Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette käytä korkokenkiä arkipukeutumisessa?

Vierailija
23.08.2015 |

Olisi ilo silmälle jos naiset käyttäisivät enemmän korkokenkiä ja tiukkoja vaatteita pukeutumisessa eikä tyytyisi mihinkään tylsään lumppulinjaan. Nykysuomessa miehet pukeutuvat paljon naisia paremmin, vaikka lähtökohdat ovat huonommat. 

Kommentit (281)

Vierailija
241/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:15"]Miksi ajattelette aina käytäntöä? Sehän olisi sama kuin ostaisi talon, verhot tai auton sillä perusteella kuinka helppo se on pestä tai käyttää. Elämässä on pikkuisen muitakin arvoja kuin helppous ja käytännöllisyys. Ellei satu olemaan laiska ja mukavuudenhaluinen, tai sitten kauneudesta kiinnostumaton. [/quote] Mikä arvo se on, että kauneus menee kaiken edelle? Eihän matalat kengät tarkoita samaa kuin rumat myöskään. Älykäs ihminen valitsee tilanteeseen sopivan jutun. Oli se auto, talo, kengät tai vaatteet. Ei ihmiset ole yhtään sen kauniimpia korot jaloissa. Kauniit ovat kauniita jopa paljain jaloin. Rumat rumia vaikka olisi 35cm korot kengissä. Toisaalta minua ei rumuus haittaa yhtään. Huonokäytös ja huono tilannetaju paljon enemmän.

[/quote]Matalat kengät on miesten asuste.
[/quote]

Niin?

Vierailija
242/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:04"]

Hyvä idea. Otan ehdottomasti käyttöön. Päivisin työntelen kottikärryjä ja teen istutuksia. Lapiolla kaivaessani jos korkkarin tunkkaa kunnolla multaan niin se varmasti antaa myös voimaa lapiointiin.

[/quote]

En lukenut koko ketjua jos joku jo tätä ehdotti, mutta korkkarin koroilla voisi ehkä ainakin johonkin pieneen siemen-istutukseen tehdä kätevästi ne siemenreiätkin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit on helvetin epämukavat ja jalkoihin alkaa sattua melkein heti. Kokeileppa niin tiedät.

Vierailija
244/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:33"]

Korkkarit on helvetin epämukavat ja jalkoihin alkaa sattua melkein heti. Kokeileppa niin tiedät.

[/quote]Kyynel ja uhri.

Vierailija
245/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:15"]Miksi ajattelette aina käytäntöä? Sehän olisi sama kuin ostaisi talon, verhot tai auton sillä perusteella kuinka helppo se on pestä tai käyttää. Elämässä on pikkuisen muitakin arvoja kuin helppous ja käytännöllisyys. Ellei satu olemaan laiska ja mukavuudenhaluinen, tai sitten kauneudesta kiinnostumaton. [/quote] Mikä arvo se on, että kauneus menee kaiken edelle? Eihän matalat kengät tarkoita samaa kuin rumat myöskään. Älykäs ihminen valitsee tilanteeseen sopivan jutun. Oli se auto, talo, kengät tai vaatteet. Ei ihmiset ole yhtään sen kauniimpia korot jaloissa. Kauniit ovat kauniita jopa paljain jaloin. Rumat rumia vaikka olisi 35cm korot kengissä. Toisaalta minua ei rumuus haittaa yhtään. Huonokäytös ja huono tilannetaju paljon enemmän.

[/quote]

Miesten ja naisten.

Vierailija
246/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:34"]

[/quote]

Miesten ja naisten.

[/quote]Naiselle klassisempi valinta on korkeat korot.

Vierailija
247/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen karjatilan emäntä.

Vierailija
248/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannepukeutuminen! Vaatteet, kengät ja muut asusteet valitaan tilanteen mukaan, toisiinsa sopiviksi.

Vierailija
249/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käyttää korkkareita ja hamosia omaksi ilokseni, mutta en pidä siitä että ihmiset kiinnittävät huomiota pukeutumiseeni. Enkä varsinkaan, jos vanhat miehet katselevat. Vilkaista saa, mutta tuijottaminen on hanurista. 

Vierailija
250/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:36"]

[/quote]

Miesten ja naisten.

[/quote]Naiselle klassisempi valinta on korkeat korot.

[/quote]

Riippuu mm. vaatteista.

Vierailija
251/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin selkäongelmia joten ei kiitos.

Ja toisaalta, töissä painan duunia tukka putkella kahdeksan tuntia ilman mahdollisuutta istumiseen. Hyvistä työkengistä huolimatta jalat ovat aivan tohjona ja turvoksissa joten ei tulisi pieneen mieleenkään tunkea korkkareita siinä vaiheessa kinttuihin.

Joskin minulle on kyllä muutenkin se ja sama, mitä joku random äijä kadulla ulkonäöstäni ajattelee.

Vierailija
252/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:33"]

[/quote]Kyynel ja uhri.

[/quote]

Mees nyt uhrihullu haistelemaan sitä äitis korkkaria ja jätä palsta rauhaan. Eikö irronnut frminismistä riittävästi älämölöä, kun piti vetää taas tämä ikivanha, puhkikaluttu ja sata kertaa jauhettu aihe esiin. Seuraavaksi varmaan taas ne pitkät hiukset. Huoh.

Vierailija
253/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hieman erilainen käsitys seksikkyydestä ja tyylikkyydestä. Mielestäni neli-viisikymppinen nainen, joka liikkuu vielä ketterästi kuin kaksikymppinen on sexy. Tähän tavoitteeseen ikävä kyllä harva pääsee, jos on kulkenut ikänsä korkkareissa. Tuloksena on muhkuraiset, kipeät jalat ja mahdollisesti jo selkävaivatkin ja siitä on kyllä seksikkyys kaukana mielestäni. Se, että minulla on terveet jalat vielä vanhanakin on tärkeämpi asia kuin miesten ihailu. Jollekin asia voi olla toisin päin ja sekin on ihan ok. 

Vierailija
254/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun on koko päivän saappaissa ja navettahaalarissa ni ei tee mieli vetää epämukavia vaatteita ja kenkiä päälle. Tänäänkin lähdin töistä suihkun kautta kotiin lyhyissä shortseissa, naruolkaintopissa ja avokärkisissä lättäballerinoissa. ILMAN MEIKKIÄ JA TUKKA MÄRKÄNÄ. Onneksi mulla on jo aviomies ni ei kiinnosta mitä muut maket ja perat mun kengistä ajattelee.

Vierailija
255/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuudenhalu ei ole laiskuutta. Miksi kärsiä jos ei ole pakko. Miksi käyttää aikaa johonkin mielestään turhaan (laittautuminen) jos voi tehdä jotain mistä tykkää (aamukävely rannalla)? Jos kärsii kuumissa työvaatteissa ja turvasaappaissa 14h työpäiviä, miksi ei saa vapaalla kokea oloaan mukavaksi ja käyttää kollareita ja crocseja?

Vierailija
256/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:03"]

Mukavuudenhalu ei ole laiskuutta. Miksi kärsiä jos ei ole pakko. Miksi käyttää aikaa johonkin mielestään turhaan (laittautuminen) jos voi tehdä jotain mistä tykkää (aamukävely rannalla)? Jos kärsii kuumissa työvaatteissa ja turvasaappaissa 14h työpäiviä, miksi ei saa vapaalla kokea oloaan mukavaksi ja käyttää kollareita ja crocseja?

[/quote]

Ammatinvalintakysymys, olisit kouluttautunut siistiin sisätyöhön, oma toimisto, jossa ilmastointi,oma huone jne. Kuule ei säälitä pätkääkään. Et kai osaa edes vapaa-aikana pukeutua fiksummin, collegehousuja tarkoitat?

Vierailija
257/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:36"]Olen karjatilan emäntä.
[/quote]

Suuri osa muistakin suomalaisista naisista näyttää olevan - ilman karjaa tosin.

Vierailija
258/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 30 cm leveät räpyläjalat ja reuma ja kihti ja selkä- ja polvikulumia, niin en voi käyttää kuin läskipohjakenkiä ja urheilukenkiä.

Vierailija
259/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:36"]Olen karjatilan emäntä. [/quote] Suuri osa muistakin suomalaisista naisista näyttää olevan - ilman karjaa tosin.

[/quote]

Tuo on henkistä velttoutta, ei panosteta ulkonäköön. Luulevatko nämä sotkupirkot, että mies ei katselisi niitä paremmin puettuja ja viehättävämpiä naisen näköisiä naisia, ei miehen oloista rotiskoa.

Vierailija
260/281 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:12"]

Mulla on 30 cm leveät räpyläjalat ja reuma ja kihti ja selkä- ja polvikulumia, niin en voi käyttää kuin läskipohjakenkiä ja urheilukenkiä.

[/quote]

Kuulostaa  aivan hirveän rumalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi