti.

[/quote]

Oletko sinäkin sitä mieltä, että näitä vähemmän laittautuvia naisia on mahdoton erottaa miehistä? En voi kuin ihmetellä, millä silmällä te oikein tätä maailmaa katselette. Minusta tyytyväinen, olonsa hyväksi tunteva ihminen on kaunis, ei siihen tarvita korkokenkiä, jakkupukua ja hiuslisäkkeitä. 

Olisiko teillä muiden arvostelijoilla helpompi elää, jos alkaisitte kiinnittää enemmän huomiota omaan sisäiseen kauneuteenne ja hyvinvointiinne ja vähemmän toisten (kärsimyksellä aikaansaatuun) ulkonäköön?

[/quote]Monet suomalaiset naiset on miehisiä jos sitä mitataan pukeutumisella, olemuksella, käytöksellä tai asemalla.

Miten ihminen voi olla tyytyväinen tai hyvinvoiva, ellei hän panosta itseensä, näe vaivaa ja siedä epämukavuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:56"]

[/quote] Siksi että niillä on epämukava kävellä.Siksi että niistä tulee myöhemmin vakavia ongelmia ja sitten taas kysytään naisilta miksi kävelette ontuen.

[/quote]Väärä asennoituminen. Ajattele mieluummin, että on mukavaa, kun on epämukavaa. Se on avain moneen hyvään asiaan.

[/quote]

Oma asenteesi on väärä. Ajattele mieluummin, että tennareissa kulkeva, lyhyttukkainen, hyvinvoiva ja tervejalkainen nainen on ilo silmälle. Se on avain tuon norsunv*ttunaamaisen naisista valittamisen selättämiseen.

[/quote]Todellisuudessa hän ei ole ilo silmälle. Nätti ulkonäkö on nätti.

[/quote]

Terveys on kaunista. Kärsimys on rumaa - varsinkin aiheeton, toiselle vain oman itsekkään mielihyvän vuoksi tuotettu kärsimys.

Sinä varmaan katselisit vesi kielellä myös silvottuja kiinalaisjalkoja ja kylkiluuamputaatiolla hankittua uumaa... Ush!

[/quote]Terveys ei ole sitä, että vihataan korkkareita.

Korkkarit ovat ihan samanlaista ponnistelua kuin muukin hyvältä näyttämiseen tarvittava ponnistelu. On tärkeää, että ihminen ei vain elä ja ole ilman että huolehtii itsestään ja ulkonäöstään. Jos epämukavuus olisi se vältettävä epäterve juttu, silloin voisi loogisesti jättää itsestä huolehtimisen pois.

[/quote]

Vaikutat todellakin äärimmäisen tyhmältä ihmiseltä. Oletko todellakin sellainen vai esitätkö vain? Rautalangasta: luusto- ja nivelvauriot ovat aika lailla eri juttuja kuin ulkonäöstä huolehtiminen. Muutta turha kai sulle selittää, onhan tämä sanottu tässäkin jo niin monta kertaa, mutta perille ei vain mene.

[/quote]

Niin, kun sinä et korkkareita voi käyttää, niin ei sitten muutkaan. Itse ajan esim. autoa korkkareilla, onnistuu. Oletko muuten meikitön, poikatukkainen, ruipelo?

[/quote]

Mistä sait päähäsi, etten käytä korkkareita? Toki käytän, paljonkin, koska työni on sellainen, etteivät jalat joudu kohtuuttomalle rasitukselle. Myös autoilu onnistuu, vaikken turvallisuussyistä ajakaan korkkareissa pidempiä matkoja. Tämä ei tarkoita silti sitä, että edellyttäisin kaikkien toimivan samoin kuin minä.

Äidilläni on ihan järkyttävät vaivaisenluut, joten tiedän korkkarien aiheuttamista vaivoista ihan riittävästi ja osaan asettua myös ongelmista kärsivien asemaan. Sinä et ilmeisesti tähän kykene?

[/quote]

Vaivasenluut ovat perimässä, ei kengissä.

Vierailija
124/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetty tapaus. provo ehkä? vaikea uskoa että joku olisi oikeadti noin hidas.

Vierailija
125/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen huomannut että kohtuullinen korko on parempi jaloille ja selälle kuin lättäballerinat. Harmi kun olen niin pitkä että välillä haluan olla herättämättä huomiota ja laitan ne korottomat

Vierailija
126/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei joku ole vielä tietoinen, niin vaivasenluut ovat todella peritty ominaisuus, eivät siis tule korkeakorkoisista kengistä, näin lääkäri kertoi.

Vierailija
127/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:43"]

[

Miten ihminen voi olla tyytyväinen tai hyvinvoiva, ellei hän panosta itseensä, näe vaivaa ja siedä epämukavuutta?

[/quote]

Kas siinäpä sinulle pähkinä purtavaksi. Mutta varo ettei aivo nyrjähdä. ;)

Vierailija
128/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:51"]

Ellei joku ole vielä tietoinen, niin vaivasenluut ovat todella peritty ominaisuus, eivät siis tule korkeakorkoisista kengistä, näin lääkäri kertoi.

[/quote]Korkkarivastaiset hakee vaan oikeutusta omille arvolatautuneille valinnoilleen ja laiskuudelleen "hienosta" lääketieteestä.

Vierailija
129/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä korkokenkiä, koska jos olisin kaunis, suomalaiset pitäisivät minua tyhmänä. Siksi käytänkin samanlaista urheilupukua ja -kenkiä kuin älykäs mieheni. Käymme myös samalla parturilla.

Vierailija
130/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:51"]

[/quote]Korkkarivastaiset hakee vaan oikeutusta omille arvolatautuneille valinnoilleen ja laiskuudelleen "hienosta" lääketieteestä.

[/quote]

Lääkärin sanoin, kuten mainitsin. Kenellä on taipumus perimässä, hän saa vaivasenluut vaikka tallustelisi avojaloin.

Vierailija
131/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:55"]

En käytä korkokenkiä, koska jos olisin kaunis, suomalaiset pitäisivät minua tyhmänä. Siksi käytänkin samanlaista urheilupukua ja -kenkiä kuin älykäs mieheni. Käymme myös samalla parturilla.

[/quote]

Tosi Suomi Nainen, en uskaltaisi, olet rohkea.

Vierailija
132/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:44"]

[/quote]

Ja tämä perimä tuli sisarusparvessa esiin vain siinä yhdessä, joka käytti korkokenkiä?

Kuinka paljon miehillä on vaivaisenluita verrattuna naisiin? Perimä lienee kutakuinkin sama sisaruksilla - vai väitätkö kenties, että vaivaisenluugeeni lymyää x-kromosomissa resessiivisenä?

Vierailija
133/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:55"]

[/quote]

Tosi Suomi Nainen, en uskaltaisi, olet rohkea.
[/quote]

Kiitos! Vaikka en minä sinun kiitostasi tarvitse, jos olet mies! Olen Aito Suomi Nainen! En mikään teeskentelijä! En meikkaa, suihkussa käyn kerran viikossa saunassa, hampaat pesen kun muistan. En hienostele!

Vierailija
134/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:58"]

[/quote]

Kai tiedät, että perimä voi tulla jopa useamman sukupolven takaa, ei jokaiselle perheessä kuitenkaan. Siitä vaan opiskelemaan. 

Ja tämä perimä tuli sisarusparvessa esiin vain siinä yhdessä, joka käytti korkokenkiä?

Kuinka paljon miehillä on vaivaisenluita verrattuna naisiin? Perimä lienee kutakuinkin sama sisaruksilla - vai väitätkö kenties, että vaivaisenluugeeni lymyää x-kromosomissa resessiivisenä?

[/quote]

Vierailija
135/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:55"] En käytä korkokenkiä, koska jos olisin kaunis, suomalaiset pitäisivät minua tyhmänä. Siksi käytänkin samanlaista urheilupukua ja -kenkiä kuin älykäs mieheni. Käymme myös samalla parturilla. [/quote] Tosi Suomi Nainen, en uskaltaisi, olet rohkea. [/quote] Kiitos! Vaikka en minä sinun kiitostasi tarvitse, jos olet mies! Olen Aito Suomi Nainen! En mikään teeskentelijä! En meikkaa, suihkussa käyn kerran viikossa saunassa, hampaat pesen kun muistan. En hienostele!

[/quote]

Ihanaa, olette kuin kaksi marjaa, sinä ja miehesi. Ottakaa hienohelmat mallia!

Vierailija
136/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:58"]

[/quote]

Kai tiedät, että perimä voi tulla jopa useamman sukupolven takaa, ei jokaiselle perheessä kuitenkaan. Siitä vaan opiskelemaan. 

[/quote]

[/quote]

Toki voi tulla. Ihmetyttää vain, kuinka se onnistuu aina ihan vahingossa putkahtamaan esiin siinä korkokenkien käyttäjässä, ja äärimmäisen harvoin esim. sisarusparven miespuolisissa jäsenissä. Osaatko seittää tämän, kun niin viisas olet?

Vierailija
137/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:55"] En käytä korkokenkiä, koska jos olisin kaunis, suomalaiset pitäisivät minua tyhmänä. Siksi käytänkin samanlaista urheilupukua ja -kenkiä kuin älykäs mieheni. Käymme myös samalla parturilla. [/quote] Tosi Suomi Nainen, en uskaltaisi, olet rohkea. [/quote] Kiitos! Vaikka en minä sinun kiitostasi tarvitse, jos olet mies! Olen Aito Suomi Nainen! En mikään teeskentelijä! En meikkaa, suihkussa käyn kerran viikossa saunassa, hampaat pesen kun muistan. En hienostele!

[/quote]

Ihanaa, olette kuin kaksi marjaa, sinä ja miehesi. Ottakaa hienohelmat mallia!
[/quote]

Niinpä! Tämä sukupuolten samanlaisuus on upea asia! Muut kansat eivät ole vain vielä tajunneet sitä, ovat kehityksestä niin jäljessä!

Vierailija
138/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:00"]

[/quote]Mitä sitä turhia vaikeuttamaan, kärsimään ja miellyttelemään :-) Ollaan vaan rehdisti omia itsejämme! Vähän haisee, hiukset on takussa, vaatteet ei ole niin hienot ja mahakin röllykkänä. Mutta pyh ja pah, olen Suomi Nainen ja mul on vapaus olla tälläne!!!11

Vierailija
139/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät ovat inhottavat jalassa ja en halua joka päivä potea kipeitä jalkoja. Siksi käytän niitä vain todella harvoin. Joissain juhlissa hameen kanssa käytän, mutta silloinkin käytän kiilakorkoisia koska ne ovat mukavammat jalassa.

Vierailija
140/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaisenluu on vain pintavaahtoa siinä ongelmien ryppäässä, jonka uuttera korkokenkien käyttö aiheuttaa.

Inttäjä, lue ja viisast:

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=jal00186

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan